Silnik i wtryski

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Jamba
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:45
Model: Scirocco II

Silnik i wtryski

Post autor: Jamba »

:shock: Kupiłem Scirocco 2 jako bazę do odbudowy z silnikiem 1,8 16v ale rozwierconym do 2 litrów ,nie posiadam wiedzy technicznej jeżeli chodzi jakie wtryski zastosować itp. przydała by się pomoc jeżeli ktoś już coś takiego przerabiał z góry dziękuję,,,,
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, 23:16 przez Jamba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1552
Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Sławek »

Pasowałoby najpierw opisać co jest w osprzęcie tego silnika bo tak z fusów to nie pomożemy..
Obrazek
Jamba
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:45
Model: Scirocco II

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Jamba »

Cześć i pozdrawiam niestety ale przekopuje się przez kartony z częściami i nie mogę odnaleźć kompletnego dolotu powietrza, obudowy filtra,przepływki itp ....jak wspommiałem silnik rozwiercony ,ostre wałki rozrządu morzna coś dopasować do tego silnika chodzby audi ,czy jak zastosuje standardowe orginalne część jak w 1.8 16v będzie to chodziło Dzięki! pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Kamil »

A gdyby tak choć zalążki ortografii i interpunkcji zastosować, to może łatwiej byłoby zrozumieć sens postów zrozumieć?
Dla ułatwienia dodaję, że ortografia to można zamiast morzna, przydała zamiast pszydała i takie tam, a interpunkcja to m.in. przecinki, znaki zapytania i kropki. W ostatnim poście to nie wiem, czy to pytanie, twierdzenie czy cholera wie co...
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
Arka1
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 297
Rejestracja: 25 lut 2011, 23:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Arka1 »

To wszystko przez tę " Dobrą Zmianę ". A co to będzie od Września ?
Jamba
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:45
Model: Scirocco II

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Jamba »

Kamil pisze: 24 kwie 2017, 19:47 A gdyby tak choć zalążki ortografii i interpunkcji zastosować, to może łatwiej byłoby zrozumieć sens postów zrozumieć?
Dla ułatwienia dodaję, że ortografia to można zamiast morzna, przydała zamiast pszydała i takie tam, a interpunkcja to m.in. przecinki, znaki zapytania i kropki. W ostatnim poście to nie wiem, czy to pytanie, twierdzenie czy cholera wie co...
Kapitanie ,jak tam cię zwą dziękuję za pomoc!!!!!!!!
Jamba
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:45
Model: Scirocco II

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Jamba »

Jamba pisze: 23 kwie 2017, 22:55 :shock: Kupiłem Scirocco 2 jako bazę do odbudowy z silnikiem 1,8 16v ale rozwierconym do 2 litrów ,nie posiadam wiedzy technicznej jeżeli chodzi jakie wtryski zastosować itp. przydała by się pomoc jeżeli ktoś już coś takiego przerabiał z góry dziękuję,,,,
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1552
Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Sławek »

To jest silnik z scirocco czy z golfa? KR czy PL? Na czym chcesz go postawić - wtrysk mechaniczny czy elektroniczny?

Ps: Raczej nie jest "rozwiercony" tylko ma dół z 9A
Obrazek
Jamba
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:45
Model: Scirocco II

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Jamba »

Trudno mi powiedzieć,nie spisywałem żadnych numerów a na obecną chwilę niestety nie ma mnie w domu jak tylko przyjadę to się odezwę i wrzucę pare fotek z góry dziękuję!!
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Kamil »

Sławek pisze: 25 kwie 2017, 09:11 Ps: Raczej nie jest "rozwiercony" tylko ma dół z 9A
A tak na kanwie tego, co tu padło... słyszałem kiedyś, że w przypadku KR-a, fajną opcją jest użycie układu korbowo-tłokowego z 9A (tłoki, korby, wał) i rozwiercenie cylindrów pod tłoki z 9A. Tłoki KR-a mają 81mm, w 9A 82,5 mm. Czyli wychodzi taki trochę bore i stroker, bo i skok jest inny (większy w 9A) ;). A tak najbardziej to wychodzi wyremontowany silnik bez tulejowania albo kupowania nowych tłoków (nadwymiarowych).
Myślicie, że można z tulei zdjąć 0,75 mm bez szkody dla trwałości? Nie będzie to wpływało na odprowadzenie temperatury czy coś?
Blok z 9A i KR-a są chyba tej samej wysokości, więc wał, korby i tłoki powinny spasować poza średnicą i nie spotkać się z głowicą?
Ktoś coś słyszał, widział, robił? ;)
Old Volkswagens never die, they just get lower.
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: Silnik i wtryski

Post autor: luckash »

Starczą tłoki i wał, korby mają te same wymiary.
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2421
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Mowad »

To nie jest silnik formuły 1 że grubość ścianek i innych podzespołów jest policzona na kilka wyścigów, specjalnie wysilone te silniki tez nie są, bo jednak 137KM z 2.0 to nie jest szczyt techniki więc raczej 0,75mm nie robi specjalnej różnicy.
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Jamba
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:45
Model: Scirocco II

Re: Silnik i wtryski

Post autor: Jamba »

Nic dokładnie jeszcze nie wiem ,scheda po niemiaszku zaczoł i nie skończył, brif od góry do dołu zapisany karton część, karoseria stan prawie idealny ostatnie 10 lat garażowany,,,,warto się nim zajać,tak uważam i poświęcić trochę czasu,choć by dla zasady!
ODPOWIEDZ