SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
Witam.
Poszukuję silnika do Scirocco mk2 89r. niestety ale stary silnik JH wystawił kopyto związku z czym poszukuję nowego mocniejszego motoru.
Jaki silnik będzie najlepszym rozwiązaniem aby uzyskać moc 110-120km i nie wymagał ingerencji w komorze silnika, mam na myśli łapy silnika, półosie itp. Również zależy mi na prawidłowym funkcjonowaniu MFA. Rozmyślałem nad silnikiem od golfa mk2 PF,PB i mk3 gti 8V, oczywiście wraz z nową wiązka i komputerem.
Znalazłem w pobliżu mojego zamieszkania golfa gti mk3 115km z możliwością przetestowania i ewentualnie kupna samego silnika wraz z wiązka i komputerem za 800zł. Czy taki silnik nadałby się na swapa unikając powyższych problemów?
Proszę o propozycję co mogłoby zagościć pod maską mojego Scirocco
Z góry dziękuję z wszelkie informacje.
Poszukuję silnika do Scirocco mk2 89r. niestety ale stary silnik JH wystawił kopyto związku z czym poszukuję nowego mocniejszego motoru.
Jaki silnik będzie najlepszym rozwiązaniem aby uzyskać moc 110-120km i nie wymagał ingerencji w komorze silnika, mam na myśli łapy silnika, półosie itp. Również zależy mi na prawidłowym funkcjonowaniu MFA. Rozmyślałem nad silnikiem od golfa mk2 PF,PB i mk3 gti 8V, oczywiście wraz z nową wiązka i komputerem.
Znalazłem w pobliżu mojego zamieszkania golfa gti mk3 115km z możliwością przetestowania i ewentualnie kupna samego silnika wraz z wiązka i komputerem za 800zł. Czy taki silnik nadałby się na swapa unikając powyższych problemów?
Proszę o propozycję co mogłoby zagościć pod maską mojego Scirocco
Z góry dziękuję z wszelkie informacje.
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
O to ciekawe jeszcze nikt na forum nie próbował zmieniać JH na inny silnik.
Nic innego nie będzie pasować tylko JH ewentualnie tak plug and play to 1.4 Roverowe z Poloneza.
Nic innego nie będzie pasować tylko JH ewentualnie tak plug and play to 1.4 Roverowe z Poloneza.
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
I po co wypisywać takie pierdoły zamiast pomóc nowemu i napisać że wejdzie każdy silnik VW z tamtego okresu?
Później jest zdziwko, że się nic na forum nie dzieje, że nie ma nowych, że nikt nic nie pisze...
Prawdą jest, że o starych rowerach napisano tu już chyba wszystko i większość przynajmniej można znaleźć w archiwum, ale czy lepiej nabijać posty i podnosić status społeczny na forum do rangi fanatyka głupotami czy rzetelnymi odpowiedziami na temat ??
Naprawdę ręce opadają... Jak nas widzą, tak nas piszą, pamiętajmy o tym.
Po tej odpowiedzi następny nowo upieczony posiadacz sciro uzna nas i nasze forum za buracką bandę zapyziałych pierdzieli, nie chcących podzielić się wiedzą tajemną...
Później jest zdziwko, że się nic na forum nie dzieje, że nie ma nowych, że nikt nic nie pisze...
Prawdą jest, że o starych rowerach napisano tu już chyba wszystko i większość przynajmniej można znaleźć w archiwum, ale czy lepiej nabijać posty i podnosić status społeczny na forum do rangi fanatyka głupotami czy rzetelnymi odpowiedziami na temat ??
Naprawdę ręce opadają... Jak nas widzą, tak nas piszą, pamiętajmy o tym.
Po tej odpowiedzi następny nowo upieczony posiadacz sciro uzna nas i nasze forum za buracką bandę zapyziałych pierdzieli, nie chcących podzielić się wiedzą tajemną...
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
czarodziejka pisze:... ale czy lepiej nabijać posty i podnosić status społeczny na forum do rangi fanatyka głupotami czy rzetelnymi odpowiedziami na temat ??
Naprawdę ręce opadają... Jak nas widzą, tak nas piszą, pamiętajmy o tym.
Po tej odpowiedzi następny nowo upieczony posiadacz sciro uzna nas i nasze forum za buracką bandę zapyziałych pierdzieli, nie chcących podzielić się wiedzą tajemną...
Tak ja te posty zbieram dla tego "statusu społecznego" i wymieniam to na złotówki i jak idę przez miasto to laski majtki przez głowę zdejmują krzycząc "to ten fanatyk z forum scirocco!" - zlituj się
Nie wszystko trzeba każdemu na tacy podać czasami trzeba się zmęczyć (użyć wyszukiwarki ) jak kolega nie ma siły poszukać to i nie znajdzie sił by jeździć takim autem
- wróżka
- Zaawansowany
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 gru 2007, 15:50
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 9084901
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
Po co nabijasz posty nie na temat- twoja sprawa...
Chodzi o to że nie można na kazde zapytanie o coś pisać zawsze "już było..."
Wszystko już było, to prawda, więc może zamknąć to forum?
Chodzi o to że nie można na kazde zapytanie o coś pisać zawsze "już było..."
Wszystko już było, to prawda, więc może zamknąć to forum?
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
Jakieś tam problemy zawsze napotkasz
2E to dobry wybór.
Solidny,niezawodny motor.
Pozdrawiam.
2E to dobry wybór.
Solidny,niezawodny motor.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
Nabijanie postów to może nie jest najlepsza forma odpowiedzi, ale tematy powielające się po tysiąc razy wprowadzają ogromny zamęt w wyszukiwarce, a to już jest duży problem.
Najlepiej jak ktoś ma chwilę i chęci to wrzucić kilka linków i niech nowy forumowicz sobie poczyta jakie silniki i jakie ewentualne problemy może napotkać.
Ja powiem tylko, ze można wrzucić każdy silnik 8v 1.6/1.8/2.0 VW/audi o początków jedynek do około roku 98-go.
Jeśli chodzi o moc w okolicach 110-120 to 2E z VW lub ABK z audi. Polecam jednak silniki z VW ze względu na minimalne różnice w silnikach audi, co później może skutkować mozolnymi poszukiwaniami części.
Najlepiej jak ktoś ma chwilę i chęci to wrzucić kilka linków i niech nowy forumowicz sobie poczyta jakie silniki i jakie ewentualne problemy może napotkać.
Ja powiem tylko, ze można wrzucić każdy silnik 8v 1.6/1.8/2.0 VW/audi o początków jedynek do około roku 98-go.
Jeśli chodzi o moc w okolicach 110-120 to 2E z VW lub ABK z audi. Polecam jednak silniki z VW ze względu na minimalne różnice w silnikach audi, co później może skutkować mozolnymi poszukiwaniami części.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2763
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
Łukasz ABK odpada, brak możliwości przykręcenia łapy od strony nierządu.
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
najprościej i najtaniej wyjdzie zakup 2E. na dobrą sprawę nie trzeba nawet kombinować z wydechem.
365 dni obsesyjnie.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
O, a tego nie wiedziałem. I to są właśnie te "drobne" różnice w audispirit pisze:Łukasz ABK odpada, brak możliwości przykręcenia łapy od strony nierządu.
Dlatego lepiej celować w fałwejowskie motory.
Trzeba. W JH jest słomka 45mm i jest to za mało jak dla 2.0, ale zrobienie wydechu powiedzmy 50mm od podstaw to nie są duże koszta.voo pisze:na dobrą sprawę nie trzeba nawet kombinować z wydechem.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
no przecież mi bardziej chodziło o fakt, iż na początek wszystko podejdzie bez rzeźby. niech wsadzi ten silnik, pojeździ i wtedy wyjdzie czy motor w dobrym stanie czy trup. jak trup to 5mm na średnicy mu nie pomożeobar pisze:Trzeba. W JH jest słomka 45mm i jest to za mało jak dla 2.0, ale zrobienie wydechu powiedzmy 50mm od podstaw to nie są duże koszta.
365 dni obsesyjnie.
- wróżka
- Zaawansowany
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 gru 2007, 15:50
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 9084901
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
A jak kolega nie ma parcia na jakieś kosmiczna osiągi, bo co można oczekiwac po 2e, to i można śmiało latać na wydechu od jh.
Nie mam na myśli tego że 2e to jakiś słaby i zły silnik, lecz gdyby było parcie na moc to wtedy wrzuca się coś co jest bardziej podatne na kręcenie i w serii bardziej rozwojowe.
2e to dobry silnik, bardzo trwały, w miarę oszczędny,do normalnej jazdy jak najbardziej OK. I nawet dość żwawy. Ładnie chodzi, dość cicho, tak że w traski też jak najbardziej.
Nie mam na myśli tego że 2e to jakiś słaby i zły silnik, lecz gdyby było parcie na moc to wtedy wrzuca się coś co jest bardziej podatne na kręcenie i w serii bardziej rozwojowe.
2e to dobry silnik, bardzo trwały, w miarę oszczędny,do normalnej jazdy jak najbardziej OK. I nawet dość żwawy. Ładnie chodzi, dość cicho, tak że w traski też jak najbardziej.
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
Ja jako fan mechanicznego wtrysku proponuje wlozyc drugi slupek i po problemie. Za kilka lat sroki z k-jet lub gaznikiem beda bardziej niedostepne niz ich przerabiane kultowe wersje.
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
a powiedzcie jakby wsadzić 2e to np mam pare pytan, wiem że może było na forum ale ciężko znaleźć coś konkretnego:
- skrzynia z czego? zostaje z sciro czy dawcą, jak dawca to czy łapa po lewej stronie podchodzi czy rzeźba? bo przednia tak patrzyłem ze powinna podchodzic
- jak skrzynia by była z dawcy to jak z polosiami?pasują długości czy też z czegoś dobierać trzeba
- jak wyglada sprawa z poduszka i łapa po stronie rozrządu, bo tam nie wiem bo w nowszych blokach przykreca się ta łapę od tylu bloku a w scirocco widziałem ze jest ona centralnie od boku
nie mam jeszcze scirocco ale chcialbym to sobie wcześniej obcykac, bo jak widzę jak przyjezdza do mnie ex i jh to ja się nie chcę tak męczyć i przy pierwszej okazji będzie 2e
- skrzynia z czego? zostaje z sciro czy dawcą, jak dawca to czy łapa po lewej stronie podchodzi czy rzeźba? bo przednia tak patrzyłem ze powinna podchodzic
- jak skrzynia by była z dawcy to jak z polosiami?pasują długości czy też z czegoś dobierać trzeba
- jak wyglada sprawa z poduszka i łapa po stronie rozrządu, bo tam nie wiem bo w nowszych blokach przykreca się ta łapę od tylu bloku a w scirocco widziałem ze jest ona centralnie od boku
nie mam jeszcze scirocco ale chcialbym to sobie wcześniej obcykac, bo jak widzę jak przyjezdza do mnie ex i jh to ja się nie chcę tak męczyć i przy pierwszej okazji będzie 2e
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2763
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: SWAP z JH na Silnik od vw GTI mk2 mk3.
AD 1. Sciro lub dawca, jedyny wymóg dawcy to skrzynia na wodziki. Przy linkach trochę rzeźby by pod pasowało, wszystkie skrzynie na wodziki normalnie przykręcisz do budy łapą od sciro.
AD 2. Półosie od Sciro, Golf I cabrio, Golf I, Jetta I.
AD 3. Łapę od nierządu normalnie przykręcisz z boku bloku.
AD 2. Półosie od Sciro, Golf I cabrio, Golf I, Jetta I.
AD 3. Łapę od nierządu normalnie przykręcisz z boku bloku.