Strona 13 z 17

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 12 sie 2010, 14:09
autor: Jagiel
golf mk I cabrio typ 155

golf mk I typ 17
Które z tych zawieszeń będą pasowały do Scirocco bo chce kupić na gwałt a nie wiem które :?:

edit:
No i zamówiłem te od golfa cabrio,zobaczymy co z tego bedzie

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 12 sie 2010, 14:13
autor: Lazer
raczej 1 i 2 nie jestem pewien co do cabrio na 100% wiec bierz od hatchbacka

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 17 sie 2010, 15:59
autor: Majkel
No wiec!
Mam problem z mocowaniem tylnych amortyzatorow a konkretnie o co chodzi widac na zdjeciu
Obrazek
Jak widac ten caly talerzyk nie dochodzi nawet do gumy, niby dalem troche nizsza nakretke i troche dotyka ale bez rewelacji.
Mam pytanie jak to u was wyglada. Bo nie wiem czy mam ta tulejke skrocic o 5mm i bedzie dobrze. A w ogole to w zestawie jak kupilem zawias na tylnych amortyzatorach bylo tylko po jednej nakretce wiec moze wcale nie trzeba tej tulejki skrecac nakretka na to talerzyk i nakretka tylko moze na tulejke od razu dac talerzyk i nakretke i wystarczy? Chyba ze to ma byc tak lekko luzno ale nie sadze...
pozdr


AAAA i jeszcze cos :D
Po co jest ta mala sprezyna w tym gwincie? :) i tak po lekkim opuszczeniu auta jeszcze nawet nie do konca ona sie sciska na maxa i nic nie daje.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 17 sie 2010, 20:35
autor: Jagiel
Dzisiaj montowałem i Ci powwiem że również miałem po jednej nakrętce ale zamontowałem tak jak w orginale czyli cały amor skrecony i dopiero wkładany w bude po czym guma,talerzyk ten co na zdjeciu i śrubka.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 17 sie 2010, 20:51
autor: ozi
talerzyk ma byc jak na zdjęciu! a amor ma być skręcony na dwie nakrętki jak pisze Jagiel

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 18 sie 2010, 00:39
autor: Majkel
No to nie pozostaje mi nic jak uciac troche tych tulejek albo wydmuchac jakies inne bo to sie nie trzyma w ogole

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 31 sie 2010, 10:54
autor: Jagiel
Mam pytanie do tych którzy jeździli w zimie na ta technix. Jest bardzo <jak dla mnie> twardy więc zastanawiam jak to sie zachowuje w zime na duzych nierownosciach i sniegu jak tez mrozie?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 09 wrz 2010, 21:51
autor: Lazer
kupilem to zawieszenie co Jagiel - Tuning Art - jak narazie daje rade, nie jest za twardy wiec mi NIE odpowiada ale z braku laku a raczej kasy musi mi wystarczyc.
Trza bedzie z czasem kupic cos z regulacja twardosci.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 gru 2010, 19:45
autor: Misza
upilem to zawieszenie co Jagiel - Tuning Art
Też się czaje na to zawieszenie, jak się sprawuje po pewnym czasie?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 14 gru 2010, 10:19
autor: Lazer
tak sie sprawuje jak kosztuje. Nie ma co liczyc ze jest to dobre zawieszenie, za 800zl sie oplaci

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 14 gru 2010, 11:26
autor: Jagiel
Jeżdżąc tearaz na tym zawieszeniu nie kiedy łeb urywa na tych wertepach po zle odśnieżonym .
Tak jakbyś jechał bez przerwy po ogromnych dziurach, biorąc pod uwage ze tył ciągle podskakuje bo jest twardy to jazda nie jest zbyt miła.
Ale jak już sie wyjedzie na równy asfalt to nawet nie czuć nierówności he he he :lol:

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 14 gru 2010, 11:42
autor: Lazer
Jak ten zawias jest twardy to chyba nie jezdziliscie na twardym zawiasie :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 14 gru 2010, 11:49
autor: Jagiel
przód nie jest aż tak twardy ale tył mam podniesiony prawie na maxa do góry, bo mi na zimówkach cholernie tarło no i nie ma prawie skoku do góry tylko w dół..JAk podnosisz samochód do góry to koło w takiej samej pozycji i myślę że jest to winną braku komfortu na tyle, bo amorek nie może popracować tak jak trzeba bo jak się wpadnie w dziurę to nie ma możliwości odbicia do góry bo już jest na górze.
Na przodzie jest zupełnie inaczej i podnosząc auto do góry koło sie opuszcza i to nawet dużo i może sobie pracować w góre i w dół.
Dzięki temu że ten tył mi tak podskakuje a nie pracuje to w jeździe codziennej męczy.

No nie jezdziłem na innym zawieszeniu twardszym od tego,jedynie wybite serie w róznych autach.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 22 gru 2010, 20:52
autor: voo
też się zastanawiam nad tuning-art'em. czym się różni od technixa prócz ceny ? podejrzewam, że GTC, technix i tuning art to to samo tylko w innym kolorze. po jeździe na kicie GTC cudów od tych gwintów nie oczekuje :) a tak prowizorycznie spytam bo czasami pojawiają się gwinty na allegro do regeneracji. gdzie w pl regenerują i możecie z czystym sumieniem polecić ?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 22 gru 2010, 21:24
autor: Lazer
z tego co sie orientowalem to nie kazdy gwint mozna zregenerowac, do tych z wyzszej polki mozna dostac lub spasowac wklady