GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Jagiel
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 290
Rejestracja: sobota, 8 gru 2007, 13:21
Model: Scirocco II
Numer GG: 5854598

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Jagiel » czwartek, 12 sie 2010, 14:09

golf mk I cabrio typ 155

golf mk I typ 17
Które z tych zawieszeń będą pasowały do Scirocco bo chce kupić na gwałt a nie wiem które :?:

edit:
No i zamówiłem te od golfa cabrio,zobaczymy co z tego bedzie
Ostatnio zmieniony piątek, 13 sie 2010, 08:31 przez Jagiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR

Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1093
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Lazer » czwartek, 12 sie 2010, 14:13

raczej 1 i 2 nie jestem pewien co do cabrio na 100% wiec bierz od hatchbacka

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Passat 3BG AVF


Audi S4 B5
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
Citroen Saxo VTS
BMW E38 740i 6-manual
VW Passat B4 VR6 kombi
Audi 80 B4 2.6 V6 quattro
BMW E36 320i 24V
VW Passat 3B 1.8T
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Fiat 126 bis

Awatar użytkownika
Majkel
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2635
Rejestracja: niedziela, 30 mar 2008, 22:31
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Łódź

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Majkel » wtorek, 17 sie 2010, 15:59

No wiec!
Mam problem z mocowaniem tylnych amortyzatorow a konkretnie o co chodzi widac na zdjeciu
Obrazek
Jak widac ten caly talerzyk nie dochodzi nawet do gumy, niby dalem troche nizsza nakretke i troche dotyka ale bez rewelacji.
Mam pytanie jak to u was wyglada. Bo nie wiem czy mam ta tulejke skrocic o 5mm i bedzie dobrze. A w ogole to w zestawie jak kupilem zawias na tylnych amortyzatorach bylo tylko po jednej nakretce wiec moze wcale nie trzeba tej tulejki skrecac nakretka na to talerzyk i nakretka tylko moze na tulejke od razu dac talerzyk i nakretke i wystarczy? Chyba ze to ma byc tak lekko luzno ale nie sadze...
pozdr


AAAA i jeszcze cos :D
Po co jest ta mala sprezyna w tym gwincie? :) i tak po lekkim opuszczeniu auta jeszcze nawet nie do konca ona sie sciska na maxa i nic nie daje.

Jagiel
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 290
Rejestracja: sobota, 8 gru 2007, 13:21
Model: Scirocco II
Numer GG: 5854598

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Jagiel » wtorek, 17 sie 2010, 20:35

Dzisiaj montowałem i Ci powwiem że również miałem po jednej nakrętce ale zamontowałem tak jak w orginale czyli cały amor skrecony i dopiero wkładany w bude po czym guma,talerzyk ten co na zdjeciu i śrubka.
Ostatnio zmieniony wtorek, 17 sie 2010, 21:07 przez Jagiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR

Awatar użytkownika
ozi
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3326
Rejestracja: sobota, 1 gru 2007, 09:36
Model: Scirocco II
Numer GG: 3194420

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: ozi » wtorek, 17 sie 2010, 20:51

talerzyk ma byc jak na zdjęciu! a amor ma być skręcony na dwie nakrętki jak pisze Jagiel
Obrazek

Awatar użytkownika
Majkel
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2635
Rejestracja: niedziela, 30 mar 2008, 22:31
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Łódź

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Majkel » środa, 18 sie 2010, 00:39

No to nie pozostaje mi nic jak uciac troche tych tulejek albo wydmuchac jakies inne bo to sie nie trzyma w ogole

Jagiel
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 290
Rejestracja: sobota, 8 gru 2007, 13:21
Model: Scirocco II
Numer GG: 5854598

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Jagiel » wtorek, 31 sie 2010, 10:54

Mam pytanie do tych którzy jeździli w zimie na ta technix. Jest bardzo <jak dla mnie> twardy więc zastanawiam jak to sie zachowuje w zime na duzych nierownosciach i sniegu jak tez mrozie?
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR

Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1093
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Lazer » czwartek, 9 wrz 2010, 21:51

kupilem to zawieszenie co Jagiel - Tuning Art - jak narazie daje rade, nie jest za twardy wiec mi NIE odpowiada ale z braku laku a raczej kasy musi mi wystarczyc.
Trza bedzie z czasem kupic cos z regulacja twardosci.

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Passat 3BG AVF


Audi S4 B5
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
Citroen Saxo VTS
BMW E38 740i 6-manual
VW Passat B4 VR6 kombi
Audi 80 B4 2.6 V6 quattro
BMW E36 320i 24V
VW Passat 3B 1.8T
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Fiat 126 bis

Awatar użytkownika
Misza
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 457
Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 14:02
Model: Scirocco II
Numer GG: 6395104
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Misza » poniedziałek, 13 gru 2010, 19:45

upilem to zawieszenie co Jagiel - Tuning Art
Też się czaje na to zawieszenie, jak się sprawuje po pewnym czasie?
Obrazek

Kto sprzedaje syf ten kutas i niech spie*dala - po dwakroć

Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1093
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Lazer » wtorek, 14 gru 2010, 10:19

tak sie sprawuje jak kosztuje. Nie ma co liczyc ze jest to dobre zawieszenie, za 800zl sie oplaci

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Passat 3BG AVF


Audi S4 B5
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
Citroen Saxo VTS
BMW E38 740i 6-manual
VW Passat B4 VR6 kombi
Audi 80 B4 2.6 V6 quattro
BMW E36 320i 24V
VW Passat 3B 1.8T
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Fiat 126 bis

Jagiel
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 290
Rejestracja: sobota, 8 gru 2007, 13:21
Model: Scirocco II
Numer GG: 5854598

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Jagiel » wtorek, 14 gru 2010, 11:26

Jeżdżąc tearaz na tym zawieszeniu nie kiedy łeb urywa na tych wertepach po zle odśnieżonym .
Tak jakbyś jechał bez przerwy po ogromnych dziurach, biorąc pod uwage ze tył ciągle podskakuje bo jest twardy to jazda nie jest zbyt miła.
Ale jak już sie wyjedzie na równy asfalt to nawet nie czuć nierówności he he he :lol:
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR

Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1093
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Lazer » wtorek, 14 gru 2010, 11:42

Jak ten zawias jest twardy to chyba nie jezdziliscie na twardym zawiasie :)

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Passat 3BG AVF


Audi S4 B5
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
Citroen Saxo VTS
BMW E38 740i 6-manual
VW Passat B4 VR6 kombi
Audi 80 B4 2.6 V6 quattro
BMW E36 320i 24V
VW Passat 3B 1.8T
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Fiat 126 bis

Jagiel
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 290
Rejestracja: sobota, 8 gru 2007, 13:21
Model: Scirocco II
Numer GG: 5854598

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Jagiel » wtorek, 14 gru 2010, 11:49

przód nie jest aż tak twardy ale tył mam podniesiony prawie na maxa do góry, bo mi na zimówkach cholernie tarło no i nie ma prawie skoku do góry tylko w dół..JAk podnosisz samochód do góry to koło w takiej samej pozycji i myślę że jest to winną braku komfortu na tyle, bo amorek nie może popracować tak jak trzeba bo jak się wpadnie w dziurę to nie ma możliwości odbicia do góry bo już jest na górze.
Na przodzie jest zupełnie inaczej i podnosząc auto do góry koło sie opuszcza i to nawet dużo i może sobie pracować w góre i w dół.
Dzięki temu że ten tył mi tak podskakuje a nie pracuje to w jeździe codziennej męczy.

No nie jezdziłem na innym zawieszeniu twardszym od tego,jedynie wybite serie w róznych autach.
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR

Awatar użytkownika
voo
Pisarz
Pisarz
Posty: 1316
Rejestracja: sobota, 1 gru 2007, 09:07
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: voo » środa, 22 gru 2010, 20:52

też się zastanawiam nad tuning-art'em. czym się różni od technixa prócz ceny ? podejrzewam, że GTC, technix i tuning art to to samo tylko w innym kolorze. po jeździe na kicie GTC cudów od tych gwintów nie oczekuje :) a tak prowizorycznie spytam bo czasami pojawiają się gwinty na allegro do regeneracji. gdzie w pl regenerują i możecie z czystym sumieniem polecić ?

Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1093
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

Post autor: Lazer » środa, 22 gru 2010, 21:24

z tego co sie orientowalem to nie kazdy gwint mozna zregenerowac, do tych z wyzszej polki mozna dostac lub spasowac wklady

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Passat 3BG AVF


Audi S4 B5
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
Citroen Saxo VTS
BMW E38 740i 6-manual
VW Passat B4 VR6 kombi
Audi 80 B4 2.6 V6 quattro
BMW E36 320i 24V
VW Passat 3B 1.8T
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Fiat 126 bis

ODPOWIEDZ