GTC / TA TECHNIX mity i fakty
- Bzyku
- Zaawansowany
- Posty: 810
- Rejestracja: 30 lis 2007, 17:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5178869
- Lokalizacja: Kraków
GTC / TA TECHNIX mity i fakty
jako ze temat byl to tak jakby go przenosze z poprzedniego forum
wszystkie osoby ktore maja juz zalozone takowe zawieszenie prosze o foty i opis na jakim setupie jezdza -40/-60 chodzi mi o przod, bo szczerze nie wiem na co sie zdecydowac a chcialbym na luty badz marzec zakupic takie zawieszonko, bedzie siedziala fela 15tka 7\' et 25, oponka 195/50/15 z rantem ochronnym,
zdania sa podzielone miedzy -40 a -60 wiec zwracam sie do WAS
wiem ze niektorym odpowiada nawet -80 i kazdy dla siebie woli cos innego
z gory dzieki
ps-wiem ze dubluje temat ale mysle ze z wiosna co poniektorzy beda myslec o posadzeniu sroi na dol wiec juz mozna zaczynac cos planowac:P
wszystkie osoby ktore maja juz zalozone takowe zawieszenie prosze o foty i opis na jakim setupie jezdza -40/-60 chodzi mi o przod, bo szczerze nie wiem na co sie zdecydowac a chcialbym na luty badz marzec zakupic takie zawieszonko, bedzie siedziala fela 15tka 7\' et 25, oponka 195/50/15 z rantem ochronnym,
zdania sa podzielone miedzy -40 a -60 wiec zwracam sie do WAS
wiem ze niektorym odpowiada nawet -80 i kazdy dla siebie woli cos innego
z gory dzieki
ps-wiem ze dubluje temat ale mysle ze z wiosna co poniektorzy beda myslec o posadzeniu sroi na dol wiec juz mozna zaczynac cos planowac:P
Scirocco Scala 87' było
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
- Manek
- Maniak
- Posty: 1769
- Rejestracja: 17 paź 2007, 22:29
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1391160
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Ja tez jestem bardzo ciekaw. Planuje tez zakup zawieszenia.
U mnie bedzie felga 7x15\'\' et 37, opona 195/50/15
U mnie bedzie felga 7x15\'\' et 37, opona 195/50/15
Bylo: VW Scirocco MkII Scala '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ja mam założone GTC 60/40. tył opuszczony o jedną spinkę więc teraz coś około 60/50. śmigam na tym jakieś pół roku i 8000 kilometrów i narazie jest super(chodzi o trwałość):) felga 7/15 et25 , oponka 195/50/15 .z przodu musiałem klepnąć rant i przerobić nadkole plastikowe w błotniku a z tyłu poprostu rant wyciąłem ;) .oczywiście wszystko odpowiednio zabezpieczone;) lubiło obcierać a teraz jest spoko. wg.mnie jest nieduża różnica w twardości (do serii) i super obniżenia też nie ma co się spodziewać ( po dwudziestu latach nie stoi tak wysoko jak na nowym a tylko trochę wyżej od GTC ). w porównaniu z nówką serią pewnie jest te -60 ;) ale porównując oba \"kopytka\" GTC jest krótsze.:laugh:
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ja jezdze na amorach GTC z przodu juz jakis czas i sa swietne wg mnie.. maja idealna dla mnei charakterystyke, twarde ale da sie tym jezdzic po miescie.. jednak jak auto stoi nie da sie go ugiac naciskajac z przodu..
co ciekawe slyszalem juz wiele opinii ze w lekkich autach te amorki sa bardziej miekkie a w ciezkich twarde.. i tak np czarodziejce obcieralo a mojego audi nie da sie ugiac i nawet na stalakach 15/8 nie tarlo nic..
co ciekawe slyszalem juz wiele opinii ze w lekkich autach te amorki sa bardziej miekkie a w ciezkich twarde.. i tak np czarodziejce obcieralo a mojego audi nie da sie ugiac i nawet na stalakach 15/8 nie tarlo nic..
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
U mnie GTC przejechało ok 12 tyś km.
Mam 60\\40 i przód jest ładnie dośc nisko no tył jak tył jest regulacja każdy moze sobie dostosować.
Co do twardości to hm....
Nie jest to szczególnie twardy kit.
Moim skromnym zdaniem wieksze wpływ na to czy auto sie ugnie pod ręką czy tez nie maja spręzyny i uważam że te w kitach GTC do najtwardszych nie nalezą.
Auto ładnie tłumi lecz nie ma co ukrywać potrafi sie przegiąc na łuku.
Amortyzatory trzeba pochwalić za stałą twardość (mróz,upał)zawieszenie jest jednakowo sztywne.
Na plus zaliczam tez bardzo cicha prace,nic nie tłucze nie hałasuje etc.
Trakcje porównałbym do serii jest oczywiście duzo nizej ale wielkiej różnicy w zakrętach nie ma.
Stosunek ceny do jakośći oceniam jednak dodatnio,ale jeżeli ktoś lubi mocną taczkę nie reagującą na łuki to nie jest kit dla niego.
Mówie oczywiście o zestawie czyli springi i amortyzatory bo mam założony komplet GTC.
Pozdr Tomek
Mam 60\\40 i przód jest ładnie dośc nisko no tył jak tył jest regulacja każdy moze sobie dostosować.
Co do twardości to hm....
Nie jest to szczególnie twardy kit.
Moim skromnym zdaniem wieksze wpływ na to czy auto sie ugnie pod ręką czy tez nie maja spręzyny i uważam że te w kitach GTC do najtwardszych nie nalezą.
Auto ładnie tłumi lecz nie ma co ukrywać potrafi sie przegiąc na łuku.
Amortyzatory trzeba pochwalić za stałą twardość (mróz,upał)zawieszenie jest jednakowo sztywne.
Na plus zaliczam tez bardzo cicha prace,nic nie tłucze nie hałasuje etc.
Trakcje porównałbym do serii jest oczywiście duzo nizej ale wielkiej różnicy w zakrętach nie ma.
Stosunek ceny do jakośći oceniam jednak dodatnio,ale jeżeli ktoś lubi mocną taczkę nie reagującą na łuki to nie jest kit dla niego.
Mówie oczywiście o zestawie czyli springi i amortyzatory bo mam założony komplet GTC.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
a moze zarzuci ktoś fote w setupie 60/40 od boku. w innym ustawieniu też bym popatrzał bo mam felgi 14cali i 10cm mam od koła do nadkola....... wiec coś bedzie trzeba musowo załorzyć
- Bzyku
- Zaawansowany
- Posty: 810
- Rejestracja: 30 lis 2007, 17:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5178869
- Lokalizacja: Kraków
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
tez wlasnie prosze tych ktorzy maja GTC o fotki jak to wyglada juz zamontowane na samochodzie, jaka fela siedzi -jej et- i oponka, jakie obnizenie i czy tarlo czy nie bo nie mam ochoty targac boschem nadkoli i inyych tego typu zabiegow robic
pozdro
pozdro
Scirocco Scala 87' było
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Fotki jeszcze na kołach Mattig 7x13 ET 20
Tył 3 spinka od dołu takze dośc wysoko.
Być może w sobote będzie juz możliwosć zrobienia foty na 8x13 przód 9x13 tył
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
tak było przed ...
a tak jest po...
a tak wygląda na zimce :) org.fela VW 6/14 et38 z oponką 175/65/14 :)
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
-
- Zaawansowany
- Posty: 687
- Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10243618
- Lokalizacja: matplaneta
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
GTC-40(front) przy feldze Avus(185/60/14) i kurde mało... drugi raz tego błedu pewnie nie popełnię i będzie -60 :huh:
'90 TYP53B GTII LC6V
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
nie no ładnie osiadł, podoba mi sie
- Bzyku
- Zaawansowany
- Posty: 810
- Rejestracja: 30 lis 2007, 17:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5178869
- Lokalizacja: Kraków
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ewentualnie ktos cos moze powiedziec jakby wrzucic jakies springi same np h&r -40 komplet - jak to wyglada i jak sie zachowuje
pozdro
pozdro
Scirocco Scala 87' było
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Ja znam to z autopsji :(
Miałem Eibacha - 40 na serii amorach.
Auto ma tendencje do podskakiwania,wpada w dziwny rezonans na nierównościach.
Miałem Sachs-y dośc pożądne ale moim zdaniem takie rozwiązanie to pół środek.Miało by to sens gdyby współpracowało z amorem typu Koni.Mozliwe że z krótkim twardszym amorem typu GTC równierz będzie dobrze ale z seryjnymi amorami to sie rczej nie sprawdza.Auto leży niżej jest sztywniejsze ale potrafi dobić nieźle w kielich na dziurze i nie ma co ukrywać mimo iz niektórzy twierdzą że przy -40 seria daje rade w moim mniemaniu rady poprostu nie daje.
Dosć szybko sie kończy wylaniem.
Pozdr Tomek
Miałem Eibacha - 40 na serii amorach.
Auto ma tendencje do podskakiwania,wpada w dziwny rezonans na nierównościach.
Miałem Sachs-y dośc pożądne ale moim zdaniem takie rozwiązanie to pół środek.Miało by to sens gdyby współpracowało z amorem typu Koni.Mozliwe że z krótkim twardszym amorem typu GTC równierz będzie dobrze ale z seryjnymi amorami to sie rczej nie sprawdza.Auto leży niżej jest sztywniejsze ale potrafi dobić nieźle w kielich na dziurze i nie ma co ukrywać mimo iz niektórzy twierdzą że przy -40 seria daje rade w moim mniemaniu rady poprostu nie daje.
Dosć szybko sie kończy wylaniem.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Bzyku
- Zaawansowany
- Posty: 810
- Rejestracja: 30 lis 2007, 17:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5178869
- Lokalizacja: Kraków
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
tak tylko chcialem sie upewnic choc Mowad ma takie rozwiazanie i pisal mi ze jest dobrze na normalnych amorach i wg mnie slicznie to siedzi to chyba dalej jestem skazany(czytaj przekonany) za GTC-czekam az Kamil wsadzi to -60-40 i zobaczymy co mu wyjdzie:P i na co w ost sie zdecyduje
Scirocco Scala 87' było
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Ew można dokupić takie coś na allegro widziałem to do Mk1 , Mk2 a takze do Mk3 tzw Talerzyki obniżające maksyymalnie idzie w dol 1cm na nich.Jak komuś mało to może sobie zakupić takie :) a tu podaje linka .Akurat jest do 2i 3 ale były też do golfa 1/sciro/jetta
http://www.allegro.pl/item302805273_vw_ ... rezyn.html
http://www.allegro.pl/item302805273_vw_ ... rezyn.html