GTC / TA TECHNIX mity i fakty
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2763
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Małe pytanie,dużo jest roboty z wymianą górnych poduszek na froncie ?.Dodam że jest założony gwint w sciro,taka mała podpowiedź gwoli ścisłości zadanego pytania.
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
nie,
odkręcasz dwie śrubki mocujące poduche do budy, śrube mocujaca amor do poduchy i przy odrobinie zaparcia da się ją już wyciągnąć
odkręcasz dwie śrubki mocujące poduche do budy, śrube mocujaca amor do poduchy i przy odrobinie zaparcia da się ją już wyciągnąć
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
mam następujące pytanie - otóż posiadam zawias KONI gwintowany (sprężyny czerwon te amory żółte) i problem jest że jest makabrycznie twardy przez co auto się powoli rozpada. Więc czy jest możliwość wymiany sprężyn na bardziej miękkie ?? Bo z tego co się dowiadywałem to sprężyny z gwintów są inne niż standardowe. Czy też trzeba całą zawiechę na ori wymienic aby pojazd "odchamić " ?? Uff ale zamotałem ale może ktoś się połapię
pozdr
PS sorki za offtop ale to chyba temat najbardziej zbliżony do mego pytania
pozdr
PS sorki za offtop ale to chyba temat najbardziej zbliżony do mego pytania
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Ja Ci tylko podpowiem ze twardosc zalezy od amortyzatorow raczej niz od sprzezyn wiec wymiana sprezyn niewiele chyba pomoze takie moje zdanie
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
a nie masz czasem regulacji twardości?
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Jak chcesz to mozemy sie wymienic na zawias GTcupline po przebiegu 6000km, jest w miare komfortowo i obnizenie -40/-40solarhh pisze:mam następujące pytanie - otóż posiadam zawias KONI gwintowany (sprężyny czerwon te amory żółte) i problem jest że jest makabrycznie twardy przez co auto się powoli rozpada. Więc czy jest możliwość wymiany sprężyn na bardziej miękkie ?? Bo z tego co się dowiadywałem to sprężyny z gwintów są inne niż standardowe. Czy też trzeba całą zawiechę na ori wymienic aby pojazd "odchamić " ?? Uff ale zamotałem ale może ktoś się połapię
pozdr
PS sorki za offtop ale to chyba temat najbardziej zbliżony do mego pytania
Sprezyn samych nie dopasujesz raczej innych zeby to jakos latało, a regulacja twardosci gwinta w koni nie koniecznie byla.
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
hmm właśnie tu jest lipa że nie ma regulacji twardości :/ no nic ale na szczęście w moim miasteczku ostro drogi remontują więc może się to poprawi
Lazer : brzmi zachęcająco ale najpierw bym musiał pojechać na zbadanie tej zawiechy bo w moim odczuciu jest już trochę doojechana, często dobija do końca a nie chcę bubla komuś wciskać
pozdr
Lazer : brzmi zachęcająco ale najpierw bym musiał pojechać na zbadanie tej zawiechy bo w moim odczuciu jest już trochę doojechana, często dobija do końca a nie chcę bubla komuś wciskać
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
-
- Zaawansowany
- Posty: 687
- Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10243618
- Lokalizacja: matplaneta
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Tył - GTC-40 - 195/45/15 na 8 calach - druga spinka od dołu --> wietrze skandal czy powinna taka koza być ?
Mam nadzieję że zrzucenie spinki na sam dół załatwi sprawę
Mam nadzieję że zrzucenie spinki na sam dół załatwi sprawę
'90 TYP53B GTII LC6V
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
nie załatwi sprawy, zejdzie max 1cm. -40mm to jest praktycznie to samo co seria po 20-tu latach
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
albo wyzej...
nowy zawias? na pewno troche sie ulozy, szczegolnie tyl jest na to podatny, po paru miesiacach bedzie ze 2-3 cm nizej, spinka niewiele pomoze ale zawsze cos... wrzuc ze dwa worki cementu albo kartofli, przyspieszysz proces ukladania .
nowy zawias? na pewno troche sie ulozy, szczegolnie tyl jest na to podatny, po paru miesiacach bedzie ze 2-3 cm nizej, spinka niewiele pomoze ale zawsze cos... wrzuc ze dwa worki cementu albo kartofli, przyspieszysz proces ukladania .
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Załóż rozpórki .solarhh pisze:auto się powoli rozpada
Piszesz, że zawias jest mega twardy i dobija...
No jak dla mnie to coś tam "nie hallo" jest .
Logiczne, że kilka ostrych "dobić" i buda dostaje znacząco.
Wszystkie filmy i zdjęcia z Pierwszego Międzynarodowego Zlotu Scirocco w Polsce
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic
INTERNATIONAL SCIROCCO MEETING IN PL: [2009] Stęszew / [2010] Zbąszyń / [2011] Zbąszyń / [2012] Jesionka / Gąbin [2013] / Gołuchów [2014] / Czekam! [2015]
szklarz poznań
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic
INTERNATIONAL SCIROCCO MEETING IN PL: [2009] Stęszew / [2010] Zbąszyń / [2011] Zbąszyń / [2012] Jesionka / Gąbin [2013] / Gołuchów [2014] / Czekam! [2015]
szklarz poznań
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
A ja mam pytanko apropo mojego gwinta. To jest ten tuning art czy jakos tak
Jak to jest, czy jak podniose go do gory troche to bedzie mniejsze prawdopodobienstwo ze bedzie dobijac do konca nie? i jakos miekciejszys ie moze zrobi? Bo poki co zrobilem juz na nim troche podnioslem i tak bo obcieralo ale ostatnio coraz gorzej mi to wyglada Tzn pojawiaja sie jakies stukania jak by w prawego amortyzatora (a wszystko jest dobrze poskrecane bo kontrolowalem to sto razy) i nie wiem czy to jzu dobija do konca czy co. A moze rozporka jest tu konieczna i bez tego lepiej nei bedzie?
I druga sprawa przy wymianie amortyzatorow z przodu zasadniczo geometri sie spieprzyc nie da chyba tylko kat pochylenia kol? Bo troche sciaga na lewo ale jeszcze katow nie zdazylem ustawic i nie wiem czy robic cala zbierznosc czy same katy.
Upraszczajac czy zmiana katow kol (kazde ma inny kat) moze przyczynic sie do tego ze sciaga? Czy mam szukac problemu w zbierznosci?
No to tyle
pozdro
Jak to jest, czy jak podniose go do gory troche to bedzie mniejsze prawdopodobienstwo ze bedzie dobijac do konca nie? i jakos miekciejszys ie moze zrobi? Bo poki co zrobilem juz na nim troche podnioslem i tak bo obcieralo ale ostatnio coraz gorzej mi to wyglada Tzn pojawiaja sie jakies stukania jak by w prawego amortyzatora (a wszystko jest dobrze poskrecane bo kontrolowalem to sto razy) i nie wiem czy to jzu dobija do konca czy co. A moze rozporka jest tu konieczna i bez tego lepiej nei bedzie?
I druga sprawa przy wymianie amortyzatorow z przodu zasadniczo geometri sie spieprzyc nie da chyba tylko kat pochylenia kol? Bo troche sciaga na lewo ale jeszcze katow nie zdazylem ustawic i nie wiem czy robic cala zbierznosc czy same katy.
Upraszczajac czy zmiana katow kol (kazde ma inny kat) moze przyczynic sie do tego ze sciaga? Czy mam szukac problemu w zbierznosci?
No to tyle
pozdro
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
pojedziesz na komputerowe ustawienie to koleś Ci powie czy masz zbieżnmość ok. A jakby Ci amor dobijał to odczuwałbyś to jednym wielkim jebnięciem, jakby ktoś młotem 5kg Ci w auto uderzył
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Ja juz przestalem wierzyc w to ze kiedykolwiek jakis mechanik powie mi prawde
Jeden powiedzial ze za sam wjazd to on bierze 115zł i pozniej od ustawienia kazdego kola po 15zł plus ewentualne niespodzianki jak on to powiedzial wiec wole sie zapytac tutaj zanim pojade do tych hien
Jeden powiedzial ze za sam wjazd to on bierze 115zł i pozniej od ustawienia kazdego kola po 15zł plus ewentualne niespodzianki jak on to powiedzial wiec wole sie zapytac tutaj zanim pojade do tych hien
-
- Zaawansowany
- Posty: 687
- Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10243618
- Lokalizacja: matplaneta
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Nowy...hehehe...pełna butla plus alus go na stałe dociążą... zaczynam mieć lęk wysokości...Kamil pisze:albo wyzej...
nowy zawias? na pewno troche sie ulozy, szczegolnie tyl jest na to podatny, po paru miesiacach bedzie ze 2-3 cm nizej, spinka niewiele pomoze ale zawsze cos... wrzuc ze dwa worki cementu albo kartofli, przyspieszysz proces ukladania .
'90 TYP53B GTII LC6V
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)