GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
stwiedziłem, że nie będę dawał zarobić mechaniorom i sam sobie wymienię zawieszkę z seryjnej na gwint. Mam tylko pyt. patrzyłem jak to wygląda w golfie mk3 i potrzebny jest klucz z dziurą przy oczku aby wsadzić tam imbus, czy w scirocco też muszę mieć taki klucz??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 50a2c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 50a2c.html
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
wystarczy ci z palcem w nosie, jak bedziesz mial taki klucz:
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
nom, o to mi chodziło, bo takiego nie mam )
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
no klucz oczkowy odgięty 22mm albo sama nasadka z przyspawanym prętem do przytrzymania nakrętki to podstawa.Jeżeli amortyzatory są oryginalne VW to imbus 7mm którego najczęściej nie ma w kpl. więc sprawdź sobie jeszcze czy masz imbus
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
torx t45 bardzo dobrze pasuje w miejsce tej niedostnej 7 czasami mozna kupic taki dlugi bit obciac koncowke "wkrecajaca" i ju zmamy prawie 7mm imbusa
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
dobra, rozumiem, ze tym kluczem oczkowym odkręcam nakrętkę, ale co robię w tym czasie tym imbusowym kontruje w drugą stronę, czy trzyma w miejscu????????
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 11:49 przez kalina, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misza
- Zaawansowany
- Posty: 460
- Rejestracja: 28 maja 2009, 14:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6395104
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Kontrujesz zeby się całość nie kręciła:)kalina pisze:dobra, rozumiem, ze tym kluczem oczkowym odkręcam nakrętkę, ale co robię w tym czasie tym imbusowym ????????
Tylko pamiętaj o ściągaczach na sprężynę w tym czasie:)
Kto sprzedaje syf ten kutas i niech spie*dala - po dwakroć
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
eee tam ja zapomnialem i nic sie nie stalo tylko nogi trzymaj dalekoMisza pisze:Kontrujesz zeby się całość nie kręciła:)kalina pisze:dobra, rozumiem, ze tym kluczem oczkowym odkręcam nakrętkę, ale co robię w tym czasie tym imbusowym ????????
Tylko pamiętaj o ściągaczach na sprężynę w tym czasie:)
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ale jak wymieniam kompletną kolumne tzn. amor razem ze spreżyną to chyba obędzie się bez ściągacza
- Misza
- Zaawansowany
- Posty: 460
- Rejestracja: 28 maja 2009, 14:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6395104
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
no to pewnie obejdzie się bez ściągacza, no i obejdzie się też bez tego imbusa z kluczem o ktorych pisałeś.
Kto sprzedaje syf ten kutas i niech spie*dala - po dwakroć
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
bez imbua sie nie obejdzie
ja jak wymienialem gwint kupilem od razu nowe poduszki amortyzatora i skrecilem to sobie na spokojnie w domu a pozniej tylko trzeba odkrecici dwie 13 na kielichu i w pol godziny robisz przod tym sposobem
ja jak wymienialem gwint kupilem od razu nowe poduszki amortyzatora i skrecilem to sobie na spokojnie w domu a pozniej tylko trzeba odkrecici dwie 13 na kielichu i w pol godziny robisz przod tym sposobem
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
też mam już przednie kupione, ale chętnie nabyłbym jeszcze na tył łożyska amortyzatora tyle, że nie dostałem w sklepie
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
albo ja jestem jakis durny, albo z tylu po prostu nie ma lozysk... sa tylko takie gumowe poduszki. po co lozysko do czegos, co sie nie kreci?
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Kamil źle się wyraziłem, chodziło mi o te gumy. Jest to dostępne w sklepach ???