Załóż rozpórki .
Piszesz, że zawias jest mega twardy i dobija...
No jak dla mnie to coś tam "nie hallo" jest .
Logiczne, że kilka ostrych "dobić" i buda dostaje znacząco.
co do rozpadania do środek zaczyna skrzeczeć i ospojlerowanie dostaje szpar ;/ a co do dobijania to przy większej nierówności (garb, dziura)
słychać takie nieprzyjemne uderzenie jakby metal o metal ;/
Ps z tego co wykumałem oglądając go to gdy samochód obniżam to sprężyny się rozprężają, a gdy podwyższam to ściskają tak ?
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Tak jest tylko na podniesionym aucie pozniej teoretycznie sprezyna powinna zawsze miec taki sam rozmiar po postawieniu na kola chociaz jak to jest w rzeczywistosci nei wiem
Majkel pisze:Tak jest tylko na podniesionym aucie pozniej teoretycznie sprezyna powinna zawsze miec taki sam rozmiar po postawieniu na kola chociaz jak to jest w rzeczywistosci nei wiem
ehh biorę klucz i zwalam go zaraz na glebę, zobaczę i powiem co z tego wyjdzie
edit: może ktoś pomoże - wklejam fotki i może ktoś mi powie czy jest gdzieś ta regulacja twardości amorów w końcu czy jej nie ma pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
regulacja twardosci polega na zdjeciu sprezyny, wcisnieciu amortyzatora na maxa w dół i obróceniu tłoczyska. Jesli obracająć tłoczysko dojdziesz do oporu to znaczy ze regulacja jest
można prosić wolniej ? tłoczysko to ? chodzi o "tłok" amora ?
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
to zalezy jeszcze od konkretnego zawieszenia, sa tez takie z zewnetrzna regulacja. tzn. zaklada sie klucz na gore tloczyska i sie kreci bez zdejmowania zawiasu z samochodu.
jak masz juz wszystko na wierzchu, to spojrz na dolna czesc amortyzatora. jesli jest regulowana twardosc to powinien byc napis "adjustable".
tu jest właśnie kłopot na zdjęciach widać że zawiecha jest nadgryziona zębem czasu i miejscami tylko farba została więc ciężko może być znaleźć napis jakikolwiek widać tylko napis KONI i nr 87-1919spd55 szukałem i nic tylko niemiecki forum VW Caddy że ktoś ma takie na opych a co do regulacji to są trzy sposoby : jeden jakis dziwny i odpada od razu, drugi najbardziej prawdopodobny czyli kręcenie tłoczyskiem właśnie a trzeci kręcenie tłoczyskiem ale z wyciągniętym amorem nic ide walczyć potem napiszę jak się to skończyło może komuś się to przyda
pozdr
edit: ok trzeba było wyciągnąć amora wcisnąć tłok do środka i kręcić kąt regulacji to ok 720st
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Na moje oko to Ci nic nie dobija i zawias jest O.K ja bym popatrz jak mocno jest zeszlifowana prawa poloska, bo zeby polozyc sciro to trzeba podluznice lekko przerabiac,
jak go testowo zwalilem na glebe to problem lezy w szerokosci opon niestety ;/ bo są 15` 195 50 i obcierają o nadkola więc z gleba na tych laczach
a co do dobijania to poduchy na mcphersonach byly zuzyte i byl luz miedzy lozyskiem a tulejka
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
A ja tam dzisiaj ujzalem ze podluznica jest jzu dobrze utarta wiec musze troche jeszcze podniesc. Zalozylem w koncu komplet na tyl no i stare amortyzatory trzebabylo ciac bo nei dalo sie srub wyjac poki co wysokosc jest dobra ale pewnie sie ulezy
Panowie mam pytanko.Rok temu zamawialiśmy większą grupą pare kompletów zawiasu TA TECHNIX...Niestety mój jeden amortyzator ch** strzelił i w ogóle nie trzyma;/...Auto chodzi po całej drodze.Byłem na stacji diagnostycznej no i wyszło...Lewy tył do wymiany...Patrzyłem na karte gwarancyjną,ale nie ma na niej żadnego numeru telefonu,żeby skontaktować się z tym gościem w sprawie reklamacji.Może Wy macie jakiś kontakt do niego???Niewiem teraz dokładnie kto brał wtedy do zawiecho.Pozdro
Witam na poczatku nie chciałem specjalnie zakładac nowego watku bo mam jedno pytanie odnosnie TA Technix
.Wybił mi sie jeden amor z przodu od strony pasażera jak wiadomo wymienia sie dwa .Narazie nie mam zbytnio kasy na to zeby wymienic amorki odrazu ze sprezynkami obnizajacymi ale mam w planach dokupic takie sprzezynki.Teraz mi powiedzcie czy ktos montował te amorki na seryjne sprezyny?Jak kaska bedzie dokupie oczywiscie tez i sprezynki odpowiednie.Jesli ktos montował to jak to sie sprawuje na seryjnej sprezynie nie mam zamiaru skracac sprezyn bo jak dla mnie to troche nie teges.Czy moze poprostu isc lepiej do sklepu i kupic kayabe czy sasch albo cos tam na podobe.Nie mniej w planach mam i tam troche posadzic przód.
Witam, ja już wczesniej pisałem o zapadaniu sie koła... najpierw od strony kierowcy miałem ten problem - ustał teraz znowu niedawno mi sie od strony pasażera zapadało.... dla mnie jest to troche dziwne bo już tak nie mam... zastanawiam sie czy przez to nie oddać zawiechy do reklamacji.... może mi ktoś pomóc?