Sławek !!!
Teraz - przeglądam poprzednie wpisy i to ty podpowiedziałeś mi o tym wtryskiwaczu
Dzięki !!!!
Przepraszam ze odrazu nie zajażylem , ale wiesz ! minęło kilka miesięcy od tych wpisow.
)))
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Scirocco GT2 stalo 6 lat . Wysokie obroty !
- Marcin mk2
- Początkujący
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 gru 2015, 23:47
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Londyn
- Kontakt:
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco GT2 stalo 6 lat . Wysokie obroty !
Trzeba sprawzic jakie masz cisnienie w układzie ke-jetronic. Jezeli cisnienie bedzie ok to nastepnym krokiem jest sprawdzenie szczelnosci układu. To najczestsza przyczyna słabego palenia w tych układach.
Zazwyczaj odpowiedzialne sa za to 3 rzeczy:
- wtryskiwacz rozruchowy (zimny silnik),
- akumulator ciśnienia,
- zawór zwrotny na pompie wysokiego cienienia.
Najłatwiej bedzie sprawdzic wtryskiwacz rozruchowy:
Zostaw sroke na kilka godzin (najlepiej z rana po całej nocy). Wymontuj wtryskiwacz a druga osoba niech kreci silnikiem. Jezeli bedzie rozpylał paliwo (nie "lał") to jest ok.
Zazwyczaj odpowiedzialne sa za to 3 rzeczy:
- wtryskiwacz rozruchowy (zimny silnik),
- akumulator ciśnienia,
- zawór zwrotny na pompie wysokiego cienienia.
Najłatwiej bedzie sprawdzic wtryskiwacz rozruchowy:
Zostaw sroke na kilka godzin (najlepiej z rana po całej nocy). Wymontuj wtryskiwacz a druga osoba niech kreci silnikiem. Jezeli bedzie rozpylał paliwo (nie "lał") to jest ok.
- Marcin mk2
- Początkujący
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 gru 2015, 23:47
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Londyn
- Kontakt:
Re: Scirocco GT2 stalo 6 lat . Wysokie obroty !
Dzięki .
Zrobię tak jak mówisz , przeczytałem polowe twoich wpisów wczoraj , i szacun !!!
Widzę ze masz pojęcie o tym co robisz .
Powiem tak , jak teraz będę w Polsce to sprawdzę ten wtryskiwacz i dam znać co i jak....
Ale jeżeli nie masz nic przeciwko to chętnie bym się z tobą skontaktował telefonicznie jak będę to robił bo będę w Polsce tylko 10 dni i nie mam tam dobrego dostępu do internetu.
Po drogie to , zanim coś napisze a ty mi odpowiesz ..... to już mogę wracać do Uk .
Jeżeli możesz to prześlij mi nr.kom na mój e-mail cm-1@wp.pl.
A jeśli kiedyś będziemy mieli okazje się spotkać , może jakiś zlot scirocco lub coś w tym stylu , to tez by było fajnie .
Pozdrawiam .
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Zrobię tak jak mówisz , przeczytałem polowe twoich wpisów wczoraj , i szacun !!!
Widzę ze masz pojęcie o tym co robisz .
Powiem tak , jak teraz będę w Polsce to sprawdzę ten wtryskiwacz i dam znać co i jak....
Ale jeżeli nie masz nic przeciwko to chętnie bym się z tobą skontaktował telefonicznie jak będę to robił bo będę w Polsce tylko 10 dni i nie mam tam dobrego dostępu do internetu.
Po drogie to , zanim coś napisze a ty mi odpowiesz ..... to już mogę wracać do Uk .
Jeżeli możesz to prześlij mi nr.kom na mój e-mail cm-1@wp.pl.
A jeśli kiedyś będziemy mieli okazje się spotkać , może jakiś zlot scirocco lub coś w tym stylu , to tez by było fajnie .
Pozdrawiam .
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco GT2 stalo 6 lat . Wysokie obroty !
viewtopic.php?f=12&t=68034&start=15
Przeczytaj ten temat. Pisałem tam o srubie droznej w akumulatorze ciśnienia. W 3 srokach (łącznie z moją) problem rozwiązałem tak jak w opisie.
Przeczytaj ten temat. Pisałem tam o srubie droznej w akumulatorze ciśnienia. W 3 srokach (łącznie z moją) problem rozwiązałem tak jak w opisie.
- Marcin mk2
- Początkujący
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 gru 2015, 23:47
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Londyn
- Kontakt:
Re: Scirocco GT2 stalo 6 lat . Wysokie obroty !
Przeczytałem ... I myśle ze możesz mieć racje Zobaczymy ??? Dzięki .
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk