Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
srebrny_serwer1

Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: srebrny_serwer1 »

Jak w temacie, poszukuje schematu zasilania pompy która znajduje sie pod zbiornikiem przy progu. nie dochodzi mi zasilanie, chciał bym posprawdzać. Scirocco mk2 89r 1.8 k-tronic.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: spirit »

Powitać nowego, nie obraź się ale brzydko mówiąc temat wałkowany pierdylion razy. Tak na wstępie pewnie nie użyłeś opcji szukaj, gdzie mogłeś użyć hasła schematy elektryczne i by ci wyskoczył temat.

http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... lektryczne

Podpowiem ci że na twoim miejscu bym wykonał następujące czynności :

- sprawdził bym bezpiecznik numer 5, może jest spalony ?.
- może być padnięty przekaźnik numer 2, odpowiada on za zasilanie pomp paliwa.
- z tyłu skrzynki są wtyczki wiązek elektrycznych, w czarnej wtyczce jest pin E 14 którym podawane jest napięcie na pompy paliwa. Może być uszkodzony przewód zasilający główną pompę.

I to by było tyle w moim wywodzie myślowym, pozdravwiam.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: obar »

spirit pisze:- może być padnięty przekaźnik numer 2, odpowiada on za zasilanie pomp paliwa.
W JH to chyba był numer 62 Radku. Przynajmniej ja taki miałem.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: spirit »

Zgadza się Łukasz, tyle że użyłem skrótu myślowego. Chodziło mi o przekaźnik w gnieździe nr 2.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
ozi
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3326
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:36
Model: Scirocco II
Numer GG: 3194420

Re: Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: ozi »

hej, ktoś wie jak sprawdzić czy przekaźnik pompy paliwa ma wbudowany limiter obrotów? wiem, że występowały z limiterem i bez...
Mam taki jak w tym linku aczkolwiek marki siemens
Załączniki
pobrany plik3.jpg
pobrany plik3.jpg (14.28 KiB) Przejrzano 5035 razy
Obrazek
Awatar użytkownika
sroczek
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 707
Rejestracja: 20 paź 2010, 15:00
Model: Scirocco II
Lokalizacja: annopol lubelskie

Re: Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: sroczek »

poczytaj to sie dowiesz google mowia jak sie czyta joooł
Scirocco czesci ......................... kasuję śmieci na potęge. sory! jak jest ładna to stoi cała.
Ale nadal jest:
Warszawa 223
Peugeot 201 31
Camaro 5,7 h 76
Wartburg coupe
Maluch Bosmal Cabrio
itp
Awatar użytkownika
ozi
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3326
Rejestracja: 01 gru 2007, 09:36
Model: Scirocco II
Numer GG: 3194420

Re: Schemat zasilania pompy wysokiego cisnienia k-tronic mk2

Post autor: ozi »

czytałeś regulamin? czy zaglądasz tu tylko po to by sprzedawać części?
nie masz nic do dodadnia to zamilcz :D widać zabolała prawda jaką wypowiedziałem na innym forum ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ