pomp(a/y) paliwa w mkII
pomp(a/y) paliwa w mkII
Witam,
Pokonałem wlew paliwa, i mam kolejny problem.
Otóż autko stało jakies 5 miesięcy niejeżdzone, i po przekręceniu kluczyka nie słyszę charakterystycznego dzwięku pompy (czy też pomp) paliwa.
Już wczesniej deal był taki, że auto muliło się pod obciążeniem, nie paliło równo, itd (tylko jak docisnołem gaz). Wtedy tajemniczo pomagał denaturat dolany na pełem bak.
Anyway, jak mam do tej pompy podejść?
Jak sprawdzić czy to napewno to o czym myśle?
Jaką pompę kupić do mkII 1.8 JH?
I jak to się wymienia.
Z góry dziękuję, za tę garstkę informacji.
Pokonałem wlew paliwa, i mam kolejny problem.
Otóż autko stało jakies 5 miesięcy niejeżdzone, i po przekręceniu kluczyka nie słyszę charakterystycznego dzwięku pompy (czy też pomp) paliwa.
Już wczesniej deal był taki, że auto muliło się pod obciążeniem, nie paliło równo, itd (tylko jak docisnołem gaz). Wtedy tajemniczo pomagał denaturat dolany na pełem bak.
Anyway, jak mam do tej pompy podejść?
Jak sprawdzić czy to napewno to o czym myśle?
Jaką pompę kupić do mkII 1.8 JH?
I jak to się wymienia.
Z góry dziękuję, za tę garstkę informacji.
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
najlepiej sprawdż cisnienie paliwa, jezeli jest za małe to zacznij od pompy wstępnej w baku, trzeba wyciągnąc ten cały ustrój pomiarowy i wydostać pomple, podłącz ją pod 12v i sprawdź czy działa, u mnie nie działała, po wymianie wszystko było ok:) nie sądze zeby poleciały Ci obie pompy na raz, moze to coś z elektryką, sprawdź tez czy do obu dochodzi napięcie gdy przekręcisz kluczyk. Powodzenia:)
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
Jak by sie okazało ze obie pompy sprawne to zerknij jeszcze na przekaźnik czy nie zaśniedziały mu nóżki.
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
wnioskuje że baku nie miałes podłączonego do wlewu??
ja tak miałem paremiechów i jeździłem tylko na gazie.
jak podłączyłem wlew to też była lipa bo:
1. w baku mimo włożenia we wlot baku foli itd żeby tam sie nic nie dosotało zrobiła się rdza.
2. nei wiem czy masz wkręcona w blok silnika pompkę mechaniczną ale taka pompka jeśli nei dostaje paliw ato niszczy się. membrany w niej sztywnieją i pękają.
jak podłączyłem wlew i zalałem benzyny to najpier musiałem wymienić pomkę paliwa bo stara nie wytwarzałą żadneggo ssania poza tym zapychał mi się smok ssawny w baku (potem rdza w baku sie rozdrobniłą i szła przewodami poaliwowymi ale tylko do filtru paliwa bo niestety on sie zapychął co chwilkę. dosłownei wodą go płykałem i sprężarką przedmuchiwałem bo musiałbym nowe kupować co 5 minut.
sprawdz u siebie czy nie masz takich samych problemów
ja tak miałem paremiechów i jeździłem tylko na gazie.
jak podłączyłem wlew to też była lipa bo:
1. w baku mimo włożenia we wlot baku foli itd żeby tam sie nic nie dosotało zrobiła się rdza.
2. nei wiem czy masz wkręcona w blok silnika pompkę mechaniczną ale taka pompka jeśli nei dostaje paliw ato niszczy się. membrany w niej sztywnieją i pękają.
jak podłączyłem wlew i zalałem benzyny to najpier musiałem wymienić pomkę paliwa bo stara nie wytwarzałą żadneggo ssania poza tym zapychał mi się smok ssawny w baku (potem rdza w baku sie rozdrobniłą i szła przewodami poaliwowymi ale tylko do filtru paliwa bo niestety on sie zapychął co chwilkę. dosłownei wodą go płykałem i sprężarką przedmuchiwałem bo musiałbym nowe kupować co 5 minut.
sprawdz u siebie czy nie masz takich samych problemów
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
w innych samochodach przed pompką jest filtr sitkowy. Wiec myśle, że to nie to.
Pozatym wczesniej byly problemy, i diagnoza była taka - że to pompa paliwa.
Jak sie do tego ustrojstwa dostać ? moge to zrobić od góry, czy muszę nurkować pod samochód ?
Pozatym wczesniej byly problemy, i diagnoza była taka - że to pompa paliwa.
Jak sie do tego ustrojstwa dostać ? moge to zrobić od góry, czy muszę nurkować pod samochód ?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
gregj napisał:
Bo jeśli nie to sprawdź właśnie najpierw przekaźnik.
Zdejmij z niego tę plastikowa obudowę i popraw łączenia cyny (numer 62).
Jak to nie pomoże to sprawdź bezpieczniki, a jak nie to nurkujesz pod auto i sprawdzasz napięcie na wtyczce (po przekręceniu kluczyka).
Sprawdź jeszcze wewnętrzną pompę czy nie jest zapchana.
A jeśli pompa działa ale auto nie chce jeździć na benzie to obstawiałbym zapieczone wtryski od gazu.
Pozdro vw
A Tobie w ogóle już nie działa pompa paliwa?w innych samochodach przed pompką jest filtr sitkowy. Wiec myśle, że to nie to.
Pozatym wczesniej byly problemy, i diagnoza była taka - że to pompa paliwa.
Jak się do tego ustrojstwa dostać ? moge to zrobić od góry, czy muszę nurkować pod samochód ?
Bo jeśli nie to sprawdź właśnie najpierw przekaźnik.
Zdejmij z niego tę plastikowa obudowę i popraw łączenia cyny (numer 62).
Jak to nie pomoże to sprawdź bezpieczniki, a jak nie to nurkujesz pod auto i sprawdzasz napięcie na wtyczce (po przekręceniu kluczyka).
Sprawdź jeszcze wewnętrzną pompę czy nie jest zapchana.
A jeśli pompa działa ale auto nie chce jeździć na benzie to obstawiałbym zapieczone wtryski od gazu.
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
Obar a znasz jakiś sposób na zapieczone wtryski ?? silnik 2,2 T z audi - jezdzil na gazie niestety nie wiem ile :/
audi allroad 4,2 z podtlenkiem - jest
audi allroad 4,2 - jest
citroen c5 - nie ma
volvo 950 - nie ma
mk2 1982 hybryda FR-PG automacik jest i zostaje do końca świata!
Audi A8 d2 quattro 4,2 nie ma
mk2 1988 KR - nie ma
mk2 1986 KR - nie ma
Audi Allroad 2,7T manual - nie ma
Renault Rapid - nie ma
Ford Focus - nie ma
Audi 200 2,1 T 1982 - nie ma
audi allroad 4,2 - jest
citroen c5 - nie ma
volvo 950 - nie ma
mk2 1982 hybryda FR-PG automacik jest i zostaje do końca świata!
Audi A8 d2 quattro 4,2 nie ma
mk2 1988 KR - nie ma
mk2 1986 KR - nie ma
Audi Allroad 2,7T manual - nie ma
Renault Rapid - nie ma
Ford Focus - nie ma
Audi 200 2,1 T 1982 - nie ma
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
pompy nie slysze po przekreceniu kluczyka, i samochd nie pali == 100% ktoras pompa.
nie wiedzialem ze przekaznik steruje tą pompą. On jest w \'kabinie\', czy gdzieś pod maską ?
rozumiem, że nurkowanie jest nieuniknione.
nie wiedzialem ze przekaznik steruje tą pompą. On jest w \'kabinie\', czy gdzieś pod maską ?
rozumiem, że nurkowanie jest nieuniknione.
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
jest w skrzynce bezpieczników :)
podnieś tylną kanapę sprawdz wtyczkę - czy dochodzi do niej napiecie...
podnieś tylną kanapę sprawdz wtyczkę - czy dochodzi do niej napiecie...
audi allroad 4,2 z podtlenkiem - jest
audi allroad 4,2 - jest
citroen c5 - nie ma
volvo 950 - nie ma
mk2 1982 hybryda FR-PG automacik jest i zostaje do końca świata!
Audi A8 d2 quattro 4,2 nie ma
mk2 1988 KR - nie ma
mk2 1986 KR - nie ma
Audi Allroad 2,7T manual - nie ma
Renault Rapid - nie ma
Ford Focus - nie ma
Audi 200 2,1 T 1982 - nie ma
audi allroad 4,2 - jest
citroen c5 - nie ma
volvo 950 - nie ma
mk2 1982 hybryda FR-PG automacik jest i zostaje do końca świata!
Audi A8 d2 quattro 4,2 nie ma
mk2 1988 KR - nie ma
mk2 1986 KR - nie ma
Audi Allroad 2,7T manual - nie ma
Renault Rapid - nie ma
Ford Focus - nie ma
Audi 200 2,1 T 1982 - nie ma
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=279262376
zakupiona do silnika JH. w nastepnym tygodniu pewnie montowanie.
zakupiona do silnika JH. w nastepnym tygodniu pewnie montowanie.
- aparatos
- Początkujący
- Posty: 117
- Rejestracja: 09 gru 2007, 20:54
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4470337
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
Jak nie slychac pompy , tej w baku , to najpierw zobacz na bezpieczniki, potem przekaznik, mozesz sprobowac zrobic zwore zamiast przekaznika i wtedy powinna pompa w baku działac na stałe , ja tam mam caly czas , bo mi sie przekaznik spalił (juz drugi) nie wiem dlaczego , wiec wlaczam zawsze osobno pompe , przy okazji mam z głowy odciecie paliwa . pozadrawiam
http://www.syrenabielsko.pl
http://www.youtube.com/profile_videos?user=aparatos&p=r
sroki dwie: GT2 kjsowka + GTX swapowany na 16v KR only lpg blos system
http://www.youtube.com/profile_videos?user=aparatos&p=r
sroki dwie: GT2 kjsowka + GTX swapowany na 16v KR only lpg blos system
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
okazalo sie, glupia sprawa - ze po zalozeniu stacyjki , kostka byla do bani - i trzeba bylo ja wymienic.
samochod juz pali, itd, fantazja.
Natomiast wciaz martwi mnie to, ze przy zmianie filtra paliwa cisnienie bylo jakies niskie (nie bylo wytrysku ;)).
aha, i ten samochod pali za 4-5 razem, dociskanie gazu przy starcie tylko pogorsza te statystyke :/
kurde, tyle ile jest w nim do zrobienia.. fajnie byloby gdyby jakis fachman do niego spojzal, mowad (marzy misie), lub ktos władny z krakowa :)
samochod juz pali, itd, fantazja.
Natomiast wciaz martwi mnie to, ze przy zmianie filtra paliwa cisnienie bylo jakies niskie (nie bylo wytrysku ;)).
aha, i ten samochod pali za 4-5 razem, dociskanie gazu przy starcie tylko pogorsza te statystyke :/
kurde, tyle ile jest w nim do zrobienia.. fajnie byloby gdyby jakis fachman do niego spojzal, mowad (marzy misie), lub ktos władny z krakowa :)
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
sid napisał:
niby jest sposób na zasyfione wtryski by je przedmuchać czy przepłukac, ale to jest ryzykowne bo można te płytki uszkodzić lub przesunąć i będą lały.... a co do zapieczonych od gazu to ni huhu nie wiem:dry: .... jutro spytam mechanika bo i tak musze podjechać.Obar a znasz jakiś sposób na zapieczone wtryski ?? silnik 2,2 T z audi - jezdzil na gazie niestety nie wiem ile :/
ale na zimnym czy tylko na ciepłym silniku?aha, i ten samochod pali za 4-5 razem, dociskanie gazu przy starcie tylko pogorsza te statystyke :/
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
obar napisał:
na zimnym. na cieplym jest bajka.
jest jeszcze problem na wysokich , przy obciazeniu - ale zakladam ze to wlasnie kwestia pompy. denaturat na zbiornik paliwa rozwiazuje ten problem koncertowo.
ale na zimnym czy tylko na ciepłym silniku?[/quote]aha, i ten samochod pali za 4-5 razem, dociskanie gazu przy starcie tylko pogorsza te statystyke :/
na zimnym. na cieplym jest bajka.
jest jeszcze problem na wysokich , przy obciazeniu - ale zakladam ze to wlasnie kwestia pompy. denaturat na zbiornik paliwa rozwiazuje ten problem koncertowo.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: pomp(a/y) paliwa w mkII
Sprawdź rezystancję warmlaufreglera
sprawdź czy działa wtryskiwacz rozruchowy/ czy napięcie dochodzi do wtyczki (jak nie to możesz zrobić na stałe na włącznik i załączasz ręcznie jak odpalasz na zimno) i sprawdź czy jest szczelny.
Sprawdź czy wtryski nie są luźne bo gumki moga ze starości się poluzować i wtedy może łapac lewe powietrze.
sprawdź czy układ dolotowy jest szczelny
to chyba tyle. Jak po tym wszystkim ciągle będzie źle to już sam nie wiem;).
pozdro vw
sprawdź czy działa wtryskiwacz rozruchowy/ czy napięcie dochodzi do wtyczki (jak nie to możesz zrobić na stałe na włącznik i załączasz ręcznie jak odpalasz na zimno) i sprawdź czy jest szczelny.
Sprawdź czy wtryski nie są luźne bo gumki moga ze starości się poluzować i wtedy może łapac lewe powietrze.
sprawdź czy układ dolotowy jest szczelny
to chyba tyle. Jak po tym wszystkim ciągle będzie źle to już sam nie wiem;).
pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V