Regulacja JH.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Regulacja JH.
Witam.
Objaw to dość duże spalanie w mieście 11,5 trasa 7,5.(bardzo spokojna jazda)
Żadnych innych objawów nie ma.
Zapala z pół obrotu,stabilny bieg jałowy etc.
Dodam że zaczeło sie to dziac po wymianie sondy lambda.
Obleciałem warsztaciki u siebie miedzy innymi autoryzowaną stacje obsługi Bosh-a ale nikt nie chce sie podjąc regulacji.
Może macie jakiś namiar w okolicach trójmiasta lub woj pomorskiego kto to ustawi :)Tyle co mi tylko powiedzieli to to że po wymianie sondy dobrze by było skład mieszanki zrobić bo może ona troszke inaczej sterować niż stara sonda i stad takie wyższe spalanie.
Ps.
Nie wiem czy mi sie wydaje (może jestem juz przewrażliwiony) ale jakby był troche wolniejszy :(Czy jak silnik jest lekko zalewany to auto jest słabsze?
Pozdrawiam Tomek
Objaw to dość duże spalanie w mieście 11,5 trasa 7,5.(bardzo spokojna jazda)
Żadnych innych objawów nie ma.
Zapala z pół obrotu,stabilny bieg jałowy etc.
Dodam że zaczeło sie to dziac po wymianie sondy lambda.
Obleciałem warsztaciki u siebie miedzy innymi autoryzowaną stacje obsługi Bosh-a ale nikt nie chce sie podjąc regulacji.
Może macie jakiś namiar w okolicach trójmiasta lub woj pomorskiego kto to ustawi :)Tyle co mi tylko powiedzieli to to że po wymianie sondy dobrze by było skład mieszanki zrobić bo może ona troszke inaczej sterować niż stara sonda i stad takie wyższe spalanie.
Ps.
Nie wiem czy mi sie wydaje (może jestem juz przewrażliwiony) ale jakby był troche wolniejszy :(Czy jak silnik jest lekko zalewany to auto jest słabsze?
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Regulacja JH.
jak silnik jest zalewany to jest słabsze i jak ma za słabą mieszankę to tak samo.
Ale żeby zalewało to nieźle by musiał ciągnąć tej benzy.
Wykręć świece po jeździe to powinno być widać czy są mokre czy nie.
Generalnie to dobrych mechaników od mechanicznego wtrysku to ze świecą szukać.
Ale żeby zalewało to nieźle by musiał ciągnąć tej benzy.
Wykręć świece po jeździe to powinno być widać czy są mokre czy nie.
Generalnie to dobrych mechaników od mechanicznego wtrysku to ze świecą szukać.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH (trójmiasto-woj.pomorskie).
No panowie z trójmiasta :)
Poradzą coś z ta regulacja serwisy VW-ika w trójmieście,Moze ktos ma jakieś doświadczenia.
Pozdr Tomek
Poradzą coś z ta regulacja serwisy VW-ika w trójmieście,Moze ktos ma jakieś doświadczenia.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH.
Byłem w warsztacie,co prawda regulacji sie nie podjeli ale podłączyli auto do analizatora spalin.
Wyszło że stosunek paliwo-powietrze jest obecnie 1,4 a powinno być 1,5-1,6 i że auto jest do regulacji.Faktycznie powinno być między 1,5 a 1,6?
Pozdr Tomek
Wyszło że stosunek paliwo-powietrze jest obecnie 1,4 a powinno być 1,5-1,6 i że auto jest do regulacji.Faktycznie powinno być między 1,5 a 1,6?
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH.
Panowie to może ktoś chociaż podpowie jakie powinny być te poprawne parametry w spalinach?
Sam sobie pojade i ustawie bo Ci mechanicy to pożal sie boże wszyscy sie boją :(
Pozdr Tomek
Sam sobie pojade i ustawie bo Ci mechanicy to pożal sie boże wszyscy sie boją :(
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH.
Kurcze z tego co sie orientowałem to trzeba go ustawiac właśnie na CO na biegu jałowym.
W tabelce podali od 0,3 -1,1 % i piszą tam że co przy dużej prędkości obrotowej 0,3 także wynikało by że na jałowym powinno być 1,1 % CO.
Tylko że to za duże gdybanie żeby zacząc kręcić :(
Moze ktoś jeszcze cos podrzuci.Dzieki Kamilu.
Pozdr Tomek
W tabelce podali od 0,3 -1,1 % i piszą tam że co przy dużej prędkości obrotowej 0,3 także wynikało by że na jałowym powinno być 1,1 % CO.
Tylko że to za duże gdybanie żeby zacząc kręcić :(
Moze ktoś jeszcze cos podrzuci.Dzieki Kamilu.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Da`an
- Zaawansowany
- Posty: 562
- Rejestracja: 24 lip 2008, 11:17
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10213433
- Lokalizacja: Ankamaty/Gdańsk
Odp: Regulacja JH.
A tutaj próbowałeś??
Wiem że kiedyś chłopaki od Audi chwalili sobie jakiegoś inżyniera na Kościuszki, nie mam pewności czy to ten ale jest duża szansa że tak. Daj znać czy się udało, sąsiedzie ;-)
Wiem że kiedyś chłopaki od Audi chwalili sobie jakiegoś inżyniera na Kościuszki, nie mam pewności czy to ten ale jest duża szansa że tak. Daj znać czy się udało, sąsiedzie ;-)
Było:
- Mercedes W123 300D
- Audi B2 Coupe 1.8 GT
- Audi B2 Coupe 2.2 GT USA
Jest:
- VW Scirocco Mk II 1.8 EX (Moja Sroka)
- Mercedes W123 300D
- Audi B2 Coupe 1.8 GT
- Audi B2 Coupe 2.2 GT USA
Jest:
- VW Scirocco Mk II 1.8 EX (Moja Sroka)
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH.
Jutro dzwonie umówie sie i śmigne :)
Jeszcze raz wielkie THX :)
Pozdrowionka Tomek
Jeszcze raz wielkie THX :)
Pozdrowionka Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH.
Zarejestrowany do mgr.Cholewczyńskiego na piątek na 10 godzine.
Pozdr Tomek :)
Pozdr Tomek :)
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Regulacja JH.
A więc odnosnie tematu to niewiele stwierdzono:(
Skład mieszanki dobry sonda dobra oscyluje w granicach 0,5 v jedyne co stwierdzono to zapłon był na 3 st a powinien być podobno na 6 także skorygowano i obroty biegu jałowego były na poziomie 1200,skorygowano na 950.Ale czy to mogło mieć wpływ na powiększone spalanie?
Bo ja raczej wątpie :(
Pozdr Tomek
Skład mieszanki dobry sonda dobra oscyluje w granicach 0,5 v jedyne co stwierdzono to zapłon był na 3 st a powinien być podobno na 6 także skorygowano i obroty biegu jałowego były na poziomie 1200,skorygowano na 950.Ale czy to mogło mieć wpływ na powiększone spalanie?
Bo ja raczej wątpie :(
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Re: Regulacja JH.
Podczepie się pod temat bo mam masakryczne spalanie jak na jh sprawdziłem spalanie i większość trasa na 200 km 70 po mieście i spalanie 12.5 litra wiec dużo za dużo dodam że automat. W czyn szukać przyczyny
-
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
- Model: Scirocco II
Re: Regulacja JH.
Automat , przy tym silniku i starej konstrukcji skrzyni będzie swoje brał , bez dwóch zdań. Taki jest luxus automatycznej skrzyni biegów, na trasie można zejść do akceptowalnych wyników, ale miasto+ aktualne temperatury, automatyczne ssanie - tym właśnie się objawia. Za wiele nie pokombinujesz. Owszem na trasie jadąc tak economy ; przy dłuższym przelocie można osiągnąć fajny wynik, tylko że przy tych skrzyniach to i tak są bardzo wysokie obroty ( wskazówka prędkościomierza idzie równo z obrotami - taki duet).
A zmiana na manual średnio pasuje do sroki ( ciut przeróbek jest ) , ponadto ten model powinien zostać w oryginalnym zestawie.
Pamiętam, na przełomie lat 80/90 miałem golfa 1 , silnik bodajże JB z automatem. pił swoje bez litości większej , szczególnie w mieście.I zimą też wciągał przez ssanie właśnie.
N
A zmiana na manual średnio pasuje do sroki ( ciut przeróbek jest ) , ponadto ten model powinien zostać w oryginalnym zestawie.
Pamiętam, na przełomie lat 80/90 miałem golfa 1 , silnik bodajże JB z automatem. pił swoje bez litości większej , szczególnie w mieście.I zimą też wciągał przez ssanie właśnie.
N
Re: Regulacja JH.
Zastanawiam się nad tymSławek pisze:Moze warto zainwestowac kilka stówek i włozyc mu manuala?