Regulacja JH.

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

Witam.
Objaw to dość duże spalanie w mieście 11,5 trasa 7,5.(bardzo spokojna jazda)
Żadnych innych objawów nie ma.
Zapala z pół obrotu,stabilny bieg jałowy etc.
Dodam że zaczeło sie to dziac po wymianie sondy lambda.
Obleciałem warsztaciki u siebie miedzy innymi autoryzowaną stacje obsługi Bosh-a ale nikt nie chce sie podjąc regulacji.
Może macie jakiś namiar w okolicach trójmiasta lub woj pomorskiego kto to ustawi :)Tyle co mi tylko powiedzieli to to że po wymianie sondy dobrze by było skład mieszanki zrobić bo może ona troszke inaczej sterować niż stara sonda i stad takie wyższe spalanie.
Ps.
Nie wiem czy mi sie wydaje (może jestem juz przewrażliwiony) ale jakby był troche wolniejszy :(Czy jak silnik jest lekko zalewany to auto jest słabsze?
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Odp: Regulacja JH.

Post autor: obar »

jak silnik jest zalewany to jest słabsze i jak ma za słabą mieszankę to tak samo.
Ale żeby zalewało to nieźle by musiał ciągnąć tej benzy.
Wykręć świece po jeździe to powinno być widać czy są mokre czy nie.
Generalnie to dobrych mechaników od mechanicznego wtrysku to ze świecą szukać.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH (trójmiasto-woj.pomorskie).

Post autor: Gółek »

No panowie z trójmiasta :)
Poradzą coś z ta regulacja serwisy VW-ika w trójmieście,Moze ktos ma jakieś doświadczenia.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

Byłem w warsztacie,co prawda regulacji sie nie podjeli ale podłączyli auto do analizatora spalin.
Wyszło że stosunek paliwo-powietrze jest obecnie 1,4 a powinno być 1,5-1,6 i że auto jest do regulacji.Faktycznie powinno być między 1,5 a 1,6?
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

Panowie to może ktoś chociaż podpowie jakie powinny być te poprawne parametry w spalinach?
Sam sobie pojade i ustawie bo Ci mechanicy to pożal sie boże wszyscy sie boją :(
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Kamil_DG
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 689
Rejestracja: 30 lis 2007, 18:46
Model: Scirocco II
Numer GG: 4227574

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Kamil_DG »

Nie wiem czy to cos pomoze. Tyle mowi etech o regulacji jh:

Obrazek
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

Kurcze z tego co sie orientowałem to trzeba go ustawiac właśnie na CO na biegu jałowym.
W tabelce podali od 0,3 -1,1 % i piszą tam że co przy dużej prędkości obrotowej 0,3 także wynikało by że na jałowym powinno być 1,1 % CO.
Tylko że to za duże gdybanie żeby zacząc kręcić :(
Moze ktoś jeszcze cos podrzuci.Dzieki Kamilu.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Da`an
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 562
Rejestracja: 24 lip 2008, 11:17
Model: Scirocco II
Numer GG: 10213433
Lokalizacja: Ankamaty/Gdańsk

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Da`an »

A tutaj próbowałeś??
Obrazek
Wiem że kiedyś chłopaki od Audi chwalili sobie jakiegoś inżyniera na Kościuszki, nie mam pewności czy to ten ale jest duża szansa że tak. Daj znać czy się udało, sąsiedzie ;-)
Było:
- Mercedes W123 300D
- Audi B2 Coupe 1.8 GT
- Audi B2 Coupe 2.2 GT USA
Jest:
- VW Scirocco Mk II 1.8 EX (Moja Sroka)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

Jutro dzwonie umówie sie i śmigne :)
Jeszcze raz wielkie THX :)
Pozdrowionka Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

Zarejestrowany do mgr.Cholewczyńskiego na piątek na 10 godzine.
Pozdr Tomek :)
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Odp: Regulacja JH.

Post autor: Gółek »

A więc odnosnie tematu to niewiele stwierdzono:(
Skład mieszanki dobry sonda dobra oscyluje w granicach 0,5 v jedyne co stwierdzono to zapłon był na 3 st a powinien być podobno na 6 także skorygowano i obroty biegu jałowego były na poziomie 1200,skorygowano na 950.Ale czy to mogło mieć wpływ na powiększone spalanie?
Bo ja raczej wątpie :(
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Bardzki
Początkujący
Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: 20 paź 2016, 16:44
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LU

Re: Regulacja JH.

Post autor: Bardzki »

Podczepie się pod temat bo mam masakryczne spalanie jak na jh sprawdziłem spalanie i większość trasa na 200 km 70 po mieście i spalanie 12.5 litra wiec dużo za dużo dodam że automat. W czyn szukać przyczyny
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1552
Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Regulacja JH.

Post autor: Sławek »

Moze warto zainwestowac kilka stówek i włozyc mu manuala?
Obrazek
michalfreee
Początkujący
Początkujący
Posty: 35
Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
Model: Scirocco II

Re: Regulacja JH.

Post autor: michalfreee »

Automat , przy tym silniku i starej konstrukcji skrzyni będzie swoje brał , bez dwóch zdań. Taki jest luxus automatycznej skrzyni biegów, na trasie można zejść do akceptowalnych wyników, ale miasto+ aktualne temperatury, automatyczne ssanie - tym właśnie się objawia. Za wiele nie pokombinujesz. Owszem na trasie jadąc tak economy ; przy dłuższym przelocie można osiągnąć fajny wynik, tylko że przy tych skrzyniach to i tak są bardzo wysokie obroty ( wskazówka prędkościomierza idzie równo z obrotami - taki duet).
A zmiana na manual średnio pasuje do sroki ( ciut przeróbek jest ) , ponadto ten model powinien zostać w oryginalnym zestawie.

Pamiętam, na przełomie lat 80/90 miałem golfa 1 , silnik bodajże JB z automatem. pił swoje bez litości większej , szczególnie w mieście.I zimą też wciągał przez ssanie właśnie.
N
Awatar użytkownika
Bardzki
Początkujący
Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: 20 paź 2016, 16:44
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LU

Re: Regulacja JH.

Post autor: Bardzki »

Sławek pisze:Moze warto zainwestowac kilka stówek i włozyc mu manuala?
Zastanawiam się nad tym
ODPOWIEDZ