16v - rozpoznanie/remont/swap

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: spirit »

Przecież zwolniło ci się miejsce w komorze po rozdzielaczu.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: solarhh »

tam wyląduje parownik a KR jest z golfa czyli kolektor na lewą strone ;/ tak jak na fotce Sołtysa, czekam aż on może tu zajrzy to się wypowie :wink:
http://www.ladujfotke.pl/36805-P1060367.JPG.html
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: obar »

A to parownik nie powinien być bliżej płyty grodziowej prawidłowo?

Od wielkości filtra zależy jego przepustowość, więc jak nie masz mocnego silnika to nie musisz kupować takiej krowy.

Myślę, że jak dobrze pokombinujesz to na pewno wciśniesz ten parownik :wink: .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: Kamil »

a co ma bliskosc sciany grodziowej do poprawnego zamontowania parownika? :) ja zawsze mialem i mam parownik blizej pasa przedniego niz grodzi i w niczym to nie szkodzi.
poza tym parownik nie zajmuje nawet polowy miejsca po rozdzielaczu, na pewno wcisniesz i zbiorniczek, bez zartow... tylko jakies sprytne mocowanie trzeba wymyslic.
ja mam parownik zamontowany na podluznicy lewej, tam gdzie byl rozdzielacz, spokojnie blizej fartucha zmiesci sie zbiorniczek.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: solarhh »

jeśli chodzi o parownik to miejsce zamocowanie znaczenia nie ma chodzi tylko by był zamocowany wzdłuż osi pojazdu a nie w poprzek :wink:
no niby też znaczenie ma długość rury od parownika do BLOSa (wiadomo im krótsza tym lepiej chyba
no takiej krowy do 300hp nie mam zamiaru montować bardziej skłaniam się ku airboxowi bo i lepiej (odgrodzenie od ciepła) i ładniej ;)

np taki :http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 80718.html

no patrząc na wymiary airboxa chyba faktycznie da to się tam wcisnąć zbiorniczek i może parownik ale to jeszcze kwesta kombinacji i pomierzenia żeby potem nie było zonka, bo lepiej parownik przełożyć teraz niż jak silnik będzie już w komorze

PS Byłem dziś na szrocie i jutro mają przywieźć gofra mk3 z jakimś 2 litrowym silnikiem na chodzie :D także może jutro będę miał wtrysk kompletny :side: :side: :side: :side:
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: spirit »

solarhh pisze: PS Byłem dziś na szrocie i jutro mają przywieźć gofra mk3 z jakimś 2 litrowym silnikiem na chodzie :D także może jutro będę miał wtrysk kompletny :side: :side: :side: :side:
pozdr
Tylko żeby twoja radość nie była przedwczesna, bo 2.0 8V silnika było kilka typów w G III.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3288
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: Sołtys »

solarhh pisze:tam wyląduje parownik a KR jest z golfa czyli kolektor na lewą strone ;/ tak jak na fotce Sołtysa, czekam aż on może tu zajrzy to się wypowie :wink:
http://www.ladujfotke.pl/36805-P1060367.JPG.html
Zbiorniczek z płynem mam pod stożkiem - a w zasadzie to już pod pasem przednim i wisi se on przy podłużnicy. Nie robiłem żadnych nowych mocować - ot po prostu wpadł tam przez przypadek i tak już został :mrgreen: (wężyk tylko przedłużyłem)
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: Kamil »

no to co, ze bylo kilka typow 2,0 8v, skoro i tak wszystkie na digi... ADY od 2E sie raczej nie roznil wiele. wazne, zeby wszystko mial od jednego i tak rzezba go czeka i tak.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: spirit »

Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: solarhh »

Kamil pisze:no to co, ze bylo kilka typow 2,0 8v, skoro i tak wszystkie na digi... ADY od 2E sie raczej nie roznil wiele. wazne, zeby wszystko mial od jednego i tak rzezba go czeka i tak.
podejrzewam że P&P nie będzie ale jakoś się to ogarnie myślę grunt żeby komplet był :) jeśli będę w dodatku sam to wszystko wyciągał to sprawa będzie jeszcze prostsza no ale nic nie ma co gdybać zobaczymy czy go przytargają na ten szrot wtedy wszystko się okaże.

hmm ale tak sobie patrze i coś mi nie gra ;/ bo to ecu co spirit linka wrzucił ma nr 037 906 025 a na vw golf jest coś takiego :

DIGIFANT II

-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....
-instalacja silnika PF lub PB
-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB
-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar
-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)
-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem
-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic
-obudowa filtra z GTI PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-switche(przełaczniki na przepustnice)

czyli numerek się coś nie zgadza :( chyba że jak wrzucę cały komplet to będzie git sam już nie wiem ;/
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: spirit »

Na listę kompów z forum golfa za bardzo nie patrz, bo tam są podane dane dotyczące kompów 25-cio pinowych z G II. W Toledo I Digi II miało już kompy 38 pinowe, a ten wtrysk z ADY jest produkcji Hitachi a nie Bosch.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: solarhh »

aaa człowiek głupi się rodzi i głupi umiera :lol: tylko ciekawe jak będzie z remapem na 16v ale to już sprawa drugorzędna kompa można podmienić zawsze
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2439
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: kostrzyk »

podobno digi jeden jest łatwiejsze w programowaniu i podłączeniu, prawda to?? może i ja bym w końcu wywalił mechanika. choć prędzej zeswapuje abf-a
Obrazek
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: spirit »

kostrzyk pisze:podobno digi jeden jest łatwiejsze w programowaniu i podłączeniu, prawda to?? może i ja bym w końcu wywalił mechanika. choć prędzej zeswapuje abf-a
Coś mi się obiło o oczy na forum golfa że Digi I jest łatwiej przerobić niż Digi II, ale dotyczy to podobno I generacji Digi II z kompem 25 pinowym. Digi II z Golfa III i pokrewne na nowszym kompie niby jest sporo łatwiej przeprogramować od starszych kompów.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2439
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

Post autor: kostrzyk »

a sterownie z ABF-a podejdzie do KR-ki?
Obrazek
ODPOWIEDZ