JH nie chodzi jak jest zimny
JH nie chodzi jak jest zimny
Witam, jak kupiłem moje gt2 nie chodził on caclae na bęzynie, wymieniałem mu wtryski, pompe paliwa wstępną i zmieniłam klapke przepływomierza bo była krzywa na strzałach z gazu, teraz silnik odpala na bęzynie ale odrazu gaśnie, gdy przytrzymam gaz to chodzi ale musze mu trzymac minimum 3tys obrotów. Jak puszcze gaz to zgaśnie, jak uda mi sie wyjechac i zrobic pare km az sie zagrzeje, to chodzi czasem normalnie a czasem trzyma wysokie obroty Co moze byc przyczyną akiego stanu?? zawór dodatkowego powietrza?? jakies ssanie?? moze ten warm-cos tam?? a moze jakies inne propozycje?? prosze o pomoc i z góry dzieuje za podpowiedzi:) pozdravwiam
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
mam ten sam problem, mam JH, nie mam i nie mialem gazu.
silnik trzeba rozkrecac 5 razy zanim zapali i bedzie trzymac. Staram sie nie wciskac gazu, bo to gucia daje.
silnik trzeba rozkrecac 5 razy zanim zapali i bedzie trzymac. Staram sie nie wciskac gazu, bo to gucia daje.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
u mnie to odpala, najlepiej za pierwszym razem, ale zaraz zgaśnie jak mu gazu nie przytrzymam, bo jak jest zimny to wolnych obrotów nie trzyma
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
w JH w ukladzie paliwowym bardzo waznym elementem jest filtr paliwa, poniewaz jest on podcisnieniowy i daje sprezone paliwo na rozdzielacz. moze u ciebie Tomek jest on zapchany???
jezeli nie to posprawdzaj wszystkie styki zapłonowe, kable. zobacz napiecie na cewce, ładowanie, swiece ile przebiegu?? moze zapchane wtryski?? ja leje co 2 tys. STP- bardzo dobra sprawa. wane sa jeszcze te elementy podcisnieniowe co wychodza z kolektora,
ogolnie rzecz biorac skontroluj wszystko po koleji, jak nie bedzie odezwy to trzeba myslec co innego.
ja mam JH i wszystko kontroluje co 500km, ui jak narazie nie głupieje. nie wiem jak u was w autach ale u mnie na prace siulnika ma kopułka zapłonowa i palec. lekko przysniedzieja styki i faluje. jak jest wszystko obczyszczone to gra. chodzi rowno. dziwne jak na JH ale coz... taki urok tego silnika trzeba dbac o niego. pozdrawiam i miejmy nadzieje ze znajdziesz przyczyne
jezeli nie to posprawdzaj wszystkie styki zapłonowe, kable. zobacz napiecie na cewce, ładowanie, swiece ile przebiegu?? moze zapchane wtryski?? ja leje co 2 tys. STP- bardzo dobra sprawa. wane sa jeszcze te elementy podcisnieniowe co wychodza z kolektora,
ogolnie rzecz biorac skontroluj wszystko po koleji, jak nie bedzie odezwy to trzeba myslec co innego.
ja mam JH i wszystko kontroluje co 500km, ui jak narazie nie głupieje. nie wiem jak u was w autach ale u mnie na prace siulnika ma kopułka zapłonowa i palec. lekko przysniedzieja styki i faluje. jak jest wszystko obczyszczone to gra. chodzi rowno. dziwne jak na JH ale coz... taki urok tego silnika trzeba dbac o niego. pozdrawiam i miejmy nadzieje ze znajdziesz przyczyne
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
ja ostatnio filtr wymienilem , w sumie prosta sprawa. Zmartwilo mnie tylko to - ze nie bylo zadnych \'fontann\' podczas odkrecania. Martwi mnie to, ze bede musial tez wymienic pompe/y paliwa :/
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
Ja bym sprawdził jeszcze czy zawór dodatkowego powietrza nie zaciął się w pozycji zamkniętej, a jeżeli są problemy z samym zapalaniem to trzeba by sprawdzić czy wtryskiwacz rozruchowy działa.
A jeżeli silnik nie pracował od długiego czasu na PB tylko cały czas na LPG to przepływka mogła paść, wewnątrz jest smarowana benzyną i dlatego od czasu do czasu wypadało by przejechać sie na PB.
Pozdro.
Przepływomierz jest na tyle delikatnym urządzeniem że nie zawsze sama wymiana klapki pomoże, przy strzale uszkodzeniu mogło zostać delikatne wykrzywione jego ramie.wymieniałem mu wtryski, pompe paliwa wstępną i zmieniłam klapke przepływomierza bo była krzywa na strzałach z gazu
A jeżeli silnik nie pracował od długiego czasu na PB tylko cały czas na LPG to przepływka mogła paść, wewnątrz jest smarowana benzyną i dlatego od czasu do czasu wypadało by przejechać sie na PB.
Co 500km to jednak troszkę przesada, w moim przypadku oznaczało by to kontrole co 2dni...myślę ze wystarczy kontrolować wszystko przy okazji wymiany oleju.ja mam JH i wszystko kontroluje co 500km,
Pozdro.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
filtr paliwa wymieniałem, swiece mam nowe, przewody tez niedawno wymieniałem, wtryski mi lały ale juz je zmieniła, co prawda nie nowe ale chmurka ładna jest, rozruchowy tez dobry, sprubuje jeszcze na zimnym odpiać tez zawór dodatkowego powietrza, wtedy bedzie chyba to samo co byłby otwarty, ale sprawdzałem go juz kiedys to byl dobry, mam nadzieje ze to jednak on nawalił o przepływomoerz mi wtdy tylko zostanie:( Jeszcze w sumie te podcisnienia mnie nurtują, mam podłączone to od klektora do aparatu zapłonowego, a sterczy mi jeszcze ten bajer co jeden koniec podłacza sie do tego żółtego czegos do podcisnienia do serwa a drugi koniec nie podłączony jest, tam cos jecze do tego filtra węglowego pod błotnikiem powinno isc ale tez mam oderwane, ma ktos moze jakis schemat tych podciśnien bo nigdzie nie moge tego znaleźć pozdrawiam i dziekuje za pomocw JH w ukladzie paliwowym bardzo waznym elementem jest filtr paliwa, poniewaz jest on podcisnieniowy i daje sprezone paliwo na rozdzielacz. moze u ciebie Tomek jest on zapchany???
jezeli nie to posprawdzaj wszystkie styki zapłonowe, kable. zobacz napiecie na cewce, ładowanie, swiece ile przebiegu?? moze zapchane wtryski?? ja leje co 2 tys. STP- bardzo dobra sprawa. wane sa jeszcze te elementy podcisnieniowe co wychodza z kolektora,
ogolnie rzecz biorac skontroluj wszystko po koleji, jak nie bedzie odezwy to trzeba myslec co innego.
ja mam JH i wszystko kontroluje co 500km, ui jak narazie nie głupieje. nie wiem jak u was w autach ale u mnie na prace siulnika ma kopułka zapłonowa i palec. lekko przysniedzieja styki i faluje. jak jest wszystko obczyszczone to gra. chodzi rowno. dziwne jak na JH ale coz... taki urok tego silnika trzeba dbac o niego. pozdrawiam i miejmy nadzieje ze znajdziesz przyczyne
- Krystek
- Początkujący
- Posty: 121
- Rejestracja: 02 gru 2007, 22:56
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1076615
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
Ja mam to samo tylko że u mnie jak zimny chodzi ok ale jak ciepły to przygasa ale u mnie to zawór dodatkowego powietrza jest do bani :) może i u was też to .Pozdrawiam.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
zaraz ide odpiąc ten zawór i sprawdze czy odpali, mam nadzieje ze tak bo wreszcie mogł bym wywalić lpg:D
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
jednak u mnie to nie jest wina tego zaworu;( jak jest zimny silnik to przez zawór swobodnie idzie powietrze a jak zagrzeje go to sie zamyka. CO odpowiada za ssanie w JH?? chyba jest to ten bajer przykręcony z przodu silnika do bloku do którego dochodzą dwa przewody do rozdzielacza, czy to moze byc tego wina?? jak to sprawdzic??? help
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
Co 500km to jednak troszkę przesada, w moim przypadku oznaczało by to kontrole co 2dni...myślę ze wystarczy kontrolować wszystko przy okazji wymiany oleju.
miało byc co 5000, czyli 5 tys. ale co 500 tez mozna. ogolnie czesto zagladam czy wszystko gra.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
Odpowiada za to właśnie zawór dodatkowego powietrza i ten jak go nazwałeś \"bajer przykręcony z przodu silnika do bloku do którego dochodzą dwa przewody do rozdzielacza\" czyli inaczej \"regulator fazy nagrzewania\"CO odpowiada za ssanie w JH??
Kiedy silnik jest zimny przez zawór idzie dodatkowe powietrze a regulator zwiększa ciśnienie paliwa. Dochodzi do tego jeszcze wtryskiwacz rozruchowy z tym ze działa on praktycznie tylko przy zapalaniu.
A masz zaślepiona tą rurkę? bo przy mechanicznym wtrysku nie może być żadnych nieszczelności w układnie dolotowym, dzieją sie od tego różne cuda, wtrysk działa praktycznie tylko na podstawie podciśnień.sterczy mi jeszcze ten bajer co jeden koniec podłacza sie do tego żółtego czegos do podcisnienia do serwa a drugi koniec nie podłączony jest
Pozdro.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
no zaślepiłem to ale najlepiej było by to podlączyć tak jak powino byc,ale skoro zaslepione i nie ma nieszczelnosci to powinien chodzic. Czy ten regulator fazy nagrzewaniada sie jakos sprawdzic??
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
A da sie:
Cytat z artykułu zamieszczonego na scirocco.pl w dziale \"Naprawy\"pt.\"Problemy występujące w silnikach z wtryskiem K i Ke Jetronic\":
Jak sprawdzić następujące urządzenia:
Regulator przepływu ciepła (Warmlaufregler) K i KA Jetronic ? zmienia ciśnienie paliwa na około 2 min od momentu rozruchu silnika. Zlokalizowany jest on na bloku silnika po lewej od aparatu zapłonowego. Przychodzą do niego 2 ciśnieniowe przewody paliwowe oraz 1 wtyczka zasilająca go w prąd.
Do sprawdzenia potrzebny jest omomierz i woltomierz lub miernik wielofunkcyjny.
1. odpinamy wtyczkę
2. mierzymy opór na stykach regulatora
prawidłowo działające urządzenie ma mieć opór między 20 a 26 Ohm(najczęściej 20,6 lub 25,4 Ohm), jeśli wskazanie miernika przekracza podany zakres to należy wymienić regulator.
Należy również sprawdzić czy po przekręceniu stacyjki regulator jest zasilany w prąd, mierząc napięcie na stykach wtyczki
Wskazówka: nowy jest bardzo drogi(ASO VW cena 1649pln), na szczęście golf 2 Gti ma taki sam regulator, w związku z czym można tanio nabyć używany (za ok. 50pln).
Wcześniej mi sie nazwy pomyliły. To nie nazywa sie \"regulator fazy nagrzewania\" tylko \"regulator przepływu ciepła\":P
Pozdro.
Cytat z artykułu zamieszczonego na scirocco.pl w dziale \"Naprawy\"pt.\"Problemy występujące w silnikach z wtryskiem K i Ke Jetronic\":
Jak sprawdzić następujące urządzenia:
Regulator przepływu ciepła (Warmlaufregler) K i KA Jetronic ? zmienia ciśnienie paliwa na około 2 min od momentu rozruchu silnika. Zlokalizowany jest on na bloku silnika po lewej od aparatu zapłonowego. Przychodzą do niego 2 ciśnieniowe przewody paliwowe oraz 1 wtyczka zasilająca go w prąd.
Do sprawdzenia potrzebny jest omomierz i woltomierz lub miernik wielofunkcyjny.
1. odpinamy wtyczkę
2. mierzymy opór na stykach regulatora
prawidłowo działające urządzenie ma mieć opór między 20 a 26 Ohm(najczęściej 20,6 lub 25,4 Ohm), jeśli wskazanie miernika przekracza podany zakres to należy wymienić regulator.
Należy również sprawdzić czy po przekręceniu stacyjki regulator jest zasilany w prąd, mierząc napięcie na stykach wtyczki
Wskazówka: nowy jest bardzo drogi(ASO VW cena 1649pln), na szczęście golf 2 Gti ma taki sam regulator, w związku z czym można tanio nabyć używany (za ok. 50pln).
Wcześniej mi sie nazwy pomyliły. To nie nazywa sie \"regulator fazy nagrzewania\" tylko \"regulator przepływu ciepła\":P
Pozdro.
Odp: JH nie chodzi jak jest zimny
ok, dzięki:) zaraz po szkole psrawdze czy jest ok:)