Wymiana śrub łożysk głównych i korbowodowych 16V KR

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 383
Rejestracja: niedziela, 4 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Wymiana śrub łożysk głównych i korbowodowych 16V KR

Post autor: solarhh » środa, 29 lip 2020, 10:36

Takie pytanie mam do bardziej doświadczonych - czy przy remoncie silnika wymieniać śruby przy łożyskach głównych, szpilki wraz z nakrętkami od korbowodów i śruby głowicy ? Wszystkie te śruby najprawdopodobniej były dokręcane raz w fabryce ale pewności nie mam. Też nie wiem czy nowe śruby klepane pewnie przez żółte rączki na pewno są lepsze niż te oryginalne.

Autodata twierdzi że śrub tych łącznie z głowicą się nie wymienia ale może coś ktoś wie więcej bo szkoda żeby za parę stów w piach poszedł silnik...
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)

ODPOWIEDZ