Scirocco 2.8 VR6
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Scirocco 2.8 VR6
Witam szanownych forumowiczów. Postanowiłem w końcu pochwalić się swoim drugim scirocco Kupiłem go kilka lat temu (jeszcze kiedy były normalne ceny:P), silnik standard 1.8 gaźnik. Pojeździłem troszkę i okazało się, że tych 90 podstarzałych koników to nie to. Zacząłem intensywnie myśleć o jakimś swapie, aż tu nagle dowiedziałem się że kolega sprzedaje golfa mk III ze zdrowym vr-em pod machą. Długo się nie zastanawiałem kupiłem go i poleciało. Dosyć długo szukałem informacji na różnych forach (pozdrowienia dla chłopaków z STP którzy co nieco podpowiedzieli:-) ) jak się za to zabrać. Zapadła decyzja o kompletnym swapie, czyli elektryka, zawieszenie itp. Od razu mówię że ZWROTNICE Z GOLFA GTI NIE PASUJĄ DO ORI WAHACZA Z SCIRO!!! (niektórzy uparcie twierdzili że pasują ). Tak czy inaczej opcji i konfiguracji było tyle, że śmiało mogę teraz otworzyć sklep z częściami do zawieszeń vw . Poskładałem wszystko do kupy pojechałem na geometrie i Pan fachowiec wszystko pięknie ustawił:-). Obecnie furą śmigam bezproblemowo już jakiś czas. To może jeszcze trochę szczegółów:-)
amory przód- golf III
zwrotnice-passat b4
heble przód- 288mm passat g60
heble tył-golf III gti
ABS -działa
gniazdo diagnostyczne OBD 2 -DZIAŁA
Obecnie fura jeździ na jakichś podrapanych chiński alufelgach 16" (takie miał sąsiad z za płota ) potrzebowałem ich na już, bo po założeniu hamulców
z przodu okazało się, że nic od 16" w dół nie wejdzie, bo zacisk jest duży. Wrzuciłem na nie uniroyal rainsport3 185/45r16 i całkiem przyzwoicie się teraz jeździ. Podsumowując powiem że jeśli miałbym się jeszcze raz wziąć za takiego swapa to................. wziąłbym się jeszcze raz:-) hehe. Pozdrowionka.
PS. ehh teraz muszę spróbować jakieś foty dodać ;-)
amory przód- golf III
zwrotnice-passat b4
heble przód- 288mm passat g60
heble tył-golf III gti
ABS -działa
gniazdo diagnostyczne OBD 2 -DZIAŁA
Obecnie fura jeździ na jakichś podrapanych chiński alufelgach 16" (takie miał sąsiad z za płota ) potrzebowałem ich na już, bo po założeniu hamulców
z przodu okazało się, że nic od 16" w dół nie wejdzie, bo zacisk jest duży. Wrzuciłem na nie uniroyal rainsport3 185/45r16 i całkiem przyzwoicie się teraz jeździ. Podsumowując powiem że jeśli miałbym się jeszcze raz wziąć za takiego swapa to................. wziąłbym się jeszcze raz:-) hehe. Pozdrowionka.
PS. ehh teraz muszę spróbować jakieś foty dodać ;-)
- Załączniki
-
- 20170506_192942.jpg (258.23 KiB) Przejrzano 11510 razy
-
- 20170506_192926.jpg (324.83 KiB) Przejrzano 11510 razy
-
- 20170506_191821.jpg (301.28 KiB) Przejrzano 11510 razy
Ostatnio zmieniony 06 maja 2017, 22:09 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
nie wiem czemu nie mogę dodać zdjęć w jednym poście, więc dodaje tu.
link do jakiegoś starego filmiku z jazd na spalonym sprzęgle
https://www.facebook.com/darek.lach.946 ... 578925500/
link do jakiegoś starego filmiku z jazd na spalonym sprzęgle
https://www.facebook.com/darek.lach.946 ... 578925500/
- Załączniki
-
- 20160625_163931.jpg (194.32 KiB) Przejrzano 11508 razy
-
- 20170506_193008.jpg (283.51 KiB) Przejrzano 11508 razy
-
- 20160625_164118.jpg (196.73 KiB) Przejrzano 11508 razy
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
Witam
Gratuluje samozaparcia i walki
Fakt na 288 mm to 16cali
Jamam 280mm i na styk 15cali i tylki z dobrym et ))
Jesrtem b. Ciekaw jak mk2 z vr6 skreca i reaguje na balans przy slalonie oraz jak pokonuje szybkie luki? Nie jest mega podsterowne? Bo jak by nie patrzec to vr6 ciezku jest bardzo wiec obstawian ze teraz rozklad masy to jakies 65/68%-35/32%
Co nie zmienua faktu ze vr6 w mk2 to pieknie brzmi ))))
Gratuluje samozaparcia i walki
Fakt na 288 mm to 16cali
Jamam 280mm i na styk 15cali i tylki z dobrym et ))
Jesrtem b. Ciekaw jak mk2 z vr6 skreca i reaguje na balans przy slalonie oraz jak pokonuje szybkie luki? Nie jest mega podsterowne? Bo jak by nie patrzec to vr6 ciezku jest bardzo wiec obstawian ze teraz rozklad masy to jakies 65/68%-35/32%
Co nie zmienua faktu ze vr6 w mk2 to pieknie brzmi ))))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Dzięki. Przyznaje się bez bicia, że rekordów prędkości w zakrętach nie pobija, ale nie chodziło mi o rajdówkę robiąc swapa . Powiem więcej po założeniu hamulców tarczowych do tyłu, był problem z blokującym się tyłem:-( Ten problem udało się rozwiązać poprzez zamontowanie reulatora siły hamowania z golfa mkIII i oczywiście ABS.Teraz jest bezpiecznie w zakrętach nawet na mokrym Oczywiście jest bardziej podsterowny niż z 1.8:-) pod machą.
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
Regulator to podstawa ja mam u siebie zewnetrzny sportowy korektor i napeawde musialem troche sie nahamowac zanim ustawolem idealnieDarek1 pisze: ↑07 maja 2017, 11:44 Powiem więcej po założeniu hamulców tarczowych do tyłu, był problem z blokującym się tyłem:-( Ten problem udało się rozwiązać poprzez zamontowanie reulatora siły hamowania z golfa mkIII i oczywiście ABS.Teraz jest bezpiecznie w zakrętach nawet na mokrym Oczywiście jest bardziej podsterowny niż z 1.8:-) pod machą.
Co podsterownoci to wiadomo ze vr wklada sie dla faktu vr pod maska a nie do ciecia ostro po szykanach jedno jest pewne dzwieku silnika sie nie oszuka jako daily piekna sprawa )))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 2.8 VR6
Jak masz wzmocniony przedni pas, vr w środę często wyrywa przednie wzmocnienie i miejsce mocowania przedniej poduszki.
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Z wielkim bólem (bo karoseria nie ma grama rdzy nigdzie ) wspawałem płaskownik na około 15 cm i gruby 4 mm , dopiero do tego przykręciłem mocowanie poduchy przedniej:-) Już zrobiłem nim parę ładnych tysięcy (nie jeżdżę nim w zimę) i jak na razie nic tam sie nie dzieje Co do regulatora to założyłem ori z golfa, ale nie podłączyłem go do belki. bo by to nie działało tylko reguluje śrubką
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: Scirocco 2.8 VR6
Kolega nie jeździ w środy i nie ma tego problemu
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
hehe dokładnie! tylko w weekendy
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: Scirocco 2.8 VR6
Tak sobie myślę że przody mogły by być spokojnie 256, te 280 to lekki przerost formy nad treścią... Ale co ja tam wiem...
Zapodaj jakieś ładne fotele z corca i będzie miodzio
ładnie wpasowałeś zegary, gratki
Zapodaj jakieś ładne fotele z corca i będzie miodzio
ładnie wpasowałeś zegary, gratki
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Musze powiedzieć że chwilkę jeździłem na seryjnych hamulcach to była tragedia czy za duże 288 ?? nie wiem, ale wiem że staje w miejscu teraz:-) Fakt, jest jeden minus musiałem założyć 16" z paskiem gumy na feldze zamiast opony żeby nie tarło na miękkim zawiasie
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: Scirocco 2.8 VR6
seryjne heble miałes 239 i bębny z tyłu i to na pewno była tragedia. Nadal jednak myślę że 256 z 16V by wystarczyło, oczywiście z wydajną pompą, i ładniej sciro wygląda na 15"wg mnie
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Może kiedyś zrobię swapa na 256:-)
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
ja mam 280 tarcze od g60 na feldze 15 i przy dobrym et felgi mam 15 zalozone na 195/50 i przy gwincie jest ok (co prawda auto rozkrecone na maxa)
ale potwierdzic moge jedno heble 280 i dobra opona zatrzymuja auto w miejscu ... dobre tarcze klocki pompa z t4 i jest masakra ze 160km/h do miejsca oczka chca wyskoczyc
ale potwierdzic moge jedno heble 280 i dobra opona zatrzymuja auto w miejscu ... dobre tarcze klocki pompa z t4 i jest masakra ze 160km/h do miejsca oczka chca wyskoczyc
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Scirocco 2.8 VR6
Nie no przy tego typu mocach to na hamulcach nie warto oszczedzać.
Nawet kosztem wiekszej felgi.
Wszystko co seryjne jest dobre...... w seryjnym aucie
Dobry mode w obydwóch przypadkach.
Zwłaszcze że wolf bawi się w ścigankę a wiadomo jaka tam jest częstotliwość maxymalnych dohamowań.
No a u Darka ,VR jak szybkop startuje każdy wie to i dobrze,że szybko się zatrzyma
Pozdrawiam Tomek.
Nawet kosztem wiekszej felgi.
Wszystko co seryjne jest dobre...... w seryjnym aucie
Dobry mode w obydwóch przypadkach.
Zwłaszcze że wolf bawi się w ścigankę a wiadomo jaka tam jest częstotliwość maxymalnych dohamowań.
No a u Darka ,VR jak szybkop startuje każdy wie to i dobrze,że szybko się zatrzyma
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!