Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicCup
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
wiec spawy nie ida do slupkow B mimo iz mozna i nie jest to zabronione ale nie mam bo sama konstrukcja i tak jest tak sztywna ze "TACZKA" to idealne okreslenie na to co teraz mam zamiast auta
a co do spawow ja nie robilem nie znam sie na tym wogole ale wiem ze Marcin Szefler to naprawde dobry czlowiek do robienia klatek wiele osob mi go polecalo i wiele auto w PL i EU jezdzi z jego klatkami widzialem kilka aut co maja na placu ... naprawde szacun za jego FACH w REKU i wiedze
a co do demontazu w razie W. ... moze i tak ale jakos nie do konca ufam rozkrecanym
a co do spawow ja nie robilem nie znam sie na tym wogole ale wiem ze Marcin Szefler to naprawde dobry czlowiek do robienia klatek wiele osob mi go polecalo i wiele auto w PL i EU jezdzi z jego klatkami widzialem kilka aut co maja na placu ... naprawde szacun za jego FACH w REKU i wiedze
a co do demontazu w razie W. ... moze i tak ale jakos nie do konca ufam rozkrecanym
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
dzis dostalem rozrusznik po regenracji i odswiezeniu z wygladu ... jak zawsze Arka1 ... MEGA !!
dziekowac ...
ps. dodam ze w LDZ nikt poza jednym czlowiekiem z 10-11 wykonanych tel nie chcial zrobic a ten owy 1 policzyl sobie niczym rozrusznik do Lambo
nadmienie ze u tego jednego za reg. rozrusznika do Lublina III 2.4D '04r zaplacilem uwaga 450zl ...a za Sciro chcial wiecej
tak wiec jeszcze raz dziekuje )
a chwile wczesniej przyjechala paczka z prezentami z Wroclawia
)
dziekowac ...
ps. dodam ze w LDZ nikt poza jednym czlowiekiem z 10-11 wykonanych tel nie chcial zrobic a ten owy 1 policzyl sobie niczym rozrusznik do Lambo
nadmienie ze u tego jednego za reg. rozrusznika do Lublina III 2.4D '04r zaplacilem uwaga 450zl ...a za Sciro chcial wiecej
tak wiec jeszcze raz dziekuje )
a chwile wczesniej przyjechala paczka z prezentami z Wroclawia
)
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
witam
dzis rano udalo mi sie przykrecic ramki lamp US
jako ze mam dwie sztuki od strony pasazera troche bylo obaw
ale co sie okazuje
mocowania wszsytko pasuje 1do1 wiec da sie na prawo zamonotwac lewy odwrotnie
roznica polega w 2 kwestiach
1) otowr na srubke widac z gory jest wtedy taki brak kawalek maskownicy
2) sa lekko odchylone w druga strone
jutro zrobie foty to zrobie edit i bedzie widac o co chodzi
ale z daleka wyglada ok a napewno lepiej niz bez ;D
dzis rano udalo mi sie przykrecic ramki lamp US
jako ze mam dwie sztuki od strony pasazera troche bylo obaw
ale co sie okazuje
mocowania wszsytko pasuje 1do1 wiec da sie na prawo zamonotwac lewy odwrotnie
roznica polega w 2 kwestiach
1) otowr na srubke widac z gory jest wtedy taki brak kawalek maskownicy
2) sa lekko odchylone w druga strone
jutro zrobie foty to zrobie edit i bedzie widac o co chodzi
ale z daleka wyglada ok a napewno lepiej niz bez ;D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Jak wystartujesz w Kielcach to daj znać. Chętnie obejrze sroke na torze
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
dzis przyszla kolejna zabawka ... hydrolapka z pompa ))
co wazne ma opcje recznego postojowego a to sie przydaje ))
co wazne ma opcje recznego postojowego a to sie przydaje ))
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
ale czy akurat aż taki mocny "ręczny" jest Ci potrzebny, bokiem i tak się nie opłaca latać?
- Mateusz Jakubowski
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2241693
- Lokalizacja: Turek lub Warszawa
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
no i malina! Rozwiąże problem linek u Ciebie
-
- Początkujący
- Posty: 101
- Rejestracja: 17 mar 2010, 14:12
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
W jakim układzie zamierzasz się wpiąć?
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
masz racje bardziej chodzilo o rozwiazanie kwesti linek do recznego w ukladzie hamulcowym od golfa mk2 16v na blece od sciro z bebnami org
bo albo odpowietrznik w dol na zacisku i zakladanie na odwrot albo ciecie belki bo linka idzie w belke wiec znalazlem opcje nr 3 hydrolapa
mam nadzieje iz w moich jazdach na 99,9% nie bede uzywac recznego ale jesli przyjdzie jakis kjs to sie przyda ... obym sie nigdy na torze recznym ratowac nie musial )) ... a FWD bokiem to sztuka dla sztuki napewno nie dla cennych sekund zreszta w zadnym napedzie latanie bokiem nie poprawia czasow
a co do technicznego rozwiazania opisze jak juz skoncza robic czyli pewnie w piatek .. tzn chcial bym
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
A nie lepiej wrzucić tarcze na tył i zaciski z golfa IV?
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Jaki jest dokladnie problem z tymi hamulcami? Zakladałem zaciski z mk2 juz do 2 srok i nie było żadnych komplikacji.
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
za pozno tarcze klocki zaciski kupione za duzo kasy poszlo wiec zostaje jak jest
bedzie hydro lapa dojdzie jeszcze korektor sily hamowania i bedzie latac na takim zestawie
a problem jest taki ze w momencie prawidlowego montazu zaciskow na sworzniu jesli montujemy na dwie sruby to przeszkadza mocowanie linki / wyprowadzenie linki recznego ktore dochodzi do belki .. i teraz mozna by bylo zamonotowac odwrotnie ale odpowietrznik jest do dolu i to masakra bedzie z odpowietrzaniem albo nie miec recznego wcale ... wiec opcja zostala 3 podprowadzenie hydro i pozbycie sie linek
tyle ... natomiast fakt faktem w mk2 miejsca przy skrzyni na montaz "lapy" jest jak na lekarstwo zeby ja sensownie ustawic generalnie trzeba troche pokombinowac dzis robilem przymiarki ... widze tez ze bedzie mnie irytowac niski lewarek biegow przy wysokiej lapie recznego ale zobaczymy cos sie pokombinuje moze sie przyzwyczaje wyjdzie w praniu ))
plan jest taki zeby z pompy przwody idace na tyl kola spiac w trojniku T i puscic miedzianym na pompe ktora jest przy recznym zniej wyjscie dac korektor sily hamowania i dalej na tyl i rozstawic znowu na dwa kola przez trojnik T powinno dzialac
nie wiem tylko czy ma znaczenie czy korkektor damy za pompa recznego czy przed ale chyba zostawie go za bo wygodniej mi bedzie montowac a co wazniejsze wydaje mi sie ze nie ma to wiekszego znaczenia dla samego korektora
bedzie hydro lapa dojdzie jeszcze korektor sily hamowania i bedzie latac na takim zestawie
a problem jest taki ze w momencie prawidlowego montazu zaciskow na sworzniu jesli montujemy na dwie sruby to przeszkadza mocowanie linki / wyprowadzenie linki recznego ktore dochodzi do belki .. i teraz mozna by bylo zamonotowac odwrotnie ale odpowietrznik jest do dolu i to masakra bedzie z odpowietrzaniem albo nie miec recznego wcale ... wiec opcja zostala 3 podprowadzenie hydro i pozbycie sie linek
tyle ... natomiast fakt faktem w mk2 miejsca przy skrzyni na montaz "lapy" jest jak na lekarstwo zeby ja sensownie ustawic generalnie trzeba troche pokombinowac dzis robilem przymiarki ... widze tez ze bedzie mnie irytowac niski lewarek biegow przy wysokiej lapie recznego ale zobaczymy cos sie pokombinuje moze sie przyzwyczaje wyjdzie w praniu ))
a co do samego wpiecia
plan jest taki zeby z pompy przwody idace na tyl kola spiac w trojniku T i puscic miedzianym na pompe ktora jest przy recznym zniej wyjscie dac korektor sily hamowania i dalej na tyl i rozstawic znowu na dwa kola przez trojnik T powinno dzialac
nie wiem tylko czy ma znaczenie czy korkektor damy za pompa recznego czy przed ale chyba zostawie go za bo wygodniej mi bedzie montowac a co wazniejsze wydaje mi sie ze nie ma to wiekszego znaczenia dla samego korektora
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
Moim zdaniem jak dasz korektor za łapą to bedziesz miał taką samą siłę jak na hamulcu nożnym . A jak dasz przed łapą to bedziesz mial mocniejszy reczny . W końcu korektor ogranicza przeplyw plynu
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
witam
no wiec Kostek mial racje korektor poszedl przed reczny i ponizej kilka fot jak to wyglada w srodku
do tego zrobilem kilka zdjec auta na kolach docelowych gwint trzeba bylo rozkrecic na maxa z przodu bo nie szlo wlozyc kola a tyl jest na polowie
sa zalozone dystanse 30mm na strone przod i tyl
przod
od srodka
tyl
zrobilem tez zdjecia zaslepek pod lampami US by pokazac jak to wyglada z dwoma od strony pasazera i na czym polega roznica mysle ze na fotach widac
tutaj widac iz odstaje kawalek i jest otwor w gornej krawedzi ktory normalnie jest od odlu
tutaj calosc w org
to tyle na ta chwile )
no wiec Kostek mial racje korektor poszedl przed reczny i ponizej kilka fot jak to wyglada w srodku
do tego zrobilem kilka zdjec auta na kolach docelowych gwint trzeba bylo rozkrecic na maxa z przodu bo nie szlo wlozyc kola a tyl jest na polowie
sa zalozone dystanse 30mm na strone przod i tyl
przod
od srodka
tyl
zrobilem tez zdjecia zaslepek pod lampami US by pokazac jak to wyglada z dwoma od strony pasazera i na czym polega roznica mysle ze na fotach widac
tutaj widac iz odstaje kawalek i jest otwor w gornej krawedzi ktory normalnie jest od odlu
tutaj calosc w org
to tyle na ta chwile )
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco Mk2 1.8 16v - projekt ClassicAutoCup
dzisiejsza podroz do elektryka
https://www.facebook.com/Tanieholowanie ... 91/?type=3
wreszcie wjazd na lawete bez problemu ale i tak pasa z przodu nie bylo jak zalozyc na kolo ... a gwint przod rozkrecony na maxa
maskra
https://www.facebook.com/Tanieholowanie ... 91/?type=3
wreszcie wjazd na lawete bez problemu ale i tak pasa z przodu nie bylo jak zalozyc na kolo ... a gwint przod rozkrecony na maxa
maskra
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest