BlowJob's 1982 MKII
- BlowJob
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2013, 23:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10006765
- Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
BlowJob's 1982 MKII
Witajcie
Kilka dni temu zakupiłem Scirocco CL mk2 z 1982 roku jest ono w nie najgorszym stanie
( jutro rano umyję ją wstawię dokładniejsze fotki).Ma kilka ognisk korozji, mechanicznie Sroka w pełni sprawna wnętrze też w całkiem niezłym stanie.
Plan jest prosty najpierw chcę pozbyć się ognisk rudej, porządnie zakonserwować i odmalować całość, potem będziemy kombinować z jakimś swapem ponieważ to co jest aktualnie szału nie robi. Dlaczego Scirocco ? Odpowiedź jest prosta, od jakiegoś czasu chciałem kupić i powoli bawić się z jakimś starym samochodem , jeszcze zanim kupiłem Srokę miało to być Polo 86c2f plan był prosty na wiosnę miałem robić swap z 1.0 na 1.8 G60 i kompletny remont blacharski na szczęście w poniedziałek rano natrafiłem na ogłoszenie z Scirocco i od razu bez większego zastanowienia wykonałem telefon i umówiłem się na oględziny, Gdy je zobaczyłem od razu się zakochałem i widziałem że to dokładnie to czego szukam Kiedy uporam się z blachą i lakierem będę potrzebował pomocy w doborze odpowiedniego serca dla mojej Sroki. Ogólnie będę się kierował w stronę German'a
Pozdrawiam Zdun
Kilka dni temu zakupiłem Scirocco CL mk2 z 1982 roku jest ono w nie najgorszym stanie
( jutro rano umyję ją wstawię dokładniejsze fotki).Ma kilka ognisk korozji, mechanicznie Sroka w pełni sprawna wnętrze też w całkiem niezłym stanie.
Plan jest prosty najpierw chcę pozbyć się ognisk rudej, porządnie zakonserwować i odmalować całość, potem będziemy kombinować z jakimś swapem ponieważ to co jest aktualnie szału nie robi. Dlaczego Scirocco ? Odpowiedź jest prosta, od jakiegoś czasu chciałem kupić i powoli bawić się z jakimś starym samochodem , jeszcze zanim kupiłem Srokę miało to być Polo 86c2f plan był prosty na wiosnę miałem robić swap z 1.0 na 1.8 G60 i kompletny remont blacharski na szczęście w poniedziałek rano natrafiłem na ogłoszenie z Scirocco i od razu bez większego zastanowienia wykonałem telefon i umówiłem się na oględziny, Gdy je zobaczyłem od razu się zakochałem i widziałem że to dokładnie to czego szukam Kiedy uporam się z blachą i lakierem będę potrzebował pomocy w doborze odpowiedniego serca dla mojej Sroki. Ogólnie będę się kierował w stronę German'a
Pozdrawiam Zdun
Ostatnio zmieniony 19 maja 2014, 21:30 przez BlowJob, łącznie zmieniany 1 raz.
- vorph666
- Pisarz
- Posty: 1467
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 301135
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moja Sroka mk2
LeMauvais pisze:Witajcie
Kilka dni temu zakupiłem Scirocco CL mk2 z 1982 roku jest ono w nie najgorszym stanie
( jutro rano umyję ją wstawię dokładniejsze fotki).Ma kilka ognisk korozji, mechanicznie Sroka w pełni sprawna wnętrze też w całkiem niezłym stanie.
Plan jest prosty najpierw chcę pozbyć się ognisk rudej, porządnie zakonserwować i odmalować całość, potem będziemy kombinować z jakimś swapem ponieważ to co jest aktualnie szału nie robi. Dlaczego Scirocco ? Odpowiedź jest prosta, od jakiegoś czasu chciałem kupić i powoli bawić się z jakimś starym samochodem , jeszcze zanim kupiłem Srokę miało to być Polo 86c2f plan był prosty na wiosnę miałem robić swap z 1.0 na 1.8 G60 i kompletny remont blacharski na szczęście w poniedziałek rano natrafiłem na ogłoszenie z Scirocco i od razu bez większego zastanowienia wykonałem telefon i umówiłem się na oględziny, Gdy je zobaczyłem od razu się zakochałem i widziałem że to dokładnie to czego szukam Kiedy uporam się z blachą i lakierem będę potrzebował pomocy w doborze odpowiedniego serca dla mojej Sroki. Ogólnie będę się kierował w stronę German'a
Pozdrawiam Zdun
Powodzenia - mam nadzieję, że nie skończysz jak poprzedni właściciel - też tak na początku mówił o tej sroce.... jednak zdaje się temat go troszkę przerósł. Jak bym jednak nie proponował iść w stronę germana i swapów - bo to pewnie jedna z najstarszych sirocco w kraju - uważam, że powinna zostać zachowana w oryginale
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Moja Sroka mk2
gleba dobre koło i G pod maska myślę że nie skrzywdzą tego klasyka i zawsze będzie można wrócić do oryginału, w końcu silnik może sobie leżeć w garażu i czekać na ewentualny powrót pod maskę
- BlowJob
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2013, 23:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10006765
- Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Re: Moja Sroka mk2
z budą nie chciałem kombinować tylko odmalować gwint dobre felgi i starczy a co do swapa to chciałem na coś co nie będzie wymagało nieziemskiej rzeźby a stary silnik ze skrzynia do pokoju jako ozdobę a co do dokończenia przeze mnie Sroki to technicznie sprawa mnie nie przerośnie a finansowo ewentualnie rozciągnie się w czasie
Re: BlowJob's 1982 MKII
po raz kolejny powtarzam że to jedna z ładniejszych srok jakie ostatnio widziałem.
Kolor jest zajebisty i w połączeniu z brązowym wnętrzem jest bardzo przyjemny estetycznie.
Oczywiście to twoje auto i uważam że zglebowanie i ew. dołożenie ospojlerowania skundlą to auto które teraz jest bardzo ciekawe na tych balonach.
Zabezpiecz tylko ogniska rdzy, podmaluj i jak nie musisz to nie zmieniaj silnika. To nie sztuka jest ścigać się na drodze z uturbionym japońcem 1.2L tylko uśmiecham się jak ktoś pyta po przyjeździe z trasy co masz tam za silnik, odpowiadam: 27letni 1.8 na gaźniku. Niedługo nie będzie już srok na ori gaźniku, same wtryski i swapy. Sroka ma palić i śmierdzieć wachą!
Kolor jest zajebisty i w połączeniu z brązowym wnętrzem jest bardzo przyjemny estetycznie.
Oczywiście to twoje auto i uważam że zglebowanie i ew. dołożenie ospojlerowania skundlą to auto które teraz jest bardzo ciekawe na tych balonach.
Zabezpiecz tylko ogniska rdzy, podmaluj i jak nie musisz to nie zmieniaj silnika. To nie sztuka jest ścigać się na drodze z uturbionym japońcem 1.2L tylko uśmiecham się jak ktoś pyta po przyjeździe z trasy co masz tam za silnik, odpowiadam: 27letni 1.8 na gaźniku. Niedługo nie będzie już srok na ori gaźniku, same wtryski i swapy. Sroka ma palić i śmierdzieć wachą!
Re: BlowJob's 1982 MKII
Dokładnie.
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
- BlowJob
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2013, 23:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10006765
- Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Re: BlowJob's 1982 MKII
No dobra ostatnio rzadko bywałem na forum, ale Sciro powoli rusza blacha planowana na koniec Marca i w połowie kwietnia umówiony lakiernik. Czas goni bo 10 czerwca coraz bliżej, ale na zlocie chcę się pojawić Sroką Aktualnie Sroka ma wyprutą tapicerkę, w przyszłym tygodniu błotniki,zderzaki, przodek, i jak już wiedzie do spawania reszta, postaram się w miarę regularnie dodawać zdjęcia z prac
Pozdrawiam BlowJob.
Pozdrawiam BlowJob.
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: BlowJob's 1982 MKII
Całkiem niezłą masz podłogę, progi w sumie chyba też były OK na zlocie. W mojej to jazda po burzy kończyła się mokrą lewą nogawką tak się lało spod kół dopóki nie pospawałem podłogi .
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
Re: BlowJob's 1982 MKII
Ten pas tylny jakiś taki pogięty, opowiesz nam co tam się stało?
- BlowJob
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2013, 23:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10006765
- Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Re: BlowJob's 1982 MKII
No więc pewnego dnia wróciłem późną nocą do domu postawiłem Sciro jak zawsze przed domem, kiedy rano wstałem to pas już taki był do dzisiaj nie mam pojęcia jak to się stało Majkel , a co do podłogi to szału nie ma ale jakiegoś wielkiego dramatu też przynajmniej z tego co widać po rozebraniu środka, coś więcej będę mógł powiedzieć jak już wjedzie do garażu.
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: BlowJob's 1982 MKII
to ty żyjesz ??? (mówię, drugi Lw!z, tylko ten chociaż jeszcze na forum coś maźnie)
tyle czasu cię już nie widziałem ,że byłem pewien że auto sprzedałeś i już zapomniałeś o scirocco, a tu proszę taka niespodzianka
Dobrze to auto wygląda, tak więc prace powinny pójść gładko i sprawnie, trzymam kciuki i życzę powodzenia, a z tym pasem tylnym to naprawde dziwna sytuacja, ja bym z tym na policję poszedł....
pozdro
tyle czasu cię już nie widziałem ,że byłem pewien że auto sprzedałeś i już zapomniałeś o scirocco, a tu proszę taka niespodzianka
Dobrze to auto wygląda, tak więc prace powinny pójść gładko i sprawnie, trzymam kciuki i życzę powodzenia, a z tym pasem tylnym to naprawde dziwna sytuacja, ja bym z tym na policję poszedł....
pozdro
Re: BlowJob's 1982 MKII
Putina ostatnio nie widać może on zajebał i uciekł;]
Krzysiu nie moja wina że piszę do Cibeie na maila a Ty nic;]
Blowjob życzę udanej akcji z remontem...ciekaw jestem efektu końcowego:)
Krzysiu nie moja wina że piszę do Cibeie na maila a Ty nic;]
Blowjob życzę udanej akcji z remontem...ciekaw jestem efektu końcowego:)
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: BlowJob's 1982 MKII
L.W!z pisze:
Krzysiu nie moja wina że piszę do Cibeie na maila a Ty nic;]
serio pisałeś ?? Kiedy ?? A nie możesz zadzwonić ? Może być nawet sygnał to oddzwonie
A tak na serio to nie mam nic na mailu od ciebie
Blowjob sorry za Offtopa
- BlowJob
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2013, 23:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10006765
- Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Re: BlowJob's 1982 MKII
Spoko spoko ja może się pojawię w ten wtorek.
- BlowJob
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 17 paź 2013, 23:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10006765
- Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Re: BlowJob's 1982 MKII
Hej
Po zlocie pojawiła się jakaś motywacja no i coś się powoli rusza w temacie. Dzień po powrocie była szybka ocena czy po 2 latach stania pod chmurką buda mojej sroki się do czegoś nada czy nie i lepiej szukać drugiej, okazało się jednak że wiele się nie zmieniło i damy radę
Znalazłem dla niej miejsce gdzie mogę na spokojnie pracować i w ciągu kilku ostatnich dni poleciała dalsza rozbiórka.
Poleciały oba błotniki ( wycinanie ich z kleju było dość uciążliwe ) drzwi , maska
dalej deska i część pozostałych klamotów z środka.
Myślę że na dniach poleci motor ze skrzynią , wiązka i szyby , i powoli zabiorę się za podłogę
No i wiem już dlaczego mi tak drzwi zjadło przypuszczalnie poprzedni właściciel Soban chciał poprawić akustykę drzwi wypychając je wełną mineralną co wiadomo jakie skutki niesie
Po zlocie pojawiła się jakaś motywacja no i coś się powoli rusza w temacie. Dzień po powrocie była szybka ocena czy po 2 latach stania pod chmurką buda mojej sroki się do czegoś nada czy nie i lepiej szukać drugiej, okazało się jednak że wiele się nie zmieniło i damy radę
Znalazłem dla niej miejsce gdzie mogę na spokojnie pracować i w ciągu kilku ostatnich dni poleciała dalsza rozbiórka.
Poleciały oba błotniki ( wycinanie ich z kleju było dość uciążliwe ) drzwi , maska
dalej deska i część pozostałych klamotów z środka.
Myślę że na dniach poleci motor ze skrzynią , wiązka i szyby , i powoli zabiorę się za podłogę
No i wiem już dlaczego mi tak drzwi zjadło przypuszczalnie poprzedni właściciel Soban chciał poprawić akustykę drzwi wypychając je wełną mineralną co wiadomo jakie skutki niesie