Turbo Experyment by Anavel & Atos
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
zacnie to Michu wygląda... naprawdę ! jeszcze raz Gratulacje !! Mam nadzieje, że w wakacje wpadniesz na jakiegoś grilka i się pochwalisz
a może wybierzemy się do Dorfmarku i niemiaszkom ponownie mina zrzednie jak przy czarnuchu ?? tylko ja będę chyba dzień wcześniej musiał wyjechać żebyśmy w tym samym czasie dojechali
a może wybierzemy się do Dorfmarku i niemiaszkom ponownie mina zrzednie jak przy czarnuchu ?? tylko ja będę chyba dzień wcześniej musiał wyjechać żebyśmy w tym samym czasie dojechali
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Pewnie że zajrzymy. Dobry grill nigdy nie jest zły
Przewiozę Cię Krzychu to sam zobaczysz jak to działa Co do zlotu w Dorfmark ... raczej w tym roku nie pojadę na żaden zlot Sytuacja się zmieniła dość mocno dla nas, ale to opowiem Ci jak się spotkamy
Przewiozę Cię Krzychu to sam zobaczysz jak to działa Co do zlotu w Dorfmark ... raczej w tym roku nie pojadę na żaden zlot Sytuacja się zmieniła dość mocno dla nas, ale to opowiem Ci jak się spotkamy
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
oj no to wielka szkoda Michu, bo nie ukrywam, że liczyłem na ciebie i na Anię do Dorfmarku... a co do reszty to już się nie mogę doczekać waszej wizyty
Daj znać jak będziesz w kraju, pozdro !
Daj znać jak będziesz w kraju, pozdro !
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Niezły progress Hołek odwalił kawał dobrej roboty
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Atosss, na jakich oponach jeździsz? Jak Ci się zachowuje auto na drugim i trzecim biegu? Rozpórki przednich kielichów nie robisz?
btw fajny wynik
btw fajny wynik
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Obecnie mam 4x yokohama S-drive 195/45/15, które bardzo ładnie się zachowują na suchym. Na mokrym jeszcze nie miałem okazji pojeździć. Jeśli chodzi o zachowanie auta na dwójce i trójce, to nie ma jakiś problemów z gubieniem przyczepności ze względu na progresywny przyrost ciśnienia i dość późno wstające turbo. W wyższym zakresie obrotów jest trochę odczuwalne że jednak przyczepność się traci, ale to tylko na chwilę przed przepinką, więc nie jest to aż tak bardzo uciążliwe jak w przypadku walki z brakiem przyczepności w zakresie 2-4000 RPM. Jak na taką moc, można powiedzieć że nie ma z tym problemu. Krótka skrzynia nie powoduje spadku mocy po zmianie biegu a dodatkowy między gaz zastępuje trochę ALS.
Jeśli chodzi o prowadzenie auta na pierwszych 3 biegach, trzeba dobrze trzymać kierownicę a zdjęcie z niej ręki żeby zmienić bieg to dość spore ryzyko
BTW mam do sprzedania spinkę pasa przedniego z podłużnicami której u siebie nie wykorzystałem. Nie ma na to miejsca więc trzeba będzie zaprojektować nową pod istniejące już modyfikacje. W planie jest rozpórka kielichów, rozpórka wahaczy, może z osłoną silnika od razu jak się uda i nowa spinka przedniego pasa z podłużnicami.
Jeśli chodzi o prowadzenie auta na pierwszych 3 biegach, trzeba dobrze trzymać kierownicę a zdjęcie z niej ręki żeby zmienić bieg to dość spore ryzyko
BTW mam do sprzedania spinkę pasa przedniego z podłużnicami której u siebie nie wykorzystałem. Nie ma na to miejsca więc trzeba będzie zaprojektować nową pod istniejące już modyfikacje. W planie jest rozpórka kielichów, rozpórka wahaczy, może z osłoną silnika od razu jak się uda i nowa spinka przedniego pasa z podłużnicami.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Czyli kierę wyrywa i auto lekko ucieka lewo/prawo? Rozpórkę dolną warto zrobić, za duża moc a tam nie ma sanek.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Trochę tak, ale tego się nie uniknie Szczególnie na kiepskich nawierzchniach. O koleinach już nie wspomnę.
Nie robiłem wcześniej górnej rozpórki bo nie wiedziałem jak to wyjdzie pod względem miejsca. Teraz jak już wszystko jest na swoim miejscu trzeba będzie o rozpórkach pomyśleć
Nie robiłem wcześniej górnej rozpórki bo nie wiedziałem jak to wyjdzie pod względem miejsca. Teraz jak już wszystko jest na swoim miejscu trzeba będzie o rozpórkach pomyśleć
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Na szerokim kole jest jeszcze gorzej, walcze też z tym u siebie. Ja mam Federale 595 rsr 205/50/r15 i też ucieka trochę. Najbardziej na 3 biegu.
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Dolna przednia rozpórka jeśli występowała seryjnie w 16V, była też seryjnie w golfie cabrio.
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Prawdę mówiąc to zatrzymałem się w czytaniu Twojego tematu na etapie zabicia tej szesnastki. Prawdę mówiąc to trochę spodziewałem się że tak to się zakończy. Teraz widzę że coś tam zacząłeś modzić z ABF-em ale chyba dość dawno nic nie aktualizowałeś. Przyznaj się ... co tam wyrzeźbiłeśluckash pisze:Na szerokim kole jest jeszcze gorzej, walcze też z tym u siebie. Ja mam Federale 595 rsr 205/50/r15 i też ucieka trochę. Najbardziej na 3 biegu.
Lehu w 16V to występował przedni stabilizator ale czy rozpórka ? hm ... jeśli tak, to ja o tym nic nie wiem.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Przednia dolna + grubszy stabilizator z tyłu. Znalazłem również kilka elementów różniacych sama budę 16v od zwykłej wiec mozliwe ze materiały były tez inne
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Dokładnie, dolna jak w Golfie Mk1 cabrio.Sławek pisze:Przednia dolna + grubszy stabilizator z tyłu. Znalazłem również kilka elementów różniacych sama budę 16v od zwykłej wiec mozliwe ze materiały były tez inne
Sławek żeby nie robic OT napisz mi na PV czym się różni buda bo o tym nic nie wiem
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Atosss, tamtego 1.8 nawet nie remontowałem i tak długo pojeździł służył do nauki Nie robiłem aktuali bo z pół roku (albo i dłużej) nie mogłem się logować.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
A ma ktoś zdjęcia jak to wyglądało ? Chodzi mi o tą przednią dolną rozpórkę.
Luckash no to czekamy w takim razie na uzupełnienie Twojego tematu, skoro już możesz się logować
Luckash no to czekamy w takim razie na uzupełnienie Twojego tematu, skoro już możesz się logować
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger