Strona 21 z 23
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 11 kwie 2016, 11:54
autor: scirorider
zacnie to Michu wygląda... naprawdę ! jeszcze raz Gratulacje !! Mam nadzieje, że w wakacje wpadniesz na jakiegoś grilka i się pochwalisz
a może wybierzemy się do Dorfmarku i niemiaszkom ponownie mina zrzednie jak przy czarnuchu ??
tylko ja będę chyba dzień wcześniej musiał wyjechać żebyśmy w tym samym czasie dojechali
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 11 kwie 2016, 12:39
autor: atosss007
Pewnie że zajrzymy. Dobry grill nigdy nie jest zły
Przewiozę Cię Krzychu to sam zobaczysz jak to działa
Co do zlotu w Dorfmark ... raczej w tym roku nie pojadę na żaden zlot
Sytuacja się zmieniła dość mocno dla nas, ale to opowiem Ci jak się spotkamy
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 11 kwie 2016, 14:36
autor: scirorider
oj no to wielka szkoda Michu, bo nie ukrywam, że liczyłem na ciebie i na Anię do Dorfmarku...
a co do reszty to już się nie mogę doczekać waszej wizyty
Daj znać jak będziesz w kraju, pozdro !
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 11 kwie 2016, 23:04
autor: Konopia
Niezły progress
Hołek odwalił kawał dobrej roboty
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 16:53
autor: luckash
Atosss, na jakich oponach jeździsz? Jak Ci się zachowuje auto na drugim i trzecim biegu? Rozpórki przednich kielichów nie robisz?
btw fajny wynik
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 17:21
autor: atosss007
Obecnie mam 4x yokohama S-drive 195/45/15, które bardzo ładnie się zachowują na suchym. Na mokrym jeszcze nie miałem okazji pojeździć. Jeśli chodzi o zachowanie auta na dwójce i trójce, to nie ma jakiś problemów z gubieniem przyczepności ze względu na progresywny przyrost ciśnienia i dość późno wstające turbo. W wyższym zakresie obrotów jest trochę odczuwalne że jednak przyczepność się traci, ale to tylko na chwilę przed przepinką, więc nie jest to aż tak bardzo uciążliwe jak w przypadku walki z brakiem przyczepności w zakresie 2-4000 RPM. Jak na taką moc, można powiedzieć że nie ma z tym problemu. Krótka skrzynia nie powoduje spadku mocy po zmianie biegu a dodatkowy między gaz zastępuje trochę ALS.
Jeśli chodzi o prowadzenie auta na pierwszych 3 biegach, trzeba dobrze trzymać kierownicę a zdjęcie z niej ręki żeby zmienić bieg to dość spore ryzyko
BTW mam do sprzedania spinkę pasa przedniego z podłużnicami której u siebie nie wykorzystałem. Nie ma na to miejsca więc trzeba będzie zaprojektować nową pod istniejące już modyfikacje. W planie jest rozpórka kielichów, rozpórka wahaczy, może z osłoną silnika od razu jak się uda i nowa spinka przedniego pasa z podłużnicami.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 17:33
autor: luckash
Czyli kierę wyrywa i auto lekko ucieka lewo/prawo? Rozpórkę dolną warto zrobić, za duża moc a tam nie ma sanek.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 17:37
autor: atosss007
Trochę tak, ale tego się nie uniknie
Szczególnie na kiepskich nawierzchniach. O koleinach już nie wspomnę.
Nie robiłem wcześniej górnej rozpórki bo nie wiedziałem jak to wyjdzie pod względem miejsca. Teraz jak już wszystko jest na swoim miejscu trzeba będzie o rozpórkach pomyśleć
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 17:49
autor: luckash
Na szerokim kole jest jeszcze gorzej, walcze też z tym u siebie. Ja mam Federale 595 rsr 205/50/r15 i też ucieka trochę. Najbardziej na 3 biegu.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 22:03
autor: lehu
Dolna przednia rozpórka jeśli występowała seryjnie w 16V, była też seryjnie w golfie cabrio.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 22:33
autor: atosss007
luckash pisze:Na szerokim kole jest jeszcze gorzej, walcze też z tym u siebie. Ja mam Federale 595 rsr 205/50/r15 i też ucieka trochę. Najbardziej na 3 biegu.
Prawdę mówiąc to zatrzymałem się w czytaniu Twojego tematu na etapie zabicia tej szesnastki. Prawdę mówiąc to trochę spodziewałem się że tak to się zakończy. Teraz widzę że coś tam zacząłeś modzić z ABF-em ale chyba dość dawno nic nie aktualizowałeś. Przyznaj się ... co tam wyrzeźbiłeś
Lehu w 16V to występował przedni stabilizator ale czy rozpórka ? hm ... jeśli tak, to ja o tym nic nie wiem.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 20 kwie 2016, 23:28
autor: Sławek
Przednia dolna + grubszy stabilizator z tyłu. Znalazłem również kilka elementów różniacych sama budę 16v od zwykłej wiec mozliwe ze materiały były tez inne
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 21 kwie 2016, 08:13
autor: amel83
Sławek pisze:Przednia dolna + grubszy stabilizator z tyłu. Znalazłem również kilka elementów różniacych sama budę 16v od zwykłej wiec mozliwe ze materiały były tez inne
Dokładnie, dolna jak w Golfie Mk1 cabrio.
Sławek żeby nie robic OT napisz mi na PV czym się różni buda bo o tym nic nie wiem
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 21 kwie 2016, 08:40
autor: luckash
Atosss, tamtego 1.8 nawet nie remontowałem i tak długo pojeździł służył do nauki
Nie robiłem aktuali bo z pół roku (albo i dłużej) nie mogłem się logować.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
: 21 kwie 2016, 13:16
autor: atosss007
A ma ktoś zdjęcia jak to wyglądało ? Chodzi mi o tą przednią dolną rozpórkę.
Luckash no to czekamy w takim razie na uzupełnienie Twojego tematu, skoro już możesz się logować