Strona 19 z 23

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

: 23 gru 2015, 20:47
autor: atosss007
ozi pisze:na grubo :)
powiedz mi z jakiej omegi masz zaciski? wydaje mi się, że powinien jeszcze być pręt do podtrzymywania zacisku przy jarzmie
Ozi, kurcze powiem Ci że nie pamiętam. Nie jestem na prawdę pewien i może walnę teraz kapelucha, ale coś mi się kojarzy że 2.0 16V.
L.W!z pisze:Czyli jaki to będzie "full power"? NA razie gruby projekt :)
Ciężko powiedzieć. Na sterowniku Bosch 7.5 ME silnik był zestrojony na 350 haków. Bosch został zastąpiony EMU, więc pod kontem samego sterownika możliwości są większe. Wymiana przepustnicy też na pewno wpłynie na korzyść. Tak samo jak obróbka kanałów w głowicy i kilka innych pierdół. Jednak największym ograniczeniem będzie tu niestety TD05H. Jeśli uda się uzyskać z przodu czwórkę będę bardzo zadowolony, ale to na pewno nie będzie takie hop siup. Dużo zależy od Newtona, który będzie robił program, ale ponoć nie wielu udało się przeskoczyć 400 w podobnej konfiguracji. Czas wszystko pokaże.

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

: 28 gru 2015, 18:42
autor: Arka1
....

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

: 28 gru 2015, 18:48
autor: ozi
pomyła atos..... sorki za spam - miało być w innym temacie bo pomagałem Arka1 zalogować się na forum ;)

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

: 29 gru 2015, 23:35
autor: atosss007
Nie za ma co :)

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 23 sty 2016, 13:08
autor: Gółek
:)
Znaczy sie bedzie szybko :)
Mocne autko sie zapowiada :)
Kibicuje.
Pozdrowionka

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 23 sty 2016, 15:39
autor: ...Adam...
Marzenie...

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 01:47
autor: atosss007
Dziś nadszedł dzień, na który czekałem 2 lata. Odebrałem samochód i trochę pojeździłem. Auto na kołach wróciło do domu i bezawaryjnie zrobiło dzisiaj 250 km. Z tego miejsca chciałbym podziękować Hołkowi za stworzenie drugiego najmocniejszego Scirocco w Polszy. Poświęcony czas i profesjonalizm w każdym szczególe, oraz wykonanie pracy tak jak sobie to wymyśliłem. Marek ... SZACUNECZEK :shock:
Nie często zdarza się odebrać produkt gotowy bez uwag, co w tej sytuacji miało miejsce. Wszystko zrobione z dbałością o najmniejsze detale i tak jak tygryski lubią najbardziej. Dzięki również za pierwszą przejażdżkę na fotelu pasażera i trzęsące się ręce przez resztę dnia :lol:

Długo by opisywać co zostało przy aucie zrobione od ostatniej aktualizacji tematu. Nawet chyba nie do końca byłbym w stanie wszystko sobie przypomnieć. Wiem natomiast jedno. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem taką frajdę za kierownicą. Chyba jak pierwszy raz wyjechałem na drogę czarnuchem. Chociaż tutaj w tej sytuacji doznania są trochę inne.
Pierwsza kreska , chociaż z rolki, zaliczona. Padło na Porsche Panamera :twisted: Pomimo jazdy na podstawowym programie ( drugiego się jeszcze boję ) wynik 1:0 dla Experymenta. Pozdrowienia dla Pana z Panamery. Ma Pan ładne światła ledowe z przodu, ale patrząc w lusterko wsteczne z większej odległości, muszę przyznać że świecą bardzo przeciętnie :lol:
Druga próba z Panem na ścigaczu wypadła również bardzo pozytywnie. Co prawda nie wyprzedziłem, ale Honda nie dała rady zwiększyć dzielącego nas dystansu. Myślę jednak, że po przełączeniu magicznego przełącznika od programów, musiałbym długimi prosić pana motocyklistę o zajęcie prawego pasa, bo różnica pomiędzy programami jest dość spora. Nie ważne. Wynik sprintu można uznać 1:1 8)

Spostrzeżenia :

1. Krótka skrzynia jest zdecydowanie z krótka. Kolejna modyfikacja w planie, to zmiana na 6-biegową
2. Sprzęgło działa zaskakująco dobrze. Można normalnie ruszyć, jak każdym innym autem i nie trzeba mieć wspomagania w kolanie, aby je wcisnąć.
3. Po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 250 km ze średnią prędkością 140 km/h nadal pozostało 3/4 zbiornika, co oznacza że pali mniej niż się spodziewałem. Ile dokładnie nie wiem, bo dość długo wskazówka się nie odklejała od ostatniej kreski a wiadomo że im bliżej pierwszej tym bardziej się rozpędza, ale na pewno poniżej 10l/100km. Czyli da się jeździć tym autem ekonomicznie.
4. Nie wiem co daje większą radochę ... słuchanie rozpędzającej się turbiny, czy dźwięk upuszczanego powietrza po zdjęciu nogi z gazu. Nie mniej jednak wszystkie dźwięki wydobywające się spod maski oraz w wydechu przyprawiają o gęsią skórkę i sprawiają że chcę jeszcze :)

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 09:34
autor: wesyl
No to pochwal się ile to wypluło kucy i niuów :) Moze wklej wykres najlepiej :) No to pewnie juz fajnie sie odpycha :) jaka skrzynia i przy ilu sie konczy?

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 14:01
autor: atosss007
Strojenie zakonczylo się na 380 HP i 465 nm. Przy 1.6 bara. Chłopaki chcieli ciagnac dalej bo paliwo było 95 i po zmianie jeszcze można było pociągnąć ale wtryski pracowały na pograniczu swoich możliwości wiec stwierdziłem ze wystarczy. Nie ma co tam bić się o 20 koni. Będzie inne turbo i wtryski to bedziemy atakować 500. Na razie muszę objezdzic trochę auto bo nie jest łatwe do opanowania.
Skrzynia po kodzie to nawet nie pamiętam. Generalnie max gdzieś tam w okolicach 220 km/h także słabo. Do tej skrzyni fajnie było by mieć jeszcze jeden bieg. Wtedy byłoby na prawdę dobrze

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 16:37
autor: Gółek
Hejka.
Ci powiem atos,że na same liczby włos się jeży i gęsia skórka sie robi :)
A co dopiero to usłyszeć.
Cóż tu mówić :) gratulacje no i wielki....szacun za wytrwałość i dążenie do celu.
Pozdrawiam i kibicuje.
Tomek.

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 16:38
autor: scirorider
GRATULACJE !!!! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ JAK MNIE KIEDYŚ PRZEWIEZIESZ :)

Pozdro

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 17:09
autor: Mowad
Ladny wynik, masz tam szpere? z doswiadczenia Ci powiem, ze zalozenie szpery juz przy 250KM bylo jednym z najlepszych modow jakie mozna zrobic w aucie.

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 04 kwie 2016, 22:10
autor: Sołtys
Fju fju się kolega rozkręcił z tymi kucami :) Poproszę o jakieś spyfoto

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 05 kwie 2016, 06:23
autor: Sławek
O kurcze... niezły wynik. Nie dziwie sie ze masz problemy zeby nad nim zapanować. Myslę ze mój golf wąchał by spaliny :(

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

: 05 kwie 2016, 16:35
autor: Majkel
Objechałbym ale mi się nie chce ;D