Turbo Experyment by Anavel & Atos

Pochwal się swoim Scirocco.
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: piątek, 4 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 » środa, 23 gru 2015, 20:47

ozi pisze:na grubo :)
powiedz mi z jakiej omegi masz zaciski? wydaje mi się, że powinien jeszcze być pręt do podtrzymywania zacisku przy jarzmie
Ozi, kurcze powiem Ci że nie pamiętam. Nie jestem na prawdę pewien i może walnę teraz kapelucha, ale coś mi się kojarzy że 2.0 16V.
L.W!z pisze:Czyli jaki to będzie "full power"? NA razie gruby projekt :)
Ciężko powiedzieć. Na sterowniku Bosch 7.5 ME silnik był zestrojony na 350 haków. Bosch został zastąpiony EMU, więc pod kontem samego sterownika możliwości są większe. Wymiana przepustnicy też na pewno wpłynie na korzyść. Tak samo jak obróbka kanałów w głowicy i kilka innych pierdół. Jednak największym ograniczeniem będzie tu niestety TD05H. Jeśli uda się uzyskać z przodu czwórkę będę bardzo zadowolony, ale to na pewno nie będzie takie hop siup. Dużo zależy od Newtona, który będzie robił program, ale ponoć nie wielu udało się przeskoczyć 400 w podobnej konfiguracji. Czas wszystko pokaże.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger

Awatar użytkownika
Arka1
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 297
Rejestracja: piątek, 25 lut 2011, 23:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

Post autor: Arka1 » poniedziałek, 28 gru 2015, 18:42

....
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 28 gru 2015, 18:50 przez Arka1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ozi
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3326
Rejestracja: sobota, 1 gru 2007, 09:36
Model: Scirocco II
Numer GG: 3194420

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

Post autor: ozi » poniedziałek, 28 gru 2015, 18:48

pomyła atos..... sorki za spam - miało być w innym temacie bo pomagałem Arka1 zalogować się na forum ;)
Obrazek

atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: piątek, 4 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Czarnuch Junior by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 » wtorek, 29 gru 2015, 23:35

Nie za ma co :)
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger

Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1569
Rejestracja: niedziela, 2 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: Gółek » sobota, 23 sty 2016, 13:08

:)
Znaczy sie bedzie szybko :)
Mocne autko sie zapowiada :)
Kibicuje.
Pozdrowionka
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 23 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!

Awatar użytkownika
...Adam...
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: poniedziałek, 1 paź 2012, 18:42
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Szczecin

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: ...Adam... » sobota, 23 sty 2016, 15:39

Marzenie...

atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: piątek, 4 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: atosss007 » poniedziałek, 4 kwie 2016, 01:47

Dziś nadszedł dzień, na który czekałem 2 lata. Odebrałem samochód i trochę pojeździłem. Auto na kołach wróciło do domu i bezawaryjnie zrobiło dzisiaj 250 km. Z tego miejsca chciałbym podziękować Hołkowi za stworzenie drugiego najmocniejszego Scirocco w Polszy. Poświęcony czas i profesjonalizm w każdym szczególe, oraz wykonanie pracy tak jak sobie to wymyśliłem. Marek ... SZACUNECZEK :shock:
Nie często zdarza się odebrać produkt gotowy bez uwag, co w tej sytuacji miało miejsce. Wszystko zrobione z dbałością o najmniejsze detale i tak jak tygryski lubią najbardziej. Dzięki również za pierwszą przejażdżkę na fotelu pasażera i trzęsące się ręce przez resztę dnia :lol:

Długo by opisywać co zostało przy aucie zrobione od ostatniej aktualizacji tematu. Nawet chyba nie do końca byłbym w stanie wszystko sobie przypomnieć. Wiem natomiast jedno. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem taką frajdę za kierownicą. Chyba jak pierwszy raz wyjechałem na drogę czarnuchem. Chociaż tutaj w tej sytuacji doznania są trochę inne.
Pierwsza kreska , chociaż z rolki, zaliczona. Padło na Porsche Panamera :twisted: Pomimo jazdy na podstawowym programie ( drugiego się jeszcze boję ) wynik 1:0 dla Experymenta. Pozdrowienia dla Pana z Panamery. Ma Pan ładne światła ledowe z przodu, ale patrząc w lusterko wsteczne z większej odległości, muszę przyznać że świecą bardzo przeciętnie :lol:
Druga próba z Panem na ścigaczu wypadła również bardzo pozytywnie. Co prawda nie wyprzedziłem, ale Honda nie dała rady zwiększyć dzielącego nas dystansu. Myślę jednak, że po przełączeniu magicznego przełącznika od programów, musiałbym długimi prosić pana motocyklistę o zajęcie prawego pasa, bo różnica pomiędzy programami jest dość spora. Nie ważne. Wynik sprintu można uznać 1:1 8)

Spostrzeżenia :

1. Krótka skrzynia jest zdecydowanie z krótka. Kolejna modyfikacja w planie, to zmiana na 6-biegową
2. Sprzęgło działa zaskakująco dobrze. Można normalnie ruszyć, jak każdym innym autem i nie trzeba mieć wspomagania w kolanie, aby je wcisnąć.
3. Po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 250 km ze średnią prędkością 140 km/h nadal pozostało 3/4 zbiornika, co oznacza że pali mniej niż się spodziewałem. Ile dokładnie nie wiem, bo dość długo wskazówka się nie odklejała od ostatniej kreski a wiadomo że im bliżej pierwszej tym bardziej się rozpędza, ale na pewno poniżej 10l/100km. Czyli da się jeździć tym autem ekonomicznie.
4. Nie wiem co daje większą radochę ... słuchanie rozpędzającej się turbiny, czy dźwięk upuszczanego powietrza po zdjęciu nogi z gazu. Nie mniej jednak wszystkie dźwięki wydobywające się spod maski oraz w wydechu przyprawiają o gęsią skórkę i sprawiają że chcę jeszcze :)
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger

Awatar użytkownika
wesyl
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 642
Rejestracja: niedziela, 9 paź 2011, 08:04
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: wesyl » poniedziałek, 4 kwie 2016, 09:34

No to pochwal się ile to wypluło kucy i niuów :) Moze wklej wykres najlepiej :) No to pewnie juz fajnie sie odpycha :) jaka skrzynia i przy ilu sie konczy?

atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2504
Rejestracja: piątek, 4 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: atosss007 » poniedziałek, 4 kwie 2016, 14:01

Strojenie zakonczylo się na 380 HP i 465 nm. Przy 1.6 bara. Chłopaki chcieli ciagnac dalej bo paliwo było 95 i po zmianie jeszcze można było pociągnąć ale wtryski pracowały na pograniczu swoich możliwości wiec stwierdziłem ze wystarczy. Nie ma co tam bić się o 20 koni. Będzie inne turbo i wtryski to bedziemy atakować 500. Na razie muszę objezdzic trochę auto bo nie jest łatwe do opanowania.
Skrzynia po kodzie to nawet nie pamiętam. Generalnie max gdzieś tam w okolicach 220 km/h także słabo. Do tej skrzyni fajnie było by mieć jeszcze jeden bieg. Wtedy byłoby na prawdę dobrze
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger

Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1569
Rejestracja: niedziela, 2 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: Gółek » poniedziałek, 4 kwie 2016, 16:37

Hejka.
Ci powiem atos,że na same liczby włos się jeży i gęsia skórka sie robi :)
A co dopiero to usłyszeć.
Cóż tu mówić :) gratulacje no i wielki....szacun za wytrwałość i dążenie do celu.
Pozdrawiam i kibicuje.
Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 23 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!

Awatar użytkownika
scirorider
Pisarz
Pisarz
Posty: 1442
Rejestracja: środa, 19 gru 2007, 13:51
Model: Scirocco II

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: scirorider » poniedziałek, 4 kwie 2016, 16:38

GRATULACJE !!!! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ JAK MNIE KIEDYŚ PRZEWIEZIESZ :)

Pozdro
Obrazek

Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2392
Rejestracja: poniedziałek, 3 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: Mowad » poniedziałek, 4 kwie 2016, 17:09

Ladny wynik, masz tam szpere? z doswiadczenia Ci powiem, ze zalozenie szpery juz przy 250KM bylo jednym z najlepszych modow jakie mozna zrobic w aucie.
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013

Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3250
Rejestracja: sobota, 1 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: Sołtys » poniedziałek, 4 kwie 2016, 22:10

Fju fju się kolega rozkręcił z tymi kucami :) Poproszę o jakieś spyfoto
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek

Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1549
Rejestracja: piątek, 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: Sławek » wtorek, 5 kwie 2016, 06:23

O kurcze... niezły wynik. Nie dziwie sie ze masz problemy zeby nad nim zapanować. Myslę ze mój golf wąchał by spaliny :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Majkel
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2639
Rejestracja: niedziela, 30 mar 2008, 22:31
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Łódź

Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos

Post autor: Majkel » wtorek, 5 kwie 2016, 16:35

Objechałbym ale mi się nie chce ;D

ODPOWIEDZ