Nuter Sciro 16v in progress.
: 07 kwie 2010, 18:58
Witam
Chciałbym przedstawić Wam moje rocco
Kupiona 2 kwietnia 2010 r. z allegro.Musiałem lecieć po nią aż za Kraków z Poznania,ale uważam ze sie oplacało. Blacha w stanie niezłym.
Sroka 1.6 GT ( najsłabsza wersja w budzie drugiej generacji)
Zaraz po zakupie
Standardowe wyposażenie wersji GT ( czyli brak dodatkowych zegarów, mfa, zegary motometer, zwykłą szara kanapa, brak ospojlerowania)
SILNIK
- Był 1.6 ex gaźnik 55kW + podtlenek LPG
- SWAP na 1.8 16v PL mechaniczny wtrysk, (z Seata Toledo)
- podcieta puszka filtra powietrza, wstawiony filtr pipercross
- skrzynia 2Y
- odmalowana komora silnika
PLANY:
Posprzątać do końca pod maska, pochować jak najwiecej sie da, ogarnac kolektor dolotowy.
WYDECH
- 4-1 by Obar
- od kolektora do końca kwas
-końcowy z Audi na 2.5TDI ,kwasówka
ZAWIESZENIE
- na ten moment seria
Plany: Gwint
HAMULCE
- przód póki co seria
- tarcze na tył
Cały układ zrobiony od początku, przewody miedziane i gumowe wymienione na nowe, odświeżone serwo.
BODY KIT
- brak i tak zostanie
FELGI I DĘTKI
- STALOWA 14'
- OPONY zimowe Kleber
- Exipy do wyczyszczenia 15'
WNĘTRZE
-voltomierz
- kierownica VW 28cm
- gałka zmiany biegów Kamei
-fotele seria ( w planie kubły )
- wydmuszka
AUDIO
-coś tam gra
Kierownica 28cm, zegarki do odrestaurowania i gałka Kamei
Wyciąganie starej motorowni
Czyszczenie komory
Komora pryśnięta podkładem...
.... i juz w kolorze
Przeszczepianie 16v
Walka z elektryka i osprzętem
Prace ukończone w 85%
Chciałbym przedstawić Wam moje rocco
Kupiona 2 kwietnia 2010 r. z allegro.Musiałem lecieć po nią aż za Kraków z Poznania,ale uważam ze sie oplacało. Blacha w stanie niezłym.
Sroka 1.6 GT ( najsłabsza wersja w budzie drugiej generacji)
Zaraz po zakupie
Standardowe wyposażenie wersji GT ( czyli brak dodatkowych zegarów, mfa, zegary motometer, zwykłą szara kanapa, brak ospojlerowania)
SILNIK
- Był 1.6 ex gaźnik 55kW + podtlenek LPG
- SWAP na 1.8 16v PL mechaniczny wtrysk, (z Seata Toledo)
- podcieta puszka filtra powietrza, wstawiony filtr pipercross
- skrzynia 2Y
- odmalowana komora silnika
PLANY:
Posprzątać do końca pod maska, pochować jak najwiecej sie da, ogarnac kolektor dolotowy.
WYDECH
- 4-1 by Obar
- od kolektora do końca kwas
-końcowy z Audi na 2.5TDI ,kwasówka
ZAWIESZENIE
- na ten moment seria
Plany: Gwint
HAMULCE
- przód póki co seria
- tarcze na tył
Cały układ zrobiony od początku, przewody miedziane i gumowe wymienione na nowe, odświeżone serwo.
BODY KIT
- brak i tak zostanie
FELGI I DĘTKI
- STALOWA 14'
- OPONY zimowe Kleber
- Exipy do wyczyszczenia 15'
WNĘTRZE
-voltomierz
- kierownica VW 28cm
- gałka zmiany biegów Kamei
-fotele seria ( w planie kubły )
- wydmuszka
AUDIO
-coś tam gra
Kierownica 28cm, zegarki do odrestaurowania i gałka Kamei
Wyciąganie starej motorowni
Czyszczenie komory
Komora pryśnięta podkładem...
.... i juz w kolorze
Przeszczepianie 16v
Walka z elektryka i osprzętem
Prace ukończone w 85%