Powitać!!Dawno mnie tu nie bylo wiec nadszedł czas na małą aktualizacje i kolejne niepokojące pytania
Sroczka nadal ma problem z obrotami(nie chce trzymac obrotów i robi cos takiego bruum pyr pyr brum)strasznie nie regularna praca.juz mnie cholera bierze z tym gaznikiem.jak sie okazalo urwana jest taka pierdola aluminiowa w gazniku od dyszy wolnych obrotów i nie wiem czy to ma wplyw na prace silnika,drugie podejrzenie rzucam na nieszczelność w uladzie paliwowym(moze zasysa lewe powietrze)i moje pytanie z tym zwiazane czy łatwo jest dostac te przewody sztywne do paliwa co ida przez dlugosc auta??moje sa wykonane ze zwyklej stali i sa troszke pordzewiale,a dodatkowo zmienie przewody gumowe bo aktualne wygladaja na sparciale.mam pytanie co do niektorych spraw ktore mnie zaniepokoiły, a mianowicie wiszace kabelki zaznaczone na fotkach
od czego te wtyki .
sprawa do oziego odnosnie tych lamp,masz je jeszcze?wiem ze za pobranie Cie nie interesuje ale moze dasz sie przekonac,sroczka miala bliskie spotkanie ze slupkiem i lewy migacz poszedl sie ebać,pozbieralem graty i na szybko posklejalem
z tego tytulu ze belka od zderzaka byla troszke przez ruda naruszona to jest to zdemontowane udalo mnie sie z belki uratowac dwa 10cm zdrowe kawalki ale to i tak juz na zlom pojdzie,stad pytanie czy belka tylkna od glofa mkII da rade??
jak sie okazalo troszke szpachli tam bylo (zaznaczone jest na niebiesko)zaciekawilo mnie wiec podlubalem troche i jest to placek okolo 4cm srednicy,czyli wszystko bedzie trzeba zdrapac i przy malowaniu od nowa dzialać
Kolejna ciekawostka jest to ze na bloku sielnika mam oznaczenie 1.8
TO NORMALNE??to ze niby wersja GT to wzmacniany silnik i niby dół ma wieksze obciażenia wytrzymywac i seryjnie bloki od 1.8 byly wkladane??ja tego nie wiem wiec pytam.
i jeszcze jedno jak ten cholerny trzpieni wyjac bezpiecznie by nic nie uszkodzic prz recznym??
??oczekuje ze mi tam troszke pomozecie.z gory dziekuje