Nuter Sciro 16v in progress.

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
Ruszowy
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2048
Rejestracja: 17 sty 2008, 23:11
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Ruszowy »

Filip pisze:
Ruszowy pisze:Niestety sroki z tamtych lat intensywnie rdzewieją.
Nie wiem gdzie :D
Filip, przyjrzyj się dokładnie zdjęciom Nutrii. Błotnik do wymiany, rant to już czysta rdza, przy szybie wyłazi parch, pewnie od niewłaściwie zabezpieczonych odprysków przed poprzednim malowaniem, zderzak wisi, no bo belka już przegniła. Oczywiście, wszystko da się zrobić, kwestia czasu no i czasem nakładu finansowego.
NIe twierdzę że każde auto '83-'90 jest przerdzewiałe, ale jakoś najbardziej użytkowanie zimowe jest na nich widoczne. :)
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

No gnije troche ale co poradzić autko dopiero zakupiłem,wiec bedzie troszke roboty,ale nikt nie mowil ze bedzie łatwo :D
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: obar »

Walcz walcz. Fajna baza to warto.
A zderzak jest przykręcony na cztery śruby. Są widoczne w bagażniku po bokach, pod piankowymi osłonami bocznymi. Będzie nawet na tych osłonach widać wybrzuszenia na te śruby.

Nadkole to pikuś. Najgorsze potem będzie dobre zakonserwowanie i malowanie. Do tego trzeba się naprawdę przyłożyć.

A co do silników to ja też jestem anty 1.6 :mrgreen: , no chyba że jest to legendarny EG :twisted: .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

Powitać!!Dawno mnie tu nie bylo wiec nadszedł czas na małą aktualizacje i kolejne niepokojące pytania :side: Sroczka nadal ma problem z obrotami(nie chce trzymac obrotów i robi cos takiego bruum pyr pyr brum)strasznie nie regularna praca.juz mnie cholera bierze z tym gaznikiem.jak sie okazalo urwana jest taka pierdola aluminiowa w gazniku od dyszy wolnych obrotów i nie wiem czy to ma wplyw na prace silnika,drugie podejrzenie rzucam na nieszczelność w uladzie paliwowym(moze zasysa lewe powietrze)i moje pytanie z tym zwiazane czy łatwo jest dostac te przewody sztywne do paliwa co ida przez dlugosc auta??moje sa wykonane ze zwyklej stali i sa troszke pordzewiale,a dodatkowo zmienie przewody gumowe bo aktualne wygladaja na sparciale.mam pytanie co do niektorych spraw ktore mnie zaniepokoiły, a mianowicie wiszace kabelki zaznaczone na fotkach
Obrazek


Obrazek
od czego te wtyki .
sprawa do oziego odnosnie tych lamp,masz je jeszcze?wiem ze za pobranie Cie nie interesuje ale moze dasz sie przekonac,sroczka miala bliskie spotkanie ze slupkiem i lewy migacz poszedl sie ebać,pozbieralem graty i na szybko posklejalem :P
z tego tytulu ze belka od zderzaka byla troszke przez ruda naruszona to jest to zdemontowane udalo mnie sie z belki uratowac dwa 10cm zdrowe kawalki ale to i tak juz na zlom pojdzie,stad pytanie czy belka tylkna od glofa mkII da rade??
Obrazek

jak sie okazalo troszke szpachli tam bylo (zaznaczone jest na niebiesko)zaciekawilo mnie wiec podlubalem troche i jest to placek okolo 4cm srednicy,czyli wszystko bedzie trzeba zdrapac i przy malowaniu od nowa dzialać

Kolejna ciekawostka jest to ze na bloku sielnika mam oznaczenie 1.8 Obrazek TO NORMALNE??to ze niby wersja GT to wzmacniany silnik i niby dół ma wieksze obciażenia wytrzymywac i seryjnie bloki od 1.8 byly wkladane??ja tego nie wiem wiec pytam.

i jeszcze jedno jak ten cholerny trzpieni wyjac bezpiecznie by nic nie uszkodzic prz recznym??Obrazek??oczekuje ze mi tam troszke pomozecie.z gory dziekuje :D
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: vorph666 »

aby wyjąć trzpień najpier usuwasz przytrzymującą go blaszkę (delikatnie) a potem trzpień po prostu wychodzi
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
Awatar użytkownika
Majkel
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2646
Rejestracja: 30 mar 2008, 22:31
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Łódź

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Majkel »

Z tymi kablami sie nie przejmuj u mnie tez nie sa nigdzie podlaczone :)
A to 1.8 ktos kiedys cos tu pisal ze nabijali czesniej niz wprowadzili 1.8 do sprzedazy...
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

Aha no to super przynajmniej wiem ze nie bylo to dlubane czy cuś :side: ale bardziej z ciekawosci chce wiedziec do czego te kable ;p
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: obar »

Co do falujących obrotów to sprawdź sobie jeszcze podstawę gaźnika. Może być uszkodzona i przy większych wstrząsach silnik może tam zaciągać lewe powietrze i obroty spadają, a jak się uspokaja to znowu rosną.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

dorzucam film zeby kazdy mogł zobaczyc o co mi chodzi i z czym mam tak naprawde problem ;/ :(
http://www.youtube.com/watch?v=nKB7K1YLtCk
Awatar użytkownika
Majkel
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2646
Rejestracja: 30 mar 2008, 22:31
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Łódź

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Majkel »

To jest na gazie czy na benzynie?

-- piątek, 10 wrz 2010, 13:31 --

I czy ja sie rozgrzeje to je dobdzie czy wolne caly czas tak chodza?
chodzi Ci o taka aluminiowa rurke pionowa ze ona jest zlamana?
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

to jest na ssaniu,na benzynie,na gazie jak mu sie zachce to dobrze smiga ,a na benie jak sie rozgrzeje to wogole obrotow nie trzyma ;/ i o te rurke mi chodzi
Awatar użytkownika
Majkel
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2646
Rejestracja: 30 mar 2008, 22:31
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Łódź

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Majkel »

No tak bez tej rurki na benzynie jak sie wylaczy ssanie nie bedzie trzymal wolnych obrotow, ale na gazie bedzie. Musisz szukac tej rurki albo ewentualnie doraznie ja sklej ale to tylko czasowe rozwiazanie. Pojedz na jakis zlom i z jakiegos vw wytargasz ta rurke.
Ale ssanie faktycznie tez jakos byle jak dziala. Robiles cos przy tym gazniku?

Pisales cos kiedys ze latasz z poznania do warszawy? Jak przelatujesz przez Łódź jest tu taki niemiły ale zna sie na rzeczy gosciu od gaznikow i za ten gaznik za czyszczenie regulacje itd bierze 60zł wiec niedrogo jak cos to Ci dam do niego nr no chyba ze omijasz Łodz :)
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

Łódz omijam ale ja latam z Turku:D do Warszawy takze na PW podeslij mi ten numer to sie odezwe moze cos poradza:D

-- poniedziałek, 31 sty 2011, 13:44 --

taki mały późny update dnia 10 listopada 2010r. przypadł mi zaszczyt wymiany oleju i płynu chłodzącego w sciro, zrobilem wszystko jak należy a mianowicie zdemontowalem wszystko z układu chłodzacego i uwyłem,wyszyscilem zeby bylo cacy :D na zime zeby sroczka mi nie zamarzla :D
Obrazek
syfu było co nie miara pod chlodnica w chlodnicy i ogolnie wszedzie ale staralem sie to zrobic tanim kosztem zeby nie bylo ze sie nic nie dzieje i ze nie dbam o sroke
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wymontowalem portki od wydechy i przeczyscilem bo mi sprezynka spadla podczas jazdy i zrobilo sie troszke glosno a zeby ja zalozyc z powrotem to rzeźnia
Obrazek

narazie to tyle,siedze w Warszawie i teskni mi sie za sciro ktore niestety zostalo w domu i czeka na $ by dalej je upiekszac i doprowadzic do nalezytego stanu.
Pozdrawiam

-- niedziela, 27 lut 2011, 23:51 --

W sroce wymienione :
- aparat zapłonowy
- gaźnik
- uszczelki od parownika
śmiga jak żyleta teraz :D
wiadomo juz co bylo przyczyna tego calego rozregulowania :D jeszcze w razie co wymieni sie podstawę gaźnika zeby miec z tym swiety spokoju na dluzszy czas!
teraz czas na łozyska w kołach i jakies spowalniacze:D
Jar_eck
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 687
Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
Model: Scirocco II
Numer GG: 10243618
Lokalizacja: matplaneta

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Jar_eck »

ratuj złoma, jest tego wart!

pozdro
J.
'90 TYP53B GTII LC6V

Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Awatar użytkownika
Mateusz Jakubowski
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
Model: Scirocco II
Numer GG: 2241693
Lokalizacja: Turek lub Warszawa

Re: Czerwona Sroczka Nutrii

Post autor: Mateusz Jakubowski »

i tak sie dzieje,staram sie małym kosztem, bo ksay brak,ale cos tam staram sie przy niej dzialac :) moze macie jakies graty do oddania za przysłowiowe piwo?? lampu tył?? :P albo za niska cene na studencka kieszeń :D włącznik od awaryjnych mi jest potrzebny bo mój sie roztrzaskał w drobny mak..poratuje ktoś?
ODPOWIEDZ