Sroka taka jak wszystkie
Odp: Sroka taka jak wszystkie
lukash, to dobrze. Ale jak już wytargałeś silnik przyjrzyj się wszelkim łaczeniom elementów nadwozia, jak popdłużnice progi, pas przedni i tylny, ogniska korocji przy uszczelkach szyb i itp. Szkoda pracy jeżeli buda nie będzie sie trzymała kupy po gruntownej wymianie napędu.
Pamiętaj że z ciekawości czekam na następny etap montowania kolektora wylotowego, te dwa pręty mnie zaciekawiły :)
Pamiętaj że z ciekawości czekam na następny etap montowania kolektora wylotowego, te dwa pręty mnie zaciekawiły :)
Odp: Sroka taka jak wszystkie
kolektor mam zrobiony, ale zmieniły sie plany co do turbo i flansza bedzie inna. Zdjęcie jutro zrobie i zamieszcze. Z racji że bedzie jeszcze przerabiany nie był równany i szlifowany z przetopów :laugh:
- Turek GD
- Zaawansowany
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 gru 2007, 08:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2565941
Odp: Sroka taka jak wszystkie
a więc to Twoooja sroczka była na manii :D
VW SCIROCCO 2.8 VR6... power of dream
Re: Sroka taka jak wszystkie
Witam po dość długiej nieobecności....
Turek GD ja się niestety szybko zmyłem ze zlotu a szkoda
Co do scirocco to jeszcze nie jeździ ale już nie długo
Opisze co przez ten czas zaniedbywania jej udało mi sie zrobić i nabyć.
Silnik dostał inne turbo niż można zasugerować po starym kolektorze. Jest to model TD04Hl-16t leży już przeszło rok od Volvo T5 250km. Gdyby było mało czeka większe ale o tym później
Instalka to digi 1 do niej musiałem kupić nowy copot ( drogi jak złoto)
Wtryski na rozruch z pg dalej 630 siemens
Pompa paliwa bosch 044 + filtr paliwa audi S2
Kolektor ssący audi S2 i przepustnica z 16v
Kolektor wydechowy pod turbo prosty skrzynkowy
Fmic 230 z azjii
Downpipe 76 az pod podłogę a do końca 70 na jednym przelocie
to narazie tyle jak mi się przypomni to uzupełnię
to kilka z nich...
pozdrawiam
Łukasz
Turek GD ja się niestety szybko zmyłem ze zlotu a szkoda
Co do scirocco to jeszcze nie jeździ ale już nie długo
Opisze co przez ten czas zaniedbywania jej udało mi sie zrobić i nabyć.
Silnik dostał inne turbo niż można zasugerować po starym kolektorze. Jest to model TD04Hl-16t leży już przeszło rok od Volvo T5 250km. Gdyby było mało czeka większe ale o tym później
Instalka to digi 1 do niej musiałem kupić nowy copot ( drogi jak złoto)
Wtryski na rozruch z pg dalej 630 siemens
Pompa paliwa bosch 044 + filtr paliwa audi S2
Kolektor ssący audi S2 i przepustnica z 16v
Kolektor wydechowy pod turbo prosty skrzynkowy
Fmic 230 z azjii
Downpipe 76 az pod podłogę a do końca 70 na jednym przelocie
to narazie tyle jak mi się przypomni to uzupełnię
to kilka z nich...
pozdrawiam
Łukasz
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Sroka taka jak wszystkie
Nie znam sie na turbo, ale zapowiada sie ciekawie.
A kolega co zamierza zrobic z tym spojlerem? Czy to tak zostanie?
A kolega co zamierza zrobic z tym spojlerem? Czy to tak zostanie?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Sroka taka jak wszystkie
przeciez pisal ze juz go sciagnal dawno....
Re: Sroka taka jak wszystkie
Odświeżę temat. Sroka jest praktycznie skończona. W czasie prac musiałem przenieść akumulator do bagażnika. Pompa bosch znajduje się pod maską jest dołączona do zbiorniczka na paliwo o pojemność 1l.
Na dole zamieściłem filmik z pierwszych odpaleń.
Zastanawiam się nad skróceniem końcówki tłumika bo trochę za daleko wystaje.
przejście 76/70
downpipe
reszta układu
filmik
http://www.youtube.com/watch?v=eGsPEPbz ... e=youtu.be
Na dole zamieściłem filmik z pierwszych odpaleń.
Zastanawiam się nad skróceniem końcówki tłumika bo trochę za daleko wystaje.
przejście 76/70
downpipe
reszta układu
filmik
http://www.youtube.com/watch?v=eGsPEPbz ... e=youtu.be
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Sroka taka jak wszystkie
Nieźle to wygląda.
Na filmiku jest dźwięk przesunięty względem obrazu czy tak późno następuje reakcja na dodanie gazu?
Wydech też konkretny
Na filmiku jest dźwięk przesunięty względem obrazu czy tak późno następuje reakcja na dodanie gazu?
Wydech też konkretny
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Sroka taka jak wszystkie
To w jaką moc kolego celujesz z tą turbiną ? Jeśli silnika nie zakuwałeś to ciśnienie doładowania chyba nie będzie za duże co ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Sroka taka jak wszystkie
Sołtys to filmik może z drugiego odpalenia. Dźwięk może i trochę się późni ale też silnik nie reagował błyskawicznie na gaz. Miałem zbyt długi przewód podciśnienia do sterownika, nie regulowany copot a i tak wszystko przechodziło przez ecumaster. Także zrobi się że będzie OK. Wydech zrobiłem z zapasem na przyszłość.
atosss007 turbo jest szacowane na 320-330KM, ale optymalne dla niej ciśnienie to 1 bar.
atosss007 turbo jest szacowane na 320-330KM, ale optymalne dla niej ciśnienie to 1 bar.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Sroka taka jak wszystkie
To ile chcesz z tego silnika wyciągnąć ? Bo rozumiem że nie 320 ? Widziałem nie dawno projekt scirocco KR turbo i bez zakucia gość miał 250 koni. Ponoć długo nie pojezdził na tym silniku. Fajny projekcik, ale ją bym szybciej wymienił felgi niż ruszał blachę. Aż tak to te felgi wow nie robią żeby poszerzać nadkola. No ale oczywiście Twoje auto, Twoje pieniądze i to Ty później stwierdzisz ( lub nie ) że pomysł był zły. Dobrze że skrzydło sciągnąłeś bo nie wygladalo to fajnie.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Sroka taka jak wszystkie
Postaram się wykorzystać te turbo w pełni a rezultat jaki uzyskam przedstawię na forum.
O które Ci scirocco chodzi? usera boylera? czy jakieś inne?
O które Ci scirocco chodzi? usera boylera? czy jakieś inne?
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Sroka taka jak wszystkie
Nie nie. To scirocco nie mieszka w PL
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- radas2233
- Początkujący
- Posty: 43
- Rejestracja: 24 lis 2009, 13:09
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 42844106
- Lokalizacja: Toruń
Re: Sroka taka jak wszystkie
silnik pozytyw zycze powodzenia w dalszych modyfikacjach
VW SCIROCCO MK II 89r 2.0 2E
Re: Sroka taka jak wszystkie
Odkopię bo dawno nic nie aktualizowałem
Silnika już nie ma, pogięło korbowody przy doładowaniu 1 bar. Co dobrego posprzedawałem i było zacząć robić coś nowego. Co prawda miałem składać 1.8 na dole s2 ale wpadł w ręce inny silnik. Zatem do rzeczy...
Silnik:
2.0 16v abf, odprężony płytą, panewki ks na wał i sputter ks na korby, pełna uszczelka miski.
Głowica odnowiona abf z wałkami abf, kanały lekko obrobione. Chłodnica oleju i podstawa filtra bez zmian
Układ napędowy:
Skrzynia bez zmian, sprzęgło vr6 z mocniejszym dociskiem i tarczą
Układ wydechowy:
Kolektor rurowy custom, turbo gt35, wg 44mm, dp 3", reszta 2,72"
Układ dolotowy:
Custom kolektor ssący mojego wykonania, przepustnica vr6, listwa 1.8t, bov 50mm, ic bez zmian.
Orurowanie 60mm, wlot do turbo 100mm ze stożkiem w podszybiu
Elektronika:
EE3+, cewka wasted spark
Układ paliwowy:
pompa bez zmian bosch 044, wtryskiwacze siemens 850
Układ hamulcowy:
Przód tarcze 280 zaciski z s2, tył tarczowe - nie skończone
Wnętrze:
Założyłem licznik 260/8krpm, myślę że starczy skali
Kilka zdjęć z budowy:
Zachciało mi się zrobić coś samemu i strugałem taki oto twór.
I wydechowy
Przerobiony spływ oleju z innego turbo.
Część gratów na silniku założona do przymiarki
Musiałem wyciąć kawałek zbiornika paliwa na wydech. Wcześniej miałem zbiornik paliwa w bagażniku ale powróciłem do oryginalnego.
Zaciski
Tu pierwsze odpalenie silnika.
https://www.youtube.com/watch?v=lVGfFa1GM5c
Silnika już nie ma, pogięło korbowody przy doładowaniu 1 bar. Co dobrego posprzedawałem i było zacząć robić coś nowego. Co prawda miałem składać 1.8 na dole s2 ale wpadł w ręce inny silnik. Zatem do rzeczy...
Silnik:
2.0 16v abf, odprężony płytą, panewki ks na wał i sputter ks na korby, pełna uszczelka miski.
Głowica odnowiona abf z wałkami abf, kanały lekko obrobione. Chłodnica oleju i podstawa filtra bez zmian
Układ napędowy:
Skrzynia bez zmian, sprzęgło vr6 z mocniejszym dociskiem i tarczą
Układ wydechowy:
Kolektor rurowy custom, turbo gt35, wg 44mm, dp 3", reszta 2,72"
Układ dolotowy:
Custom kolektor ssący mojego wykonania, przepustnica vr6, listwa 1.8t, bov 50mm, ic bez zmian.
Orurowanie 60mm, wlot do turbo 100mm ze stożkiem w podszybiu
Elektronika:
EE3+, cewka wasted spark
Układ paliwowy:
pompa bez zmian bosch 044, wtryskiwacze siemens 850
Układ hamulcowy:
Przód tarcze 280 zaciski z s2, tył tarczowe - nie skończone
Wnętrze:
Założyłem licznik 260/8krpm, myślę że starczy skali
Kilka zdjęć z budowy:
Zachciało mi się zrobić coś samemu i strugałem taki oto twór.
I wydechowy
Przerobiony spływ oleju z innego turbo.
Część gratów na silniku założona do przymiarki
Musiałem wyciąć kawałek zbiornika paliwa na wydech. Wcześniej miałem zbiornik paliwa w bagażniku ale powróciłem do oryginalnego.
Zaciski
Tu pierwsze odpalenie silnika.
https://www.youtube.com/watch?v=lVGfFa1GM5c