53B GTX ABF powered by Techtonics
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
53B GTX ABF powered by Techtonics
Cześć!
Oto moje Scirocco 53B z 1989r które posiadam od Wrzesnia 2009 i przez cały ten czas stopniowo je modyfikuję i dążę do osiągniecia celu ktory sobie wyznaczyłem.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pA2wrC9uRek[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=elJf2HE3OoY[/youtube]
Troche danych:
VW Scirocco GTX 1,8 JH 1989.
SILNIK:
*fabrycznie 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
Look:
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- silnik pomalowany cały na czarny półmat
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm
- przewody podciśnień, węże wody w plecionce car audio
- oklejone samoprzylepnym welurem zbiorniczki płynu chłodniczego i hamulcowego
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandażem
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- poliuretany wszędzie
- wahacze, belka i stabilizatory wypiaskowane i pomalowane na nowo w biel i czerwień
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2012 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga, komora, nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- smoked front
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antenka
- usunięte listwy boczne
ŚRODEK:
- MFA
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym :p
CAR-AUDIO: BYŁO tak: obecnie BRAK!!!!
- centrala: telefon Samsung GT-i9300 połączony z wmacniaczem
- przod PB L-60C w panelach zamknietych.. 7ltr.
- tweetery w customowych slupkach
- piec Pioneer x-424
- kabel zasilajacy 10mm2 z bezpiecznikiem AGU 40A
- kable glosnikowe 2,5mm2 woofer/zwrotka, 1,5mm2 tweeter
PLANY:
- doprężenie, odchudzenie, wyważenie motoru,
- ITB
- zwnetrzna chłodnica oleju
- odświeżenie komory, wyjęcie silnika, pomalowanie jeszcze raz, lepszy clean
Wyróżnienia, czyli to co najbardziej cieszy posiadacza:
22.08.2010[/size] 1miejsce na 3cim TZT w kategorii gleba :)
Miska olejowa 2cm do asfaltu :)
12,06,2011 DYNOVWKA 2011
2gie miejsce na glebe
1wsze miejsce najladniejsze auto zlotu :)
20.01.2011 Artykuł w VWTrends!![/size] :okej: :food:
31,05,2011 MajoVWka 2011
- 3 miejsce na 1/4mili w klasie Benzyna :mrgreen:
Scirocco na furious.pl[/size]
http://furious.pl/article/scirocco-herbi/index.htm
SCIROCCO w VOLXZONE!![/size] yupii yupii yupii yupii
http://www.vwzone.pl/?modul=static&sub=magazyn
05,06,2011 Scirocco w GT[/size]
jest troche błędów i foto brudnego zderzaka .. ale sie ciesze :)
SCIROCCO W OPERACJI TUNING!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iL2mSDKYpkU[/youtube]
Byl tez drugi art w VWTrends i okładka mi sie trafiła :D
SWEET SIXTEEN AWARD, The Best Of Trends 2012 Wawrzkowizna
Rzeszów 2014- 1/4 Mili 2-miejsce!
DynoVWka 2014- TOP 10
Tak wygladalo moje poprzednie toczydło :):
A oto Sroka
HISTORIA:
zakupione od kolegi z forum scirocco.pl - Marasa..
Bedac w Holandii postanowilem sprzedac mojego golfika gdyz zachorowalem na autko ktoro kiedys mialem.. czyli scirocco MKII, wystawilem tylko ogloszenie na kilku forach, tydzien pozniej wrocilem do polski, bylo kilka telefonow i przez nastepny tydzien cisza, penego wieczora bedac u dziewczyny postanowilem usunac temat gdyz zdecydowalem ze golfik zostaje.. nagle do mojej dziewczyny dzwoni telefon ui slysze .." jakiego golfa?? ja nic nie wiem... do widzenia", po chwili konsternacji skroilem sie, ze pomlilem numery w ogloszeniu i dalem do mojej kobiety :D.. oddzwaniam i slysze "za dwa dni przyjezdzam i biore..." O.K
Golfik poszedl. 2 dni poniej wiedzielam juz co kupie.. 650km az do Poznania, zdjecia jakie mi wyslal wlasciciel, zalamaly mnie.. ale bylem tak napalony ze i tak pojechalem. Po przyjezdzie na miejsce: odpalam auto... i nic nie chce zapalic ani na PB ani na gazie, dopiero za nastym razem auto zalapalo, minelo 30 minut i juz wracalem autem do Przemysla. To co mnie doobilo to kolo pasowe korbowodu latalo jak glupie z 5 milimetrowym odchyleniem, lozyska tylnych kol zagluszaly rozmowe wewnatrz, tylnych hamulcow brak, za to z zewnatrz bylo lepiej niz na zdjeciach... mimo tego ze i tak każdy elemeny zardzewialy ale przynajmniej nic nie poobijany :)
FOTOSTORY:
Dość wybiórczo potraktowane z pominieciem mniej ważnych rzeróbek i niestety niektórych sesji
foty od sprzedajacego
pierwsze mody
przymiarka kol POWER TECH 2x8J et25 2x9J et15 15"
4.09.2009[/size] Sesja by Jedrekk
Gweinde on board[/size]
tak wiec zawital gwint.. nowy TA-technix :) evo 100
narazie jeszcze nie skrecony..
sprezynkom pomocniczym musialem powiedziec papa..
15.10.2009[/size]
Nie wytrzymalem i pleciala sesja :)
no i pare fotek poszlo :)
1.12.2009[/size] sesja by Jedrekk
23.01.01[/size]
- Przednie kierunki white, przerobione na smoked :)
- felgi poszly w kolor :)
Poza tym walczylem z ruda na tyle auta..
16,03,2010[/size] SWAP hamulcow 226mm na tyl z golfa MKIV
Trzoche bylo z tym zabawy ale sie uporalem :)
25.03.2010[/size]
Sesja by Jedrekk
8.04.2010[/size] gleba w gol :)
No i jak auto teraz siedzi..
35mm nad ziemia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
12.04.010[/size] Doszly drzwi od srony kierowcy gdyz stare bylu=y podgnite i w dodatku je zagialem...
[17.04.2010[/size] mala sesyjka
Kilka fotek naciagu itd..
21.04.2010[/size] takie tam poprawki
-ogarnalem silnik bo od zimy maski nie podnosilem :) (malo mi kolorowego bylo) :P
-Przelecialem lekko lakier maszynowo pasta G3 :)
-pousuwalem zacieki z felg...
25.05.2010[/size] Komplet rozporek :)
1.07.2010[/size] Klocki LEGO na wentylach :)
20.07.2010 SWAP na 2,0 16V ABF :[/size]D
Zaczelo sie od zakupu silnika, z ibuzy CupryII ktory nie zapowiedal sie szalowo,
Juz pod maska :)
Częśc z zakupionych elementow wymiennych silnika... cena na fakturach przekroczyla cene zakupu silnika...
25.07.2010[/size] Czyszczenie pod maska
Polerka kolektora dolotowego i alternatora
28.08.2010[/size] Przyszedł czas na zmierzenie G-tech performance :) 7,06 do 100 powtarzalene 7 juz kreci :)
01.08.2010[/size] SILNIK W POLERCE!!
-zrobilem rowniez grodz dla filtra powietrza aby zaciagla chlodne powietrze :)
17.09.2010[/size] NOWE KOLO na sezon 2011, OZ TURBO
kostka OBDII, wymiana gum na wachaczach
Pazdziernik[/size]
Polerka rantow i chromowanie srubek :)
oraz filmik
http://www.youtube.com/watch?v=UHW7T39d9UQ
16.10.2010[/size]
dotarly 2,5" ranty z RSow :) trzeba je porzadnie wypolerowac i bedzie gitara :)
wymienilem tez poduszki tylnego zawieszenia, dla porownania stare
21.10.2010[/size] Polerka rantow 2,5" felgi ukoncozne w 70%
-pasy szelkowe schroth :)
-doszly tez zimowe plyny i wymienilem poduszki przednich amortyzatorow
10.11.2010[/size] Maly remont, pasa przednieg, odswizenie plastikow i konserwacja progow
Jeszcze naprawa juz lekko podlapanych przez korozje kielichow..
i Juz pomalowane plastiki oraz pas przedni :)
20.12.2010 [/size]
Jedrekk zrobil mi nowa floke na pasach :) mozna teraz powiedziec ze sa niemal nowe :)
No i ROLLBAR done :)
Rura ciagniona na zimno chyba 7/4" czy jakos tak .. ma 43mm zewnetrznej srednicy.
Na krzyzu porobione zamki ..
Do wykończenia uzyłem samoprzylepnego weluru :)
Bagażnik
- Wlozone wszystko wykladzina podklejona plyta pilsniowa, a na kolo zapasowe ori filc po starym dywanie.
- tylny pas rowniez zostal oklejony tym materialem co klatka :)
Praktycznie cale wykonanie pasa by Niedobra_Kaska :D
20.12.2010 - 07.01.2011[/size]
- rozwiert przpustnicy
- rozporka przod pod 16V
- elektronapinacze
- nowy element tylnego ospojlerowania
- opony 165/45 nankang
-chromowane wkłądki klamek
20,02,2011[/size]
Wydech 2,25" ze stali kwasoodpornej na 2 tumikach,
customowe portki przydluzone i powiekszone,
przerobione koncowki wydechu
1,03, 2011 [/size]
-Rollbar i szelki schroth onboard
- montarz dodatkowych wskaźników
- fotel kierowcy odebrany od tapicera
- ustawiony tlumik koncowy
- emblemat 16V na klape
sezon 2011 :D[/size]
26,03,2011 osłona miski olejowej
11,04,2011 Mała sesyjka :)
listopad 2011
- BBS Postert 16" 2x8J 2x8,5J czyli kolo na nowy sezon :)
- nowa skrzynia biegów
- nowy tłumik środkowy
REMONT!!!!
[/url]
SEZON 2012
DynoVWka 2012
V TZT
Kilka fot z "Mapeta"
Kilka fotek z 1/4 w Rzeszowie, dla mnie impreza mega udana mimo deszczu na początku dnia, to pozniej wszystko przeschło.
Ciesze się bo udało się dostać do ćwierćfinałów mając czasy lepsze od niektorych teoretycznie mocniejszych i lzejszych aut :) później odpadłem :P
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 7036826578
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 3037614818
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 5872542210
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 6520018306
http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/51,349 ... 9.html?i=2
Sezon 2013 Nowe wnętrze!!
Kwiecien2013
-przygotowanie do sezonu 2103
- wałki techtonics 2x276*
-hamowanie silnika
Czerwiec 2013
Sesyja 2013:
Zakończenie sezonu 2013
SEZON 2014!!
Wydmuszka na tyle, obspawanie zgrzewów, wzmocnienie budy, pełna klatka!
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
No i uparłem sie na dywan :)
Sezon w pełni!
Nowe reflektory:
Oto moje Scirocco 53B z 1989r które posiadam od Wrzesnia 2009 i przez cały ten czas stopniowo je modyfikuję i dążę do osiągniecia celu ktory sobie wyznaczyłem.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pA2wrC9uRek[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=elJf2HE3OoY[/youtube]
Troche danych:
VW Scirocco GTX 1,8 JH 1989.
SILNIK:
*fabrycznie 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
Look:
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- silnik pomalowany cały na czarny półmat
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm
- przewody podciśnień, węże wody w plecionce car audio
- oklejone samoprzylepnym welurem zbiorniczki płynu chłodniczego i hamulcowego
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandażem
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- poliuretany wszędzie
- wahacze, belka i stabilizatory wypiaskowane i pomalowane na nowo w biel i czerwień
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2012 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga, komora, nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- smoked front
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antenka
- usunięte listwy boczne
ŚRODEK:
- MFA
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym :p
CAR-AUDIO: BYŁO tak: obecnie BRAK!!!!
- centrala: telefon Samsung GT-i9300 połączony z wmacniaczem
- przod PB L-60C w panelach zamknietych.. 7ltr.
- tweetery w customowych slupkach
- piec Pioneer x-424
- kabel zasilajacy 10mm2 z bezpiecznikiem AGU 40A
- kable glosnikowe 2,5mm2 woofer/zwrotka, 1,5mm2 tweeter
PLANY:
- doprężenie, odchudzenie, wyważenie motoru,
- ITB
- zwnetrzna chłodnica oleju
- odświeżenie komory, wyjęcie silnika, pomalowanie jeszcze raz, lepszy clean
Wyróżnienia, czyli to co najbardziej cieszy posiadacza:
22.08.2010[/size] 1miejsce na 3cim TZT w kategorii gleba :)
Miska olejowa 2cm do asfaltu :)
12,06,2011 DYNOVWKA 2011
2gie miejsce na glebe
1wsze miejsce najladniejsze auto zlotu :)
20.01.2011 Artykuł w VWTrends!![/size] :okej: :food:
31,05,2011 MajoVWka 2011
- 3 miejsce na 1/4mili w klasie Benzyna :mrgreen:
Scirocco na furious.pl[/size]
http://furious.pl/article/scirocco-herbi/index.htm
SCIROCCO w VOLXZONE!![/size] yupii yupii yupii yupii
http://www.vwzone.pl/?modul=static&sub=magazyn
05,06,2011 Scirocco w GT[/size]
jest troche błędów i foto brudnego zderzaka .. ale sie ciesze :)
SCIROCCO W OPERACJI TUNING!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iL2mSDKYpkU[/youtube]
Byl tez drugi art w VWTrends i okładka mi sie trafiła :D
SWEET SIXTEEN AWARD, The Best Of Trends 2012 Wawrzkowizna
Rzeszów 2014- 1/4 Mili 2-miejsce!
DynoVWka 2014- TOP 10
Tak wygladalo moje poprzednie toczydło :):
A oto Sroka
HISTORIA:
zakupione od kolegi z forum scirocco.pl - Marasa..
Bedac w Holandii postanowilem sprzedac mojego golfika gdyz zachorowalem na autko ktoro kiedys mialem.. czyli scirocco MKII, wystawilem tylko ogloszenie na kilku forach, tydzien pozniej wrocilem do polski, bylo kilka telefonow i przez nastepny tydzien cisza, penego wieczora bedac u dziewczyny postanowilem usunac temat gdyz zdecydowalem ze golfik zostaje.. nagle do mojej dziewczyny dzwoni telefon ui slysze .." jakiego golfa?? ja nic nie wiem... do widzenia", po chwili konsternacji skroilem sie, ze pomlilem numery w ogloszeniu i dalem do mojej kobiety :D.. oddzwaniam i slysze "za dwa dni przyjezdzam i biore..." O.K
Golfik poszedl. 2 dni poniej wiedzielam juz co kupie.. 650km az do Poznania, zdjecia jakie mi wyslal wlasciciel, zalamaly mnie.. ale bylem tak napalony ze i tak pojechalem. Po przyjezdzie na miejsce: odpalam auto... i nic nie chce zapalic ani na PB ani na gazie, dopiero za nastym razem auto zalapalo, minelo 30 minut i juz wracalem autem do Przemysla. To co mnie doobilo to kolo pasowe korbowodu latalo jak glupie z 5 milimetrowym odchyleniem, lozyska tylnych kol zagluszaly rozmowe wewnatrz, tylnych hamulcow brak, za to z zewnatrz bylo lepiej niz na zdjeciach... mimo tego ze i tak każdy elemeny zardzewialy ale przynajmniej nic nie poobijany :)
FOTOSTORY:
Dość wybiórczo potraktowane z pominieciem mniej ważnych rzeróbek i niestety niektórych sesji
foty od sprzedajacego
pierwsze mody
przymiarka kol POWER TECH 2x8J et25 2x9J et15 15"
4.09.2009[/size] Sesja by Jedrekk
Gweinde on board[/size]
tak wiec zawital gwint.. nowy TA-technix :) evo 100
narazie jeszcze nie skrecony..
sprezynkom pomocniczym musialem powiedziec papa..
15.10.2009[/size]
Nie wytrzymalem i pleciala sesja :)
no i pare fotek poszlo :)
1.12.2009[/size] sesja by Jedrekk
23.01.01[/size]
- Przednie kierunki white, przerobione na smoked :)
- felgi poszly w kolor :)
Poza tym walczylem z ruda na tyle auta..
16,03,2010[/size] SWAP hamulcow 226mm na tyl z golfa MKIV
Trzoche bylo z tym zabawy ale sie uporalem :)
25.03.2010[/size]
Sesja by Jedrekk
8.04.2010[/size] gleba w gol :)
No i jak auto teraz siedzi..
35mm nad ziemia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
12.04.010[/size] Doszly drzwi od srony kierowcy gdyz stare bylu=y podgnite i w dodatku je zagialem...
[17.04.2010[/size] mala sesyjka
Kilka fotek naciagu itd..
21.04.2010[/size] takie tam poprawki
-ogarnalem silnik bo od zimy maski nie podnosilem :) (malo mi kolorowego bylo) :P
-Przelecialem lekko lakier maszynowo pasta G3 :)
-pousuwalem zacieki z felg...
25.05.2010[/size] Komplet rozporek :)
1.07.2010[/size] Klocki LEGO na wentylach :)
20.07.2010 SWAP na 2,0 16V ABF :[/size]D
Zaczelo sie od zakupu silnika, z ibuzy CupryII ktory nie zapowiedal sie szalowo,
Juz pod maska :)
Częśc z zakupionych elementow wymiennych silnika... cena na fakturach przekroczyla cene zakupu silnika...
25.07.2010[/size] Czyszczenie pod maska
Polerka kolektora dolotowego i alternatora
28.08.2010[/size] Przyszedł czas na zmierzenie G-tech performance :) 7,06 do 100 powtarzalene 7 juz kreci :)
01.08.2010[/size] SILNIK W POLERCE!!
-zrobilem rowniez grodz dla filtra powietrza aby zaciagla chlodne powietrze :)
17.09.2010[/size] NOWE KOLO na sezon 2011, OZ TURBO
kostka OBDII, wymiana gum na wachaczach
Pazdziernik[/size]
Polerka rantow i chromowanie srubek :)
oraz filmik
http://www.youtube.com/watch?v=UHW7T39d9UQ
16.10.2010[/size]
dotarly 2,5" ranty z RSow :) trzeba je porzadnie wypolerowac i bedzie gitara :)
wymienilem tez poduszki tylnego zawieszenia, dla porownania stare
21.10.2010[/size] Polerka rantow 2,5" felgi ukoncozne w 70%
-pasy szelkowe schroth :)
-doszly tez zimowe plyny i wymienilem poduszki przednich amortyzatorow
10.11.2010[/size] Maly remont, pasa przednieg, odswizenie plastikow i konserwacja progow
Jeszcze naprawa juz lekko podlapanych przez korozje kielichow..
i Juz pomalowane plastiki oraz pas przedni :)
20.12.2010 [/size]
Jedrekk zrobil mi nowa floke na pasach :) mozna teraz powiedziec ze sa niemal nowe :)
No i ROLLBAR done :)
Rura ciagniona na zimno chyba 7/4" czy jakos tak .. ma 43mm zewnetrznej srednicy.
Na krzyzu porobione zamki ..
Do wykończenia uzyłem samoprzylepnego weluru :)
Bagażnik
- Wlozone wszystko wykladzina podklejona plyta pilsniowa, a na kolo zapasowe ori filc po starym dywanie.
- tylny pas rowniez zostal oklejony tym materialem co klatka :)
Praktycznie cale wykonanie pasa by Niedobra_Kaska :D
20.12.2010 - 07.01.2011[/size]
- rozwiert przpustnicy
- rozporka przod pod 16V
- elektronapinacze
- nowy element tylnego ospojlerowania
- opony 165/45 nankang
-chromowane wkłądki klamek
20,02,2011[/size]
Wydech 2,25" ze stali kwasoodpornej na 2 tumikach,
customowe portki przydluzone i powiekszone,
przerobione koncowki wydechu
1,03, 2011 [/size]
-Rollbar i szelki schroth onboard
- montarz dodatkowych wskaźników
- fotel kierowcy odebrany od tapicera
- ustawiony tlumik koncowy
- emblemat 16V na klape
sezon 2011 :D[/size]
26,03,2011 osłona miski olejowej
11,04,2011 Mała sesyjka :)
listopad 2011
- BBS Postert 16" 2x8J 2x8,5J czyli kolo na nowy sezon :)
- nowa skrzynia biegów
- nowy tłumik środkowy
REMONT!!!!
[/url]
SEZON 2012
DynoVWka 2012
V TZT
Kilka fot z "Mapeta"
Kilka fotek z 1/4 w Rzeszowie, dla mnie impreza mega udana mimo deszczu na początku dnia, to pozniej wszystko przeschło.
Ciesze się bo udało się dostać do ćwierćfinałów mając czasy lepsze od niektorych teoretycznie mocniejszych i lzejszych aut :) później odpadłem :P
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 7036826578
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 3037614818
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 5872542210
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 6520018306
http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/51,349 ... 9.html?i=2
Sezon 2013 Nowe wnętrze!!
Kwiecien2013
-przygotowanie do sezonu 2103
- wałki techtonics 2x276*
-hamowanie silnika
Czerwiec 2013
Sesyja 2013:
Zakończenie sezonu 2013
SEZON 2014!!
Wydmuszka na tyle, obspawanie zgrzewów, wzmocnienie budy, pełna klatka!
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
No i uparłem sie na dywan :)
Sezon w pełni!
Nowe reflektory:
Ostatnio zmieniony 26 lip 2014, 12:01 przez herbiasty, łącznie zmieniany 51 razy.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- marcinas1983
- Zaawansowany
- Posty: 262
- Rejestracja: 27 sty 2009, 19:02
- Numer GG: 4466119
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
Radzę uważać co się wypisuje. Wypraszam sobie i za imbecyla się nie uważam. A łożyska prędzej zmieniły kolor dlatego, że:tylko jakis imbecyl musial dowalic za silno tyne lozyska is az zmienily kolor :/
- były stare
- Marek miał dystanse po 2cm na stronę
- jedno było założone \"awaryjnie\" po tym jak się rozpadło przy wymianie szczęk hamulcowych.
Powodzenia z autem i oby dobrze służyło.
P.S.
Gaz masz pierwszej generacji z registerem a nie drugiej z silniczkiem krokowym :)
- Rurzowy_Rzufff
- Pisarz
- Posty: 1051
- Rejestracja: 03 mar 2009, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3295589
- Lokalizacja: tam, gdzie rdza się rodzi.. - Nowa Ruda
- Kontakt:
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
nie kłócić sie na wejściu bo jak to mawia moja mama:
kto sie smuci - ten jest smutas,
kto sie kłóci - ten jest k.... :laugh:
patrząc po golfinie spodziewam się jakiegoś projektu konkurencyjnego dla oziego - nisko, szeroko, z rantem i pełno stylu
co nie zmienia faktu ze 100% respectu nie będzie, bo...masz LPG - to tak moim zdaniem - kto kocha ten płaci :P
beda foty to bede mowil cos wiecej, a na chwile obecna - witam :)
kto sie smuci - ten jest smutas,
kto sie kłóci - ten jest k.... :laugh:
patrząc po golfinie spodziewam się jakiegoś projektu konkurencyjnego dla oziego - nisko, szeroko, z rantem i pełno stylu
co nie zmienia faktu ze 100% respectu nie będzie, bo...masz LPG - to tak moim zdaniem - kto kocha ten płaci :P
beda foty to bede mowil cos wiecej, a na chwile obecna - witam :)
Nie próbuj wyginać wzrokiem łyżeczki - bo to niemożliwe..po prostu uświadom sobie prawdę - ta łyżka nie istnieje..a łyżka na to: NIEMOŻLIWE
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
Siemka! No z tym imbecylem to po bandzie poszedłeś nie ma co :D Czekam na fotki i fotorelacje z modyfikacji, bo już zaczyna mi się podobać :) BTW też mam gaz (IIgen) i chodzi znakomicie, a respekt u Rurzowego... no cóż, jak dla mnie zbyt drogi :D
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
Asfalt napisał:
Taki Marcinas ma respekt u RR ale jeżdzi za około 45PLN na 100km :laugh:.
Herbiasty respektu nie ma ale za to jeździ za 20PLN na 100km :P.
Trudna decyzja - respekt czy grubszy portfel :dry: :laugh:.
No rzeczywiście :laugh:.[...] respekt u Rurzowego... no cóż, jak dla mnie zbyt drogi :D
Taki Marcinas ma respekt u RR ale jeżdzi za około 45PLN na 100km :laugh:.
Herbiasty respektu nie ma ale za to jeździ za 20PLN na 100km :P.
Trudna decyzja - respekt czy grubszy portfel :dry: :laugh:.
Wszystkie filmy i zdjęcia z Pierwszego Międzynarodowego Zlotu Scirocco w Polsce
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic
INTERNATIONAL SCIROCCO MEETING IN PL: [2009] Stęszew / [2010] Zbąszyń / [2011] Zbąszyń / [2012] Jesionka / Gąbin [2013] / Gołuchów [2014] / Czekam! [2015]
szklarz poznań
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic
INTERNATIONAL SCIROCCO MEETING IN PL: [2009] Stęszew / [2010] Zbąszyń / [2011] Zbąszyń / [2012] Jesionka / Gąbin [2013] / Gołuchów [2014] / Czekam! [2015]
szklarz poznań
- Rurzowy_Rzufff
- Pisarz
- Posty: 1051
- Rejestracja: 03 mar 2009, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3295589
- Lokalizacja: tam, gdzie rdza się rodzi.. - Nowa Ruda
- Kontakt:
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
jeździć na gazie to jak karmić dziecko tylko zupkami chińskimi - niby taniej, ale w końcu się zrzyga :P
sry za OT ;)
sry za OT ;)
Nie próbuj wyginać wzrokiem łyżeczki - bo to niemożliwe..po prostu uświadom sobie prawdę - ta łyżka nie istnieje..a łyżka na to: NIEMOŻLIWE
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
marcinas1983 sorry za imbecyla - juz usunalem, ale lozyska byly w stanie agonalnym, a o dystansach nie pomyslalem, moj blad ;P
Co do gazu to autko z nim kupilem.. jest to jest...
silnik i tak nawet na benzynie szalu nie robi.. przynajmniej po przesiadce z mojego ABS\'a to slaaabo sie zbiera, ale moze bedzie lepiej.. autko dostanie nowe zycie :)
musze jeszcze wymienic jednak lozyska z przodu bo tez jest hardcore :( ale narazie nie ma luzu wiec da sie przezyc :)
wczoraj zrobilem reczny i juz nie ma swierszczy, Maras wie ocb :) okazalo sie ze sprezynka zachaczala o beben i az sobie koleine wytarla :woohoo: przy okazji podciagnalem samoregulatory, ale i tak musze jeszcze rozkrecic szczeki przeczyscic wszystko i zlozyc na nowo.
Co do wygladu to fakt, bedzie do granic mozliwosci na glebie, a kolka juz sa 2x9J et15 i 2x8J et25 B)
Dzis koncze zabawe z poprawkami bo malowac na zime nie ma sensu ;P
postaram sie wrzucic dzis jakies fotki z postepu prac:lol:
Pozdrawiam!!!
Co do gazu to autko z nim kupilem.. jest to jest...
silnik i tak nawet na benzynie szalu nie robi.. przynajmniej po przesiadce z mojego ABS\'a to slaaabo sie zbiera, ale moze bedzie lepiej.. autko dostanie nowe zycie :)
musze jeszcze wymienic jednak lozyska z przodu bo tez jest hardcore :( ale narazie nie ma luzu wiec da sie przezyc :)
wczoraj zrobilem reczny i juz nie ma swierszczy, Maras wie ocb :) okazalo sie ze sprezynka zachaczala o beben i az sobie koleine wytarla :woohoo: przy okazji podciagnalem samoregulatory, ale i tak musze jeszcze rozkrecic szczeki przeczyscic wszystko i zlozyc na nowo.
Co do wygladu to fakt, bedzie do granic mozliwosci na glebie, a kolka juz sa 2x9J et15 i 2x8J et25 B)
Dzis koncze zabawe z poprawkami bo malowac na zime nie ma sensu ;P
postaram sie wrzucic dzis jakies fotki z postepu prac:lol:
Pozdrawiam!!!
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
co do gazu to gafe walnalem ale nigdy nie mialem auta na gazie i jest to dla mnie czarna magia :D rozkrece, popsuje, zloze i dopiero bede happy ;d;d;d
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- marcinas1983
- Zaawansowany
- Posty: 262
- Rejestracja: 27 sty 2009, 19:02
- Numer GG: 4466119
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
herbiasty napisał:
Ogólnie auto nie jest w takim złym stanie jak piszesz... jest raczej w średnim i niestety, ale nie ma co ukrywać auto za tą cenę i jeżdżące w Polsce już kilka lat będzie wymagać doinwestowania :) . Gdybyś widział jak to auto wcześniej wyglądało :P , ile ja przewodów zbędnych wyciągnąłem za deski rozdzielczej jak i tunelu środkowego :P z kilkanaście metrów by się uzbierało :laugh: . Warto sobie prześledzić wątek o byłym aucie Marasa tam mniej więcej opisał co było u mnie w warsztacie robione jak np. przekaźniki dodatkowe na światła, naprawa manetki wycieraczek żeby w końcu spryskiwacz był tak jak fabryka nakazała a nie na \"czerwony guzik\" :) i wiele innych :)
Ja na Twoim miejcu wywaliłbym ten mikser co jest zamontowany i zapodał blosa. Niestety mikser nie szczyci się dużą średnicą otworów i przez to masz auto zamulone i na benzynie i na gazie :( , ale co zrobić?? Na początku jak go Maras kupił to palił 19L LPG, drobna regulacja i auto zaczęło palić lepiej i jechać lepiej :) wcześniej w ogóle na gazie nie jechało :) .co do gazu to gafe walnalem ale nigdy nie mialem auta na gazie i jest to dla mnie czarna magia :D rozkrece, popsuje, zloze i dopiero bede happy ;d;d;d
spoko... Maras sam mi powiedział kiedyś, że po założeniu dystansów coś znacznie zaczęło hałasować na tyle... ale tak jeździł i jakoś mu to nie przeszkadzało :Pmarcinas1983 sorry za imbecyla - juz usunalem, ale lozyska byly w stanie agonalnym, a o dystansach nie pomyslalem, moj blad ;P
Ogólnie auto nie jest w takim złym stanie jak piszesz... jest raczej w średnim i niestety, ale nie ma co ukrywać auto za tą cenę i jeżdżące w Polsce już kilka lat będzie wymagać doinwestowania :) . Gdybyś widział jak to auto wcześniej wyglądało :P , ile ja przewodów zbędnych wyciągnąłem za deski rozdzielczej jak i tunelu środkowego :P z kilkanaście metrów by się uzbierało :laugh: . Warto sobie prześledzić wątek o byłym aucie Marasa tam mniej więcej opisał co było u mnie w warsztacie robione jak np. przekaźniki dodatkowe na światła, naprawa manetki wycieraczek żeby w końcu spryskiwacz był tak jak fabryka nakazała a nie na \"czerwony guzik\" :) i wiele innych :)
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
No to pewnie jeszcze chłopie nie czytałeś że w sciro takie kółka nie podejdą bez rzeźbienia z nadkolami, a do tego chcesz mieć mega glebę to będzie tarło oj będzie ;). Sam już przerabiałem takie rozmiary i nawet robiłem super naciągi opon aby się schowało w nadkole ale jakoś ospoilerowanie na błotnikach nie daje dużej możliwości modów. Jakby to była blacha to by się rozwalcowało i po sprawie .... no ale może coś wykombinujesz bo kiedyś Kafar miał też szeroko i jakoś to upchnął :)bedzie do granic mozliwosci na glebie, a kolka juz sa 2x9J et15 i 2x8J et25
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- Fiber
- Zaawansowany
- Posty: 923
- Rejestracja: 30 lis 2007, 19:52
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1930065
- Lokalizacja: Pabianice/ Warszawa
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
Sołtys napisał:
Słabo się starałeś ;)No to pewnie jeszcze chłopie nie czytałeś że w sciro takie kółka nie podejdą bez rzeźbienia z nadkolami, a do tego chcesz mieć mega glebę to będzie tarło oj będzie ;). Sam już przerabiałem takie rozmiary i nawet robiłem super naciągi opon aby się schowało w nadkole ale jakoś ospoilerowanie na błotnikach nie daje dużej możliwości modów. Jakby to była blacha to by się rozwalcowało i po sprawie .... no ale może coś wykombinujesz bo kiedyś Kafar miał też szeroko i jakoś to upchnął :)bedzie do granic mozliwosci na glebie, a kolka juz sa 2x9J et15 i 2x8J et25
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
Sołtys, nie takie rzeczy sie robilo ;D
kolo ma wystawac.. chociaz i tak jest rowno z nadkolem... wytnie sie ranty nadkoli jak w golfach, wydrze z gwintu sprezynki pomocnicze i wszystko wejdzie :D B) w zasadzie jak patrzylem to i szerzej sie da ;D
zaraz rzuce foty z dzisiejszych modow ;)
kolo ma wystawac.. chociaz i tak jest rowno z nadkolem... wytnie sie ranty nadkoli jak w golfach, wydrze z gwintu sprezynki pomocnicze i wszystko wejdzie :D B) w zasadzie jak patrzylem to i szerzej sie da ;D
zaraz rzuce foty z dzisiejszych modow ;)
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
patrzac na fotki golfika, jestem spokojny o scirocco
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
No to jedziemy:
Dzis przyszla pora na smoked front oraz bursztynowe postoje.. jednak jedna zarowka wyzianela ducha :( :)
tak bylo:
tak jest:
oraz pare fotek z przymiarki moich wiaderek ;)
a oto fotki blacharki pod maska i malego sprzatania:
bylo:
jest:
no i poskladalem srodek :)
bylo:
jest:
no i kilka fotek z usuwania rdzy.. gdzieniegdzie troche porypalem i widac zaprawki ale bajka ;P
bylo:
jest:
narazie by bylo na tyle.. musze zrobic jeszcze wydech i wywalic katalizator :p
PZDR!!!
Dzis przyszla pora na smoked front oraz bursztynowe postoje.. jednak jedna zarowka wyzianela ducha :( :)
tak bylo:
tak jest:
oraz pare fotek z przymiarki moich wiaderek ;)
a oto fotki blacharki pod maska i malego sprzatania:
bylo:
jest:
no i poskladalem srodek :)
bylo:
jest:
no i kilka fotek z usuwania rdzy.. gdzieniegdzie troche porypalem i widac zaprawki ale bajka ;P
bylo:
jest:
narazie by bylo na tyle.. musze zrobic jeszcze wydech i wywalic katalizator :p
PZDR!!!
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Odp: zagazowany, nalesnik z serem
no to teraz Maras może sobie pluć w brode, że sprzedał, leń jeden. Widać troche pracy i nabiera wszystko wyglądu. Koło zacne, odpowiednia oponka będzie to będzie naprawde pięknie :) powodzenia