53B GTX ABF powered by Techtonics
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Ja w juniorze też mam podobne nakładki. Również pozostałość po poprzednim właścicielu.
Jak dla mnie straszna rzeźba z tą klatką. Powiem szczerze że podziwiam Cię za cierpliwość, chociaż w Twoim wieku też miałem jej znacznie więcej Teraz by mi się już nie chciało
A wyjaw mi proszę tajemnicę puszeczki leżącej na materacyku w linii prostej pomiędzy dźwignią hamulca ręcznego a kombinerkami czy czymś tam
Czyżby jakiś układzik elektroniczny miałby zostać do czegoś użyty ? Jeśli tak to do czego to to ?
Jak dla mnie straszna rzeźba z tą klatką. Powiem szczerze że podziwiam Cię za cierpliwość, chociaż w Twoim wieku też miałem jej znacznie więcej Teraz by mi się już nie chciało
A wyjaw mi proszę tajemnicę puszeczki leżącej na materacyku w linii prostej pomiędzy dźwignią hamulca ręcznego a kombinerkami czy czymś tam
Czyżby jakiś układzik elektroniczny miałby zostać do czegoś użyty ? Jeśli tak to do czego to to ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Tak centrlany zamek:D:D bardzo zaawansowana mysl techniczna z XIII wieku:)atosss007 pisze:Czyżby jakiś układzik elektroniczny miałby zostać do czegoś użyty ? Jeśli tak to do czego to to ?
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Wygląda identycznie jak moja obudowa od elektronicznego obrotomierza
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
zwykła centralka, tylko była z alarmem który wywaliłem.
-- niedziela, 4 maja 2014, 09:25 --
Clubsportowa klatka prawie ukoczona, jeszcze polakierować, a w przyszłości muszę dodać wzmocnienie dachu i łaczenie pomiedzy krzyzami palka glownego. Narazie jednak nie ma czasu.
Oprocz tego:
-dosałem od żony nową tylna lampę to poleciała do spolerowania na gladko, a wsteczne klosze pomalowalem na czerwono motipem i wypolerowalem.
- z podłóg zdarte wszelkie wugłuszenie i zaciapane pedzlem podkładem
-wspawane w podłogę 4 stopy pod klatkę
-wystrugałem estetyczne mocowanie bterii.
-odchudzona wiązka z wszystkiego co nieuzywane (skrzynka kabli)
-wzmocnione progi podłogi blacha 3mm
Zdjęcia dorzuce w poniedziałek.
-- niedziela, 4 maja 2014, 09:25 --
Clubsportowa klatka prawie ukoczona, jeszcze polakierować, a w przyszłości muszę dodać wzmocnienie dachu i łaczenie pomiedzy krzyzami palka glownego. Narazie jednak nie ma czasu.
Oprocz tego:
-dosałem od żony nową tylna lampę to poleciała do spolerowania na gladko, a wsteczne klosze pomalowalem na czerwono motipem i wypolerowalem.
- z podłóg zdarte wszelkie wugłuszenie i zaciapane pedzlem podkładem
-wspawane w podłogę 4 stopy pod klatkę
-wystrugałem estetyczne mocowanie bterii.
-odchudzona wiązka z wszystkiego co nieuzywane (skrzynka kabli)
-wzmocnione progi podłogi blacha 3mm
Zdjęcia dorzuce w poniedziałek.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Dzieje się jestem ciekaw czy wejdzie ta klatka ijak siadzie
-- niedziela, 4 maja 2014, 18:40 --
Dzieje się jestem ciekaw czy wejdzie ta klatka ijak siadzie
-- niedziela, 4 maja 2014, 18:40 --
Dzieje się jestem ciekaw czy wejdzie ta klatka ijak siadzie
Moja Sirocco II Scala 2,0 16v ABF
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 86#p103386
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
- madzians
- Początkujący
- Posty: 190
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:03
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3948723
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
no no ładna klatka - tylko czy te mocowania z tyłu do nadkoli nie dało się zrobić pod jednakowym kątem względem siebie?
jakbyś kiedyś zaczął seryjną produkcje klatek to napisz - może skusiłbym się na podobną do mk1
jakbyś kiedyś zaczął seryjną produkcje klatek to napisz - może skusiłbym się na podobną do mk1
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Dzieki Niestety Scirocco ma różne nadkola i stopy musza byc inne tym bardziej, że chciałem aby podpoty były symetrycznemadzians pisze:no no ładna klatka - tylko czy te mocowania z tyłu do nadkoli nie dało się zrobić pod jednakowym kątem względem siebie?
jakbyś kiedyś zaczął seryjną produkcje klatek to napisz - może skusiłbym się na podobną do mk1
BTW. Na tym forum jeszcze nie dawałem ogłoszenia ale od stycznia oprócz pracy bieżącej mam działalność i robię klatki, rollbary, osłony misek i rozpórki, a wprzyszłości jeszcze inne rzeczy
Jeszcze nic nie pisałem oficjalnie.
BTW2. Odpaliłem w koncu gada i go przegoniłem pierwszy raz od Listopada, w czwartek zakładam spieka
https://www.youtube.com/watch?v=n4x0P4hmtKs
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Jakiego Ty tam masz spieka, 4 czy 5 łopat?herbiasty pisze:w czwartek zakładam spieka
A na filmiku to ja tylko 140 widzę .
No i słychać jak Ci po zmianie biegu troszkę odbiera moc i moment, bo sportowe wałki kręcą się wyżej i wyżej "zaczynają" i tutaj jazda na bardzo długiej skrzyni wymaga baaardzo wysokiego kręcenia. Ale i tak jest ogień .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Licznik przeklamuje pokazuje mniej niz w rzeczywistości, w większości aut bylo by juz prawie 160.
Spiek 4ro lopatowy, chyba 2str wcześniej jest foto.
Spiek 4ro lopatowy, chyba 2str wcześniej jest foto.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- artur88
- Zaawansowany
- Posty: 209
- Rejestracja: 25 lut 2010, 22:49
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrołęka
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Niezłą wiertarę zbudowałeś ale powiedz, że temperatura też zaniża
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Temperatura raczej O.K, olej miał jak widac juz pona 80*C
Troszkę zaktualizuję.
Jeszcze chyba w styczniu wyciągałem w celu odświeżenia i umycia tylna belkę oraz zbiornik paliwa do lutowania i lakierowania
Następnie po lakierowaniu tyłu zabrałem sie za zdzieranie podłogi z wygłuszeń, zostawiłem tylko przy tunelu srodkowym aby od wydechu sie nie przegrzać. Pożniej wyciąłem sfatygowany felc progu ale okazało sie że wewnatrz ruda już szaleje o czym bym nie pomyślał więc wyciąłem dziury w podłodze Zaspawłem też stare dziury po mocowaniach foteli itp.
W końcu zabawa ze spawaniem na zakładkę, a progi wznocniłem od spodu kształtownikiem z balchy 3mm aby można było za to dzwigać auto Cieszy mnie to, że wzmocnienie wygląda jak fabryczne a po spawaniu i zapodkładowaniu nie ma śladu
Oprocz tego wzmocniłem zgrzewy progów zdłuz drzwi aby dodatkowo usztywnic karoserię
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
No i uparłem sie na dywan
No i klatka..
Uprzedzam pytania:
- rury bezszwowe ciągnione na zimno, z certyfikatem takie jak zawsze zamawiam na warsztat do produkcji.
Pałąk główny i podpory 48,3x2,6mm, reszta 38x2,5mm
- tak, spawana migomatem w osłonie CO2 ze wzgledu na głębokośc wtopienia.
- przebarwienia rur na wiekszości spoin usuniete przez szczotke drucianą
- tak, jestem poczatkujacym spawaczem więc wiem, że spoiny nie są najpiekniejsze ale są całkiem wtopione w metal!
- jest to clubsportowa klatka więc proszę o nieczepianie się, że coś lekko odbiega od załącznika J art.253, bo nie jest to klatka rajdowa
Troszkę zaktualizuję.
Jeszcze chyba w styczniu wyciągałem w celu odświeżenia i umycia tylna belkę oraz zbiornik paliwa do lutowania i lakierowania
Następnie po lakierowaniu tyłu zabrałem sie za zdzieranie podłogi z wygłuszeń, zostawiłem tylko przy tunelu srodkowym aby od wydechu sie nie przegrzać. Pożniej wyciąłem sfatygowany felc progu ale okazało sie że wewnatrz ruda już szaleje o czym bym nie pomyślał więc wyciąłem dziury w podłodze Zaspawłem też stare dziury po mocowaniach foteli itp.
W końcu zabawa ze spawaniem na zakładkę, a progi wznocniłem od spodu kształtownikiem z balchy 3mm aby można było za to dzwigać auto Cieszy mnie to, że wzmocnienie wygląda jak fabryczne a po spawaniu i zapodkładowaniu nie ma śladu
Oprocz tego wzmocniłem zgrzewy progów zdłuz drzwi aby dodatkowo usztywnic karoserię
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
No i uparłem sie na dywan
No i klatka..
Uprzedzam pytania:
- rury bezszwowe ciągnione na zimno, z certyfikatem takie jak zawsze zamawiam na warsztat do produkcji.
Pałąk główny i podpory 48,3x2,6mm, reszta 38x2,5mm
- tak, spawana migomatem w osłonie CO2 ze wzgledu na głębokośc wtopienia.
- przebarwienia rur na wiekszości spoin usuniete przez szczotke drucianą
- tak, jestem poczatkujacym spawaczem więc wiem, że spoiny nie są najpiekniejsze ale są całkiem wtopione w metal!
- jest to clubsportowa klatka więc proszę o nieczepianie się, że coś lekko odbiega od załącznika J art.253, bo nie jest to klatka rajdowa
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- madzians
- Początkujący
- Posty: 190
- Rejestracja: 09 mar 2008, 18:03
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3948723
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
ciekaw jestem jak wygląda procedura wsadzenia klatki w auto (w szczególności przelot przed deske rozdzielczą)
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Przednie półpałąki przechodzą przez nawiewy i do tego jest przykrecone wtedy wzmocnienie.
Oczywiscie wcześniej rollbar trzeba wsadzić i wyciągnąc kierownicę bo odwortnie sie nie da
I co do spawania to było DOCZOŁOWE włąsnie NIE nazakładkę
-- środa, 7 maja 2014, 18:45 --
Dziś się zabrałem w końcu za wsadzenie spieka....
Wyciągnąłem na początek rozrusznik, a tam taka sytuacja:
Czyli już wiem, że to nie tłumiki drgań się tłukły po ostrej gonitwie.
Na obudowie skrzyni pamiątka.
Najlepsze jest to, że tak w Sierpniu w tamtym roku pojechałem 3000km do Holandii na urlop tam i z powrotem.
Na szczęście tylko jedna śruba i nic sie nie stało.
-- poniedziałek, 26 maja 2014, 10:01 --
Wczoraj odbyła sie impreza 1/4mili w RZeszowie
Po ciężkich kilku dniach sciagania i zakładania skrzyni oraz wzmacniania sprzęgła, udało się wszystko ogarnąć.
Wyciągnąłem klatkę, fotel pasazera i pojechałem
Udało sie poprawic życiówke na 14,58 mimo słabego 60ft 2,56s, ale nie chciałem jechac na semislickach bo bałem sie o półosie.
To nie wszystko, miałem równe przejazdy i dostałem sie do finałów dzięki dobrym czasom reakcji
Poległem jedynie z ITR k20 szacowany na około 240KM, był całkowicie poza moim zasiegiem - Pozdrawiam właściciela!!! mega sympatyczny gość!
finały
https://www.facebook.com/photo.php?v=72 ... =2&theater
A batalia o 2 miejsce była ostra bo o 0,07s wyprzedziłem Alfę 259 GTA 3.2.
Niestety w drodze na imprezę zgubiłem grilla i auto zdeka straszyło
Teraz trzeba składac wszystko do kupy i jakaś sesja poleci
A tutaj efekty nowego spieka Przepinka z 1 na 2
Był tez mega groźnie wyglądający wypadek, dragowa wydmuszka Civic po zrobieniu 12,87 stracił przyczepność i wyleciał z trasy :/
https://www.youtube.com/watch?v=L-7vj6mOItA
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 7520_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 6768_o.jpg
Oczywiscie wcześniej rollbar trzeba wsadzić i wyciągnąc kierownicę bo odwortnie sie nie da
I co do spawania to było DOCZOŁOWE włąsnie NIE nazakładkę
-- środa, 7 maja 2014, 18:45 --
Dziś się zabrałem w końcu za wsadzenie spieka....
Wyciągnąłem na początek rozrusznik, a tam taka sytuacja:
Czyli już wiem, że to nie tłumiki drgań się tłukły po ostrej gonitwie.
Na obudowie skrzyni pamiątka.
Najlepsze jest to, że tak w Sierpniu w tamtym roku pojechałem 3000km do Holandii na urlop tam i z powrotem.
Na szczęście tylko jedna śruba i nic sie nie stało.
-- poniedziałek, 26 maja 2014, 10:01 --
Wczoraj odbyła sie impreza 1/4mili w RZeszowie
Po ciężkich kilku dniach sciagania i zakładania skrzyni oraz wzmacniania sprzęgła, udało się wszystko ogarnąć.
Wyciągnąłem klatkę, fotel pasazera i pojechałem
Udało sie poprawic życiówke na 14,58 mimo słabego 60ft 2,56s, ale nie chciałem jechac na semislickach bo bałem sie o półosie.
To nie wszystko, miałem równe przejazdy i dostałem sie do finałów dzięki dobrym czasom reakcji
Poległem jedynie z ITR k20 szacowany na około 240KM, był całkowicie poza moim zasiegiem - Pozdrawiam właściciela!!! mega sympatyczny gość!
finały
https://www.facebook.com/photo.php?v=72 ... =2&theater
A batalia o 2 miejsce była ostra bo o 0,07s wyprzedziłem Alfę 259 GTA 3.2.
Niestety w drodze na imprezę zgubiłem grilla i auto zdeka straszyło
Teraz trzeba składac wszystko do kupy i jakaś sesja poleci
A tutaj efekty nowego spieka Przepinka z 1 na 2
Był tez mega groźnie wyglądający wypadek, dragowa wydmuszka Civic po zrobieniu 12,87 stracił przyczepność i wyleciał z trasy :/
https://www.youtube.com/watch?v=L-7vj6mOItA
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 7520_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 6768_o.jpg
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Jestem ciekaw co tam wymodzisz na przyszły sezon, aby wskoczyc na najwyzsze podium w klasie FWD.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Gratuluje wyniku!
A ten civic po dzwonie to wyglada bardziej jak seicento
A ten civic po dzwonie to wyglada bardziej jak seicento
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013