Strona 6 z 9

Re: GT II

: 30 lis 2016, 18:46
autor: Gółek
Coś tam powoli ruszyło w temacie chłodzenia.
Co prawda chłodnicy jeszcze nie ma :( została zamówiona i lada moment powinna być :)
Wróciła za to osłona "z piaskownicy"
Obrazek
Także może nie szybko ale.....grunt,że do przodu.
Pozdrawiam Tomek.

Re: GT II

: 02 mar 2017, 18:49
autor: Gółek
Chłodnica opanowana :)
Trochę to trwało ale..............
Najpierw zamówiłem chłodnice firmy Termotec.
Długo biłem się z myślami gdyż nie była do końca identyczna z tą która była ori.
A,że Das Original zobowiązuję decyzja padła,że odeślemy i będziemy szukać czegoś bliźniaczego z orginałem.
No i po dłuższej chwili udało się :)
Nissens spełnił oczekiwania jest identyczny pod każdym względem.
Obrazek
Pozdrawiam.

Re: GT II

: 02 mar 2017, 23:14
autor: Sławek
Tomek a spojler bedzie? :)

Re: GT II

: 03 mar 2017, 05:16
autor: Gółek
20 lat z....20 lat bez :)
Także będzie ,jak mi się bez auto "opatrzy".
Pozdrawiam.

Re: GT II

: 03 mar 2017, 10:29
autor: voo
Tomek no weź chociaż przyłóż do zdjęcia :)

Re: GT II

: 03 mar 2017, 21:03
autor: Gółek
Obiecuję
W 2017 bedzie fota z lotką :)
Na tę chwilę auto "objechane" na 140 km
Wszystko wydaje się być ok :)
Pozdrawiam Tomek.

Re: GT II

: 04 mar 2017, 13:23
autor: Gółek
Czy nowa chłodnica się jakoś wygrzewa czy jak?
Bo coś mi tak jakoś moja dziwnie śmierdzi :(
Jak jakiś "badziew" z alledrogo takim tanim plastikiem przegrzanym :)
Kurna widze,że ta jakość części zamiennych choć już naprawdę biorę wszystko "z górnej półki" i z pewnego źródła czytaj sklep przeraża :(
No chyba,że to osłona po piaskowaniu i malowaniu proszkiem a dokładnie farba
która została nałożona tak się zachowuję nagrzewając się.
Wiem,że już kiedyś pytałem ale spytam jeszcze raz :
Czy te gumowe "klapy" na osłonie chłodnicy jeżdżąc latem mają być opuszczone czy podniesione?
Pozdrawiam Tomek.

Re: GT II

: 04 mar 2017, 17:24
autor: wesyl
Watpie aby Tobie "proszek" podśmierdywał, z wygrzewającą się chłodnica chyba tez pudło. A te klapy to sam zobaczysz a jak cos to podnieś, ja bym od razu podnosił jak jest cieplej troche.

Re: GT II

: 04 mar 2017, 22:03
autor: Mowad
Proszek raczej nie śmierdzi, bo przecież po położeniu go się element wypala w piecu, a chłodnica się w życiu nie nagrzeje do temperatury jaką go wypalono.
Może być, ze plastikowe boki chłodnicy są z chińskiego plastiku i musi się wygrzać, to mu przejdzie.
Ja mam teorie, że te klapy się uchylają w trakcie jazdy od przepływu powietrza, natomiast na postoju gdy włączy się wiatrak to je zasysa i zamyka przepływ w tym miejscu, żeby powietrze które płynie przez wiatrak szło przez całą powierzchnię chłodnicy, a nie zasysało sobie przez te dziury w miejscu klap (powietrze to też płyn i będzie płynąć tam gdzie ma łatwiej - jak będą otwarte to będzie mielić w kółko powietrze z komory silnika bo będzie mu łatwiej tam zaciągnąć niż "przesysać" przez chłodnicę).

Re: GT II

: 11 mar 2017, 10:08
autor: Gółek
Hm........
Ciągle dręczy mnie wspomaganie kierownicy w niskich temperaturach a dokładnie jego .........brak :)
Ma ktoś jakieś pomysły?
Przy temperaturach w granicach 8 st i ogólnie po dłuższym postoju
Przez pierwsze 5 min wspomaganie się męczy tzn.łapie nie łapie itp.
Po nagrzaniu wszystko jak należy.
Pozdrawiam.

Re: GT II

: 11 mar 2017, 19:08
autor: Sławek
Slabe cisnienie na pompie lub slizgajacy sie pasek.

Re: GT II

: 11 mar 2017, 20:27
autor: Gółek
Sławku hm.....
Pomp w domu leży 6.
Na wszystkich jest dokładnie to samo.
Obecnie założona jest nówka.
Pasek próbowałem już napinać "na strunę" ale nie zmienia to nic-pasek nowy oczywiście.
Maglownica też już podmieniana,zawożona na sprawdzanie,zregenerowana itd.
Węże przepłukane,filtr w zbiorniczku przepłukany,ułożenie przewodów nie budzi zastrzeżeń.
Temat nie jest "błachy" i wszystkie te nazwijmy to podstawowe sprawy zostały wyeliminowane.
Latem objawów brak stąd jakoś specialnie nie zajmowałem się tematem.
Przypomiałem sobie o nim teraz na "wstępnych" rozruchach gdzie temp. otoczenia jest jaka jest.
Pozdrawiam.

Re: GT II

: 11 mar 2017, 20:44
autor: wesyl
A zobacz w jakim stanie masz w zbiorniczku płyn wspomagania, czy sie czasem nie pieni Tobie :)

Re: GT II

: 11 mar 2017, 22:30
autor: Sławek
Tomku wina musi byc w czyms co juz wymieniles bo tam nie ma wiecej elementow.

Re: GT II

: 12 mar 2017, 08:45
autor: Gółek
No tak :)
Tylko jak już ludzie,którzy się tym zajmują rozkładają ręce to ja biedny laik :(
Wesyl płyn się nie pieni i jest czyściutki.
Jedyna konkluzja i zależność w tym przypadku to:
Spadek temperatury=spadek wydajności.
I sami na pewno znacie przypadki bo ja akurat mam takiego koleszke z Passatem B3 gdzie:
Magiel cieknie,pompa buczy,płyn jest jak smoła i do tego jest go za mało a...........
Wspomaganie działa bez zarzutu :)
No nic :) temp wzrośnie do + 15 zacznie się seson i problem sam zniknie:)
Pozdrawiam.