Lokalizacja: Karnice ... wybrzeże Rewalskie
Pojemność: 2000 cm3
Moc: coś około 130 KM
Przysp. 0-100 km/h: może poniżej 10.00 s
Zużycie paliwa: różnie śr. 11.00 l/100km LPG
Skrzynia: automat

*Zapraszam na http://www.ss77.prv.pl - moja stronka z fotkami.
Przygoda ze Scirocco zaczeła sie przypadkowo - ale samochód podobał mi się od bardzo dawna.


Sroczkę udało mi sie wyptrzeć już w Polsce ale jeszcze wtedy na niemieckich numerach z Dortmund.
Pogadałem wtedy i okazało się że jest na sprzedaż - bo juz raczej nie wróci do niemiec, gdyż silnik był w marnej formie.
Udało się jakoś zebrać kasę i uratować sroczkę. Silniki był tak przegrzany, że niektóre elementy plastkiowe się zdeformowały (mocowanie węża z boku głowicy) albo popękały (osłona zaworów) a sama głowica była pęknięta w środku.
Czyli pierwsze co trzeba było zrobić to dać nowe serce ;) - silnik 1.8 z Audi 80 B4
Nastepne zmieniany były już przyjemniejsze :)
- Koła BBS 15\" i oponki 195/45

- Fotele i trochę alu pod nogi

- I znów koła - Aluett 16\" oraz dystanse na tył po 2cm na stronę




Po jakimś czasie udało się znaleźć nowy silnik (poj.2.0), który pochodzi z Golfa III GTI. Dalsze zmiany to: zawieszenie, które troszkę obniżyło i utwardziło autko.
- Tu troszkę przybrudzony :silly:

- Acha i znów są nowe kółka :P Maxx 14\" (8\"szerokie)

- Teraz jest z przodu zawieszenie gwintowane ale jeszcze za bardzo nie obniżone. Tłumik firmy WM Sport z SILENCER-em. Pod maske trafiła przepustnica z Audi oraz nowy moduł sterowania, co w przypadku mojego automata troche poprawiło osiągi.






